ad
  • 141.860 films
  • 6.875 series
  • 20.917 seizoenen
  • 470.868 acteurs
  • 285.361 gebruikers
  • 8.183.230 stemmen

The IT Crowd

zoeken in:

Agony

• 1993 berichten
  • 1256 stemmen

Iemand ooit deze engelse comedy gezien. Ik vind 'm briljant. Ik weet niet of deze al op tv is geweest in NL... echte hilarische scenes.

meer info: www.channel4.com/itcrowd

Yekezzez

• 2512 berichten
  • 1126 stemmen

Geweldige serie inderdaad. Volgens mij is deze inderdaad nooit in Nederland te zien geweest. Helaas zijn er maar zes(?) afleveringen gemaakt.

Agony

• 1993 berichten
  • 1256 stemmen

januari 2007 komt serie 2!!! 8 episodes deze keer.

"... IT... have you tried to turn it on and off already..."

Yekezzez

• 2512 berichten
  • 1126 stemmen

Youtube

Geweldig nieuws overigens...

Agony

• 1993 berichten
  • 1256 stemmen

Yekezzez schreef:

Youtube ...

Jaaa! Super scene!!

Van Nunen

• 791 berichten
  • 0 stemmen

Haha dit is echt een vette serie!

Ik zag laatst 1 aflevering op Comedy Central en toen heb ik daarna maar meteen de andere 11 afleveringen ge-dl-d.

Wat een ongelofelijke droogheid weer

gotti

• 13938 berichten
  • 5303 stemmen

Zag laatst een stukje bij een vriend van me. Zag er enorm lollig uit...

BlueVelvet

• 1316 berichten
  • 785 stemmen

Inderdaad zeer leuke serie

Doom

• 8212 berichten
  • 1451 stemmen

The IT Crowd is één van mijn favoriete sitcoms. De nerderige overdreven humor is gewoon zo geweldig. Heerlijk. Ik heb elke aflevering inmiddels wel drie keer gezien en ik kan er geen genoeg van krijgen. Jammer dat er zo weinig afleveringen van zijn alleen.

PatrickL

• 1585 berichten
  • 2172 stemmen

Zeer grappige serie. Helaas zijn er maar 12 afleveringen gemaakt. Vooral de 2e aflevering van seizoen 1 vind ik meesterlijk: "I can't go to prison Roy, they'll rape the flip out of me" en "nice screensaver" , zie http://www.youtube.com/watch?v=jybB8IYgBOk

PatrickL

• 1585 berichten
  • 2172 stemmen

Goed nieuws! Er komt een derde serie die in september gaat worden opgenomen. http://whythatsdelightful.wordpress.com/2008/08/12/be-my-hive-brain/

Van Nunen

• 791 berichten
  • 0 stemmen

Ik vind de afleveringen ''The red door'' (seizoen 1 aflevering 4) en ''The dinner party'' (seizoen 2 aflevering 4) het beste. Bij ''The red door'' vooral het stukje als die bleke Richmond gaat uitleggen wat voor een werk dat ie doet en de flashbacks waarom dat ie is verbannen naar dat hok. Richmond vind ik 1 van de droogste figuren allertijden in een Engelse comedy.

Bij ''The dinner party'' vind ik het stuk als ze met z'n allen aan tafel zitten echt geweldig!

Metalfist

• 12407 berichten
  • 3964 stemmen

Gisteren Dinner Party gezien en die behoort tot nu toe tot een van mijn favorieten. Dammen met Moss and the German.

Eigenlijk zijn ze allemaal goed en geweldig nieuws dat er een derde reeks komt!

Doom

• 8212 berichten
  • 1451 stemmen

Misschien leuk om te weten voor de liefhebbers:

Writing in his blog, writer and director Graham Linehan confirmed that he has recently finished the script for a third series and will begin filming in early September 2008. He also revealed that Richmond (portrayed by Noel Fielding) will not appear in the third series due to issues with Fielding's schedule.

gotti

• 13938 berichten
  • 5303 stemmen

Heb het hier al een tijdje liggen, maar nog niet aan toe gekomen. Wat ik ervan zag was erg leuk.

Doom

• 8212 berichten
  • 1451 stemmen

Het nieuwe 3de seizoen? Oke. Cool. Hoe kom je eraan?

LowMode

• 3 berichten
  • 0 stemmen

Doom schreef:

Het nieuwe 3de seizoen? Oke. Cool. Hoe kom je eraan?

www.youtube.com

fantastisch trouwens, de 3e serie

favoriete aflevering: S2E1 - The work outing (homo theater)

"I am disabled"

Doom

• 8212 berichten
  • 1451 stemmen

Inmiddels is de serie al wel lang en breed te verkrijgen idd. Echter in september nog niet. Toen waren ze nog bezig met filmen. Seizoen 3 is volgens mij nu alweer afgelopen. Erg jammer. Dit seizoen was namelijk heel erg sterk! De aflevering met "The Internet" als beste. Ik heb me kapot gelachen!

