- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- How I Met Your Mother
How I Met Your Mother
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Wow, wat is de nieuwe aflevering fantastisch zeg. Ik durf zelfs te zeggen 1 van de beste uit de gehele serie. Het hele Robin verhaal is erg ontroerend en triest, maar het past wel goed in de serie. En daaromheen viel er nog wel het nodige te lachen in de aflevering. Zeker het einde was even apart, dat het een gedachte van Robin was en dat het niet haar kinderen waren waar ze tegen sprak. Ook een erg sterk eindshot als ze huilt bij Ted. Ik dacht echt dat ze bij Barney zou eindigen, maar nu weet ik het ook niet meer.
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Wat blijft Ted toch een held.
Schitterende aflevering inderdaad, met een zeer ontroerend einde. Voor zulke afleveringen blijf je de serie kijken en pik je alle shit ertussenin.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Heb je zitten huilen, AHWA? 
Threeohthree
-
- 5557 berichten
- 2935 stemmen
Lol. Vond dit persoonlijk waarschijnlijk zelfs de minste episode uit de hele HIMYM serie. Vreselijke humor en oninteressante "plotontwikkelingen". Het kon me echt helemaal niks boeien. Volgende week beter, al betwijfel ik dat.
Jitse
-
- 140 berichten
- 698 stemmen
Vond dit wel een goede aflevering, maar niet direct bij de beste ooit, dit seizoen wel bij de betere. Was wel even teleurgesteld toen bleek dat die kinderen niet echt waren
. ik blijf nog altijd hopen op Robin en Barney
Filmpje1
-
- 1291 berichten
- 1029 stemmen
Kwa humor was deze aflevering echt slecht naar mijn idee, kwa verhaallijn was die wel weer wat sterker, maar als sitcom hoort er toch wel wat betere humor in.
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Heb je zitten huilen, AHWA?
Af en toe om het B-plot met Marshall. Dat was toch wel een beetje 
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Volgens mij begin volgend jaar pas weer, 2 januari of zo, maar dat weet ik niet zeker.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Volgens mij is er 19 december nog een aflevering.
Filmpje1
-
- 1291 berichten
- 1029 stemmen
Zoals ik overal op internet lees is het 2 januari, meestal gaan in december alle series van de buis en beginnen ze in januari weer. i.v.m kerst etc, dan zijn de kijkcijfers altijd lager.
Mescaline
-
- 7089 berichten
- 3239 stemmen
Slecht! ze komen toch door de weeks, dus dat heeft toch amper effect op de kerstdagen?
Filmpje1
-
- 1291 berichten
- 1029 stemmen
Ach ja het is niet anders, we hebben nu iig iets om naar uit te kijken. 
Jitse
-
- 140 berichten
- 698 stemmen
zal direct de nieuwe aflevering eens gaan zien 
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
713 was aardig, maar niet meer dan dat.
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Ik liep flink achter, dus heb net 14 afleveringen in 1x gekeken en moet zeggen dat ik een paar keer best hard gelachen heb
.
Vind het seizoen helemaal niet zo slecht dus, vond 5 en 6 echt veeeel matiger!
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
De nieuwe is best leuk! Die 2 nieuwe intro's van de serie zijn grappig gevonden. Russische dubbelganger Lily (kennen we al van een paar jaar terug) was weer geen fuck aan. Maar Barney was wel grappig met zijn leider-gedrag.
Robin is tegenwoordig boring nu ze dat vriendje heeft. Hoop dat ie snel weer weg is.
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Redelijk. Vooral de Barney-intro, make it rain, son!, en de Rounders-koekjes die die Rus at tijdens het pokeren waren de hoogtepuntjes.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Blij dat ze weer begonnen zijn. Dit was namelijk weer een prima aflevering met de housewarmingsparty bij Marshall en Lily. Steeds vanuit een ander perspectief het verhaal vertellen heb ik al vaker gezien, maar ze doen het toch wel leuk.
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Verschillende perspectieven is inderdaad een van de betere kanten aan HIMYM. Deze aflevering kon ermee door, zolang ze Chris Elliot en Martin Short tot een minimum beperken. Vooral die eerste.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Die pa van Lily moet zo snel mogelijk de serie uit. Pijnlijk ongrappig en niet boeiend. En Lily mag hem daarbij volgen.
Ik las helaas een spoiler voor de komende aflevering (of die daarna), en daarin stond dat Robin die psycholoog van haar dumpt. Ted maakt Robin duidelijk dat hij nog gevoelens voor haar heeft.
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
De relatie van Ted en Robin plotline vind ik dan ook niet erg. Ik vind ze meer chemie hebben dan Robin en Barney. Als dit betekent dat HIMYM weer meer de romantische kant op gaat in plaats van falende comedy, kan ik dat alleen maar toejuichen.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Mooie nieuwe aflevering hoor. Helaas had ik het al in een spoiler vorige week gelezen, dat doe ik dus nooit meer. Maar Robin heeft die irritante psychiater dus gedumpt. Hij wilde toch kinderen, Robin kan ze niet krijgen. Ted verklaart op het einde zijn liefde aan Robin. Jammer dat die scene alleen plots afgekapt werd, beetje ontactisch. En de humor kwam van Barney af, had weer mooie stukken haha. Toch fijn dat de serie ondanks diepe dalen soms nog hoge pieken kent.
IcU
-
- 6783 berichten
- 3051 stemmen
Eindelijk weer een erg leuke aflevering. Barney is toch weer een beetje de oude, na het afzwakken van het personage de afgelopen afleveringen.
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Prima ep inderdaad. Weinig op aan te merken, iedereen was in vorm, dus graag meer van deze.
En Becki Newton mag er zijn 
Justinw
-
- 5378 berichten
- 1803 stemmen
Goede episode, alleen er werd eerder aangegeven dat Robin de tante word. Dus dit is ook niet zijn uiteindelijke MOTHER. Hoop dat er een keer toegewerkt word naar een climax rond dat onderwerp.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Wederom een prima aflevering. Duidelijkheid in het plot en de humor van Barney werkt eindelijk weer de laatste tijd. In zo'n bijrol doet hij het altijd uitstekend.