• 12.163 nieuwsartikelen
  • 165.379 films
  • 10.672 series
  • 30.841 seizoenen
  • 622.705 acteurs
  • 194.842 gebruikers
  • 9.092.239 stemmen

Inspector Lynley

zoeken in:

FisherKing

• 18696 berichten
  • 0 stemmen

Onder de vlag van de KRO-Detectives.

Vorige week en gister gezien, en ik vind het briljant, qua subtiliteit, scenario en acteergeweld.

http://www.imdb.com/title/tt0438108/

neo

• 15407 berichten
  • 9635 stemmen

Volgens mij zijn dit herhalingen van die al eerder op de Belg zijn geweest toch? Zag die van het lagerhuis ook weer voorbjj komen eerst.

FisherKing

• 18696 berichten
  • 0 stemmen

Was vorige week, ging over The House of Lords, de Britse Eerste Kamer.

Weet niet of 't herhalingen zijn, kijk weinig tv, bij toeval in "blijven hangen".

neo

• 15407 berichten
  • 9635 stemmen

Even nagezocht en allemaal herhalingen, al is het misschien wel de eerste keer voor de KRO. Ketnet hield op met de meest recente wat weken terug. Er staat je dan nog wel wat te wachten....

neo

• 15407 berichten
  • 9635 stemmen

Quote van een klein artikeltje over detective serie muziek wat ik een tijdje terug schreef;

''Inspector Lynley - Debbie Wiseman, Robert Lockhart and Andi Price

The Inspector Lynley series opening titles were written by Debbie Wiseman. This particular piece has to grow on you, not like themes from Morse or Midsomer Murder's that are intriguing right away. While Robert Lockhart scored most of the episodes, Wiseman went composing for the whole fourth season. Her debut episode 'In Divine Proportion' made her use the title theme constantly, like she had to distinct herself from Lockhart very clearly, but not working totally as effective as the music in other episodes might. If a piece of music, that you're only hearing in opening and closing credits, it might distract more than you'd imagine. The highly melodic score by Andi Price (did the 2006 series) for 'Chinese Walls' was unfortunately a bit too dramatic and dragging. No music was commercially released. I must say the scores miss a certain identity that I'm unable to detect yet.''

link

FisherKing

• 18696 berichten
  • 0 stemmen

Leuk, viel me op dat ik de theme al beter vond dan de eerste keer, dus dat "grow on you" kan wel kloppen.

FisherKing

• 18696 berichten
  • 0 stemmen

neo schreef:

Even nagezocht en allemaal herhalingen, al is het misschien wel de eerste keer voor de KRO.

Dan is het toch geen herhaling voor de NL tv. ?

neo

• 15407 berichten
  • 9635 stemmen

Nee.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.