menu

Overig / Televisie / Justice

zoeken in:
"Hoe worden spraakmakende rechtszaken behandeld in een tijd waarin de media altijd op de loer liggen naar sensationele verhalen? 'De serie 'Justice' laat zien hoe dit gaat. De hoofdpersonen zijn niet de allerminste: Victor Garber, Kerr Smith, Rebecca Mader en Eamonn Walker. Zij spelen vier briljante advocaten van het prestigieuze, in Los Angeles gevestigde kantoor Trott, Nicholson, Tuller & Graves.

Vrijdag 5 januari: Pilot Als Kevin O'Neil verdacht wordt van de brute moord op zijn mooie vrouw Caitlin, groeit de zaak uit tot een ware mediahype. Kevin heeft de beste advocaten ingehuurd en staat daarom zeer sterk. Totdat er nieuw bewijs opduikt...

De hoofdpersonen

Ron Trott is het gezicht van het kantoor. Hij staat door zijn werkwijze continu in de belangstelling van de media en dat is exact wat hij wil. Trott is ijzersterk in het binnenhalen van klanten en een zaak naar zijn hand zetten, maar jury's hebben een hekel aan hem. Hij heeft een groot ego en wil altijd winnen. Tom Nicholson vormt een groot contrast met Trott. Hij houdt niet van de camera's en heeft een eerlijk, alledaags voorkomen. Nicholson is een gevoelsmens en een meester in het argumenteren in de rechtzaal.

Luther Graves is een voormalig procureur die is overgestapt naar de advocatuur. Hij is betrokken bij de Afrikaans-Amerikaanse gemeenschap, heeft goede connecties en is politiek bevlogen. Zijn kracht is dat hij afstand kan nemen en een zaak zowel vanuit het oogpunt van de verdediging als van de aanklager kan bekijken. Alden Tuller is jong, ambitieus en zeer capabel in het doorgronden van de ingewikkeldste forensische en juridische zaken. Ze is de beste als het aankomt op getuigen tijdens een kruisverhoor.

Elke aflevering van 'Justice' wordt afgesloten met unieke epiloog. In een terugblik ziet de kijker wat de advocaat nooit ziet: wat is er echt gebeurd en heeft het recht gezegevierd? "

Nieuwe serie op Net 5, vanaf 5 januari te zien elke vrijdag om half 10. In Amerika een groot succes, ben er erg benieuwd naar

deze show is inmiddels gecanceled in Amerika, was een leuke serie (iets van 11 afleveringen zijn er uitgekomen), maar helaas niet genoeg kijkers.

aryan schreef:
deze show is inmiddels gecanceled in Amerika, was een leuke serie (iets van 11 afleveringen zijn er uitgekomen), maar helaas niet genoeg kijkers.

Ik hoorde juist dat het daar een groot succes was

Eerste aflevering is me goed bevallen Je kon wel zien dat het een pilot was en er is zeker veel ruimte voor verbetering, maar ik heb me wel vermaakt...

Gast
geplaatst: vandaag om 16:55 uur

geplaatst: vandaag om 16:55 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.