• 15.798 nieuwsartikelen
  • 178.256 films
  • 12.223 series
  • 34.000 seizoenen
  • 647.386 acteurs
  • 199.076 gebruikers
  • 9.375.650 stemmen

X-Factor

zoeken in:

Cupido

• 523 berichten
  • 1911 stemmen

Ik stem op Romy.

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3630 stemmen

Romy was een poppetje.

planet_of_death

• 3962 berichten
  • 178 stemmen

Elineloves schreef:

(quote)

Sjongejonge . Dat jij dit nu zegt nadat je net continu het programma af zat te kraken. Make up your mind. Anders ben je gewoon een meeloper, terwijl je wel naar deze 'ontiegelijke drab' kijkt.

Zeuren om het zeuren? Vast wel.

Het blijf ontiegelijke drab, maar ik gun, zeg het nu voor de zoveelste keer, het die zak gewoon niet.

Cupido

• 523 berichten
  • 1911 stemmen

Gast heeft natuurlijk wel het een en ander aan ervaring in het vak. Kan zich makkelijk uiten voor de camera en zijn nonchalante houding kan arrogant overkomen. Denk dat Jaap zich gewoon op zijn gemak voelt.

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3630 stemmen

We zullen het zien. Al denk ik wel dat het al weken vast staat wie moet winnen. Alsof die stemmen van vandaag en gisteren nut hebben.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

sara-pezzini schreef:

vorig jaar deed Lisa Hallelujah en Rachel iets anders,weet niet meer hoe het heette,die vond ik toen ook wel goed maar Hallelujah had net iets meer

Lisa verneukte Hallelujah, sowieso not done om die als single te kiezen. Puur al omdat Lewis die al koos in haar X-Factor finale. Vooral met Jeff Buckley's geniale uitvoering in gedachte was het gewoon een kille en zwaar ondermaatse uitvoering. Overschat zangeresje ook.

Rachel probeerde dan niet te scoren met een overknown nummer (What Hurts the Most van Rascal Flatts) .

rose

• 2280 berichten
  • 0 stemmen

Elineloves schreef:

Het is wel echt een Jaap nummer ja.

Wat is Gordon weer vals zeg..

Hij is een aansteller, maar hij had wel gelijk.

Dat nummer van Jaap is klote.

Geef mij Maaike maar.

Amity

• 1786 berichten
  • 147 stemmen

Goeie timing! Net alle nummers gehad bij eurovisie!

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3630 stemmen

Danielle zit weer naast Ratatouille van BadBoyz.. zou er toch iets opgebloeid zijn?

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3630 stemmen

51% van de stemmen... how sleazy.

Amity

• 1786 berichten
  • 147 stemmen

Wel close! Spannend

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3630 stemmen

Ja, net echt he Amity Mijn god, zeg wie de winnaar is.

JAAAAAAAAAAAAP

planet_of_death

• 3962 berichten
  • 178 stemmen

Kut. Die zak heeft gewonnen.

Amity

• 1786 berichten
  • 147 stemmen

Toch niet zo spannend Gefeli Eline

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3630 stemmen

Jaapio! Met of zonder kut single, ben toch wel nieuwsgierig naar zijn volgende werk.

Tof dat Angela als coach zijnde heeft gewonnen.

Jaap heeft wel humor: '' Ik ga hem speciaal voor Gordon zingen! ''

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Toch wel terecht, vond dit jaar wel erg saai trouwens. Na een tijdje had ik het wel gezien. Winnaar is ook niet zo'n spektakel, geen van beide zou dat geweest zijn overigens. Maar uiteindelijk is Jaap wel de betere gebleken.

planet_of_death

• 3962 berichten
  • 178 stemmen

Elineloves schreef:

Jaapio! Met of zonder kut single, ben toch wel nieuwsgierig naar zijn volgende werk.

Na een maandje hoor je niets meer van hem. Ik verafschuw hem echt. Dit is geen muziek. Dat van die Maaike ook niet.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

planet_of_death schreef:

Kut. Die zak heeft gewonnen.

Amen .

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3630 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Amen .

Sinds wanneer ben jij zo negatief over Jaap? Meen me te herinneren dat het in het begin anders was.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

DieGo schreef:

Jij was trouwens ook fan van hem kan ik me herinneren, wanneer kwam de ommekeer?

Fan niet hoor, dat ben ik ooit nog maar van één iemand geweest in zo'n talentenshow. Vond hem wel meer dan aardig maar zijn diversiteit is nihil, maar hij is wel erg arrogant geworden en zijn stem is toch wel erg saai. Leuk voor even, maar dan heb je het ook wel gehad met die Hunchback of the Notre Dame.

planet_of_death

• 3962 berichten
  • 178 stemmen

Moet je m zien staan. Zijn ego is groter dan z'n stem.

Onderhond

• 87597 berichten
  • 12848 stemmen

Ramon K schreef:

presentatoren en juryleden die elkaar voortdurend de bips kussen.

Beetje gekke opmerking, die hele show is er net rond gebouwd dat ze elkaar afbreken of op stang jagen.

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3630 stemmen

planet_of_death schreef:

Moet je m zien staan. Zijn ego is groter dan z'n stem.

Ach, ik zie jou niet 15.000 mensen achter je laten.. Kun je zeggen wat je wil.

planet_of_death

• 3962 berichten
  • 178 stemmen

Nog steeds geen goede reden om arrogant te gaan doen.

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3630 stemmen

Ach, mensen roepen wel heel snel dat iemand arrogant is he?

jumpstylemovie

• 6225 berichten
  • 1221 stemmen

Eindelijk weer eens een spannende finale.

Een terechte winnaar toch nog. Ik vond hem erg mooi zingen. Ach ja, niet dat hij waardige concurentie had. Ik snap niet dat Maaike zo veel stemmen heeft gekregen. Ik vond het maar een waardeloze stem

Jessen0wnt

• 3199 berichten
  • 2579 stemmen

Haha 51%, das best sneu voor Jaap en een troost voor Maaike. Waren allebei even goed, die komen er wel. Ergens...

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3630 stemmen

Die percentages kloppen voor geen meter.

SilverGun

• 1151 berichten
  • 818 stemmen

Ramon K schreef:

En je dan achter kamp A of B gaan scharen; twee mensen die je absoluut niet kent en waarschijnlijk nooit zult leren kennen. Zeer boeiend deze reality dingen.

Waarom moet je iemand kennen om je er achter te scharen Het programma loopt een flink aantal weken dus logischerwijs ontstaan er na een tijdje favorieten.

De muziek boeit me niet maar het concept van het programma is best aardig. Beetje mening vormen over de uitvoeringen en onderling vergelijken. Commentaar van en rivaliteit tussen de jury is vermakelijk, hoewel het richtingloze, inwisselbare gebrabbel van Stacey bijzonder irriteert. Veel opvulsel tussendoor, dat wel. Maar dan pak ik even de iPhone erbij om wat te internetten.

otherfool

• 18519 berichten
  • 3403 stemmen

Naomi Watts schreef:

Lisa verneukte Hallelujah, sowieso not done om die als single te kiezen.

Dat was inderdaad lach- en ergerniswekkend tegelijk. Gisteren heb ik mee moeten gluren met het vrouwtje; 7 liedjes (van 1 a 1,5 minuut?) in een programma dat langer dan 3 uur duurde...

Daarin vond ik die Jaap wel het minst slechte overigens, komt idd redelijk relaxed en authentiek op z'n gemak over.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.