menu

Overig / Televisie / The IT Crowd

zoeken in:

Voor de fans van de serie: vanavond komt dus de nieuwe It Crowd special in Amerika op tv en het zal 3 kwartier duren. Morgen dus weer genieten van deze eenmalige special

Yes! Veel zin in

Bedankt voor de reminder! Lijkt me geweldig te worden.

Het was weer genieten, al was dit zeker niet hun beste aflevering. Jammer dat het nu echt voorbij is, maar toch leuk dat we nog een lange aflevering hebben gekregen. Wat vonden jullie ervan?

Gisteravond gekeken, best wel geestig ja. Helemaal rondom Jen en die dakloze Het is geen klassiekertje geworden, maar wel de moeite waard om nog eens te kijken. Sowieso leuk dat de boel weer bij elkaar kwam voor een special.

geplaatst:
"Have you tried turning it off and on again?"

Van deze serie zag ik veelvuldig de reclame voorbij komen op Comedy Central, maar het leek mij nooit grappig. Vele jaren later heb ik het alsnog een kans gegeven.

Zelf werk ik ook in Technical Support en dan merk je dat de meeste situaties vrij herkenbaar zijn. Het is een goede opzet met twee nerds en een domme vrouw die allerlei absurde dingen meemaken. Een verhaallijn zit er niet in, gezien het merendeel uit sketches bestaat. Desondanks is de droge humor echt om te genieten.

Mijn favoriete personage blijft Moss, die op onnavolgbare wijze neergezet wordt door Richard Ayoade. Daarbij zijn Chris O'Dowd en Katherine Parkinson prima op hun plaats. Met name als de drie samen in de meest hachelijke momenten belanden, straalt het plezier eraf. Gewoonweg geweldig.

Gast
geplaatst: vandaag om 20:44 uur

geplaatst: vandaag om 20:44 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.