- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Het Huis Anubis
Het Huis Anubis
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
Ik vind er echt niks aan. Gewoon pure bagger, en als ik dan nadenk over de programma's die ik vroeger had, kan ik niks anders zeggen dan dat de kinderprogramma's met het jaar slechter worden.
rose
-
- 2280 berichten
- 0 stemmen
Zo goed waren ze vroeger toch ook niet....
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
Come on, je had de Smurfen, Boes, Barbapapa, Rescue Rangers, David de Kabouter, AJ Kwak, Bassie en Adriaan, Gummyberen, Ducktales, Beestenbos is boos, Telekids, Calimero, Kuifje, Pipi Langkous, Dommel, Paulus de boskabouter, Snorkels, wicky de vicking, Turtles etc etc etc...
Toch echt een stuk beter dan nu hoor!
Edit: En Bobby's World haha, geweldig! "Aai over de bol tijd" Aah nee Ome Ted" En de Dinobabies, die waren echt hip
rose
-
- 2280 berichten
- 0 stemmen
pfff....Zijn idd stuk voor stuk geweldig ja.
niethie
-
- 7314 berichten
- 6809 stemmen
Come on, je had de Smurfen, Boes, Barbapapa, Rescue Rangers, David de Kabouter, AJ Kwak, Bassie en Adriaan, Gummyberen, Ducktales, Beestenbos is boos, Telekids, Calimero, Kuifje, Pipi Langkous, Dommel, Paulus de boskabouter, Snorkels, wicky de vicking, Turtles etc etc etc...
Toch echt een stuk beter dan nu hoor!
Edit: En Bobby's World haha, geweldig! "Aai over de bol tijd" Aah nee Ome Ted"
rose
-
- 2280 berichten
- 0 stemmen
Daar denkt de jeugd van nu dus ook zo over....
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
Vroeger was het nog speciaal om tv te kijken en het waren echt programma's voor kinderen die je gewoon lekker kon kijken en verder niks. Nu Komen ze met al die programma's waar ze de kids al helemaal vol willen proppen met educatieve dingen. Kijk maar naar Dora, kinderen van 3, 4 jaar kijken ernaar, en er word dan al van ze verwacht dat ze Engels gaan leren te verstaan. Niet mijn idee van opvoeding.
Maar goed die discussie hoort niet bij dit topic
niethie
-
- 7314 berichten
- 6809 stemmen
Ik persoonlijk denk toch dat er altijd verschil in smaken zullen bestaan in die dingen, iedere generatie heeft natuurlijk zijn favoriete tv serie reeks en kijken daar natuurlijk allen met sentimentele gevoelens op terug (net als wij dus) en dat zullen die kinderen van nu als ze later onze leeftijd hebben ongetwijfelt ook doen.
rose
-
- 2280 berichten
- 0 stemmen
Vroeger was het nog speciaal om tv te kijken en het waren echt programma's voor kinderen die je gewoon lekker kon kijken en verder niks. Nu Komen ze met al die programma's waar ze de kids al helemaal vol willen proppen met educatieve dingen. Kijk maar naar Dora, kinderen van 3, 4 jaar kijken ernaar, en er word dan al van ze verwacht dat ze Engels gaan leren te verstaan. Niet mijn idee van opvoeding.
Maar goed die discussie hoort niet bij dit topic
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
Dat hoort er ook bij natuurlijk dat zeg ik ook niet. Ik vind het alleen persoonlijk jammer dat er steeds meer word verwacht van jonge kinderen, zelfs qua kinderprogramma's. En het zal ook steeds meer worden, zoiets hou je niet tegen, maar goed ik vind het gewoon jammer dat het nu zo gaat met jonge kinderen
Anyway, back on topic maar
tommykonijn
-
- 5005 berichten
- 2257 stemmen
1 - 2 seizoenen van de serie gezien maar na een aantal weken daar niet meer aan toe gekomen te zijn vond ik het niet meer zo leuk sinds dien boeit het me ook niet echt. Of ik die film wil zien is een vraag, maar ik geloof wel dat dat een vermakelijke film kan zijn. Aan de acteerprestaties zal het niet liggen maar opzicht denk ik dat het voor kinderen van 8/9 jaar opzicht wel spannend genoeg is.
Freckles
-
- 488 berichten
- 544 stemmen
Vroeger vond ik het nog een ik-verveel-mij-en-er-is-niets-anders-op-tv serie maar nu vind ik er echt niets aan.
clockwork72
-
- 2740 berichten
- 1625 stemmen
Het huis Anubis. Waar zijn de programma's van vroeger gebleven?