Van Nunen

• 791 berichten
  • 0 stemmen

Seizoen 3 was inderdaad ook weer erg, erg sterk. Hoe krijgen ze het toch bij elkaar verzonnen En al die geweldige oneliners!

Alleen jammer dat Richmond niet meedeed, al maakte het personage Douglas Reynholm dit seizoen toch wel veel goed.

Ik vond de aflevering met de voetbaltaal en de overval de leukste aflevering van de 6.

Haha check dit, er is zelfs een website van Reynholm Industries.

Gizzmann

• 5604 berichten
  • 2379 stemmen

Tijdje terug pas voor het eerst ontdekt, maar ben nu helemaal verslaafd Kwam dit echt op Comedy Central? Want vind het vreemd dat ik deze geniale serie toen zo over het hoofd heb gezien.

Een van de schrijvers heeft ook aan Black Books gewerkt, een andere favoriete Britse sitcom van mij. Daarnaast ben ik fan van Noel Fielding dus.. top!

Van Nunen

• 791 berichten
  • 0 stemmen

Weten de fans hier dat het 4e seizoen er inmiddels alweer sinds een paar dagen opzit?

Ze zijn weer leuk, alle 6 de afleveringen

Gizzmann

• 5604 berichten
  • 2379 stemmen

Weet niet waarom, maar dit is misschien mijn meest favoriete stukje van heel IT Crowd

Metalfist

• 12407 berichten
  • 3964 stemmen

Voor mij blijft het toch dit:

Jammer dat het filmpje niet meer voort gaat met de baas die dan denkt dat het een wallpaper is.

Ajax&Litmanen1

• 54649 berichten
  • 3421 stemmen

Ben hiermee begonnen, 1e seizoen in 2 dagen bekeken. Nou is dat niet zo heel indrukwekkend, aangezien er maar 6 afleveringen van 23 minuten inzitten, maar toch...

Heb ieder geval heel veel zin om verder te gaan kijken, behoorlijk grappig en absurdisch allemaal.

Hoogtepunten:

- Jen die tegen een hoge Japanse pief uitvalt waardoor een megadeal verpest wordt

- Het stuk dat Roy onder het bureau schult terwijl er voor hem en achter hem een vrouwelijke collega zit.

- Maurice die rond aan het vertellen is dat Jen overleden is, inclusief gevolgen

- De baas die een brand als screensaver aan ziet, hehe.

Ajax&Litmanen1

• 54649 berichten
  • 3421 stemmen

Het gaat vlot, seizoen 2 zit er ook op. 2 avondjes x 3 afleveringen per keer he.

Vond het niet zo hilarisch als seizoen 1. Ze waren een stuk minder op kantoor, wel jammer.

Wel gelachen over de Duitse kannibaal. En de aflevering Dinner Party was geweldig!

Skycrawler

• 741 berichten
  • 0 stemmen

Erg leuke sitcom en pakweg een stuk beter dan de Amerikaanse equivalent The Big Bang Theory, die ik te vaak flauw, cliché en geforceerde grappenmakerij vind.

Metalfist

• 12407 berichten
  • 3964 stemmen

Zijn imho verschillende werelden maar ook nog eens twee compleet verschillende soorten humor. Het feit dat het één Amerikaans is en het ander Brits heeft daar al erg veel mee te maken.

Ajax&Litmanen1

• 54649 berichten
  • 3421 stemmen

Ik snap dat vergelijken ook nooit. Twee hele andere series inderdaad. Enige overeenkomst is dat je nerds volgt. Maar verder totaal andere humor, situaties (dit zijn veel sketches, in TBBT zie je ze vooral buiten het werk, in IT Crowd op het werk) en sfeer. Beide series zijn erg leuk.

Ajax&Litmanen1

• 54649 berichten
  • 3421 stemmen

Jammer, jammer..het zit er alweer op. Wat gaan 24 afleveringen in een hele serie snel zeg. Vond seizoen 4 overigens wel wat minder sterk soms. Al was de aflevering met Jen als Italiaanse tolk wel weer geniaal!

Genoten van de serie. Ik las dat er nog wel een lange It Crowd special gaat komen. Iemand een idee wanneer ongeveer?

depri83

• 6510 berichten
  • 1087 stemmen

Deze serie eerst links laten liggen omdat het me niet veel leek. Er laatst toch maar aan begonnen en absoluut geen spijt van. Vooral ontzettende lol om Moss, hilarisch figuur.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.