• 15.798 nieuwsartikelen
  • 178.243 films
  • 12.223 series
  • 34.000 seizoenen
  • 647.386 acteurs
  • 199.072 gebruikers
  • 9.375.447 stemmen

X-Factor

zoeken in:

catdog

• 1417 berichten
  • 2024 stemmen

Vond gister wel een duidelijk kwaliteitsverschil zitten tussen de kandidaten en Lisa Lois. ! Lekkere single.. i.t.t. tot die van de toen nog overgebleven kandidaten.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Haha, planet of death.

Wees gewoon een kerel en zeg dat je een flinke meeloper bent. Je bent het programma de hele tijd aan het af kraken omdat het niet stoer is om het maandag tegen je klasgenoten te zeggen maar ondertussen kijk je de hele show?

Overigens denk ik niet dat we nog veel van Jaap gaan horen, de enige bijzondere vocaliste dit jaar was Sumera.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Helemaal eens met Don Dijk. Als je niets met dit programma hebt, zoals ik, is het heel vreemd dat je er wel naar kijkt. Ik zou echt niet weten wie Jaap is. Dat blijft ook zo.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Don Dijk schreef:

Wees gewoon een kerel en zeg dat je een flinke meeloper bent. Je bent het programma de hele tijd aan het af kraken omdat het niet stoer is om het maandag tegen je klasgenoten te zeggen maar ondertussen kijk je de hele show?

Lijkt me ook dat ie niet bepaald wat er op de gezamenlijke televisie te zien is. Heeft ook weinig met meelopen te maken, bovendien kijken genoeg mensen dit om gewoon lekker te kunnen lachen.

de enige bijzondere vocaliste dit jaar was Sumera.

Vond die Sarina anders wel stukken beter, maar goed.

ace leader

• 3343 berichten
  • 0 stemmen

Ik ben een fan van Don't Stop Believin' maar ik heb niet veel met de versie van Jaap....wel redelijk gezongen hoor maar Joe McElderry bijvoorbeeld deed het veel beter.

Wie kiezen die liedjes voor single trouwens uit? (We Belong To The Night en Don't Stop Believin')

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Naomi Watts schreef:

Lijkt me ook dat ie niet bepaald wat er op de gezamenlijke televisie te zien is.

Klopt, er is ook maar 1 zender in Nederland ofzo.

Heeft ook weinig met meelopen te maken, bovendien kijken genoeg mensen dit om gewoon lekker te kunnen lachen.

Wat een onzin. Hij zegt toch dat hij het een vreslijk kutprogramma vindt? Hoe geloofwaardig ben je dan voor iedereen (behalve voor jou) dat hij het de hele avond gaat kijken? Dan heb je het toch sowieso na 10 minuten wel gezien?

En lachen.. tja, het zal. Vind het niet echt grappig ofzo. Daar zijn toch echt andere programma's voor. (en die komen dan weer op andere zenders)

Vond die Sarina anders wel stukken beter, maar goed.

Das gewoon een kwestie van smaak idd.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Don Dijk schreef:

Wat een onzin. Hij zegt toch dat hij het een vreslijk kutprogramma vindt? Hoe geloofwaardig ben je dan voor iedereen (behalve voor jou) dat hij het de hele avond gaat kijken?

Als je beneden bent en ik neem aan dat ie als 16 jarige nog thuis woont kan hij toch niet bepalen wat zijn ouders kijken? Dan krijg je ongewild alles mee.

En lachen.. tja, het zal. Vind het niet echt grappig ofzo. Daar zijn toch echt andere programma's voor. (en die komen dan weer op andere zenders)

Best wel lachwekkend hoor dat dit soort artiesten allemaal lofuitingen krijgen. Werd Sumera niet vergeleken met Beyonce? Ik viel zowat van mijn stoel, erg grappig. Zoals wel meer dinge nerg grappig zijn, onbedoeld maar wel erg leuk. Maar goed, ik snap niet waarom hier zo onredelijk op gereageerd wordt als iemand dit de grond in trapt.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Naomi Watts schreef:

Als je beneden bent en ik neem aan dat ie als 16 jarige nog thuis woont kan hij toch niet bepalen wat zijn ouders kijken? Dan krijg je ongewild alles mee.

Naomi, hier hebben we allemaal mee te maken gehad. Kijken wat de ouders kijken..

Maar ik was wel zo vroeger dat als er iets op was wat ik zo vreselijk vond om van te kotsen, ging ik echt wel even naar boven of een stukkie lezen hoor. Of je moet natuurlijk heel erg gehecht zijn aan je moeder, daarvoor ken ik zijn gezinssituatie uiteraard niet goed genoeg voor en daar oordeel ik dan ook niet over.

Maar goed, ik snap niet waarom hier zo onredelijk op gereageerd wordt als iemand dit de grond in trapt.

Oh maar, ze mogen het van mij best de grond intrappen hoor, no problem.

Maar ga het dan niet de hele avond kijken want dan wordt het zo ongeloofwaardig, die kritiek dat het een vreselijk kutprogramma is om van te kotsen.

Ramon K

• 13575 berichten
  • 0 stemmen

Onderhond schreef:

(quote)

Beetje gekke opmerking, die hele show is er net rond gebouwd dat ze elkaar afbreken of op stang jagen.

Af en toe een beetje gestang voor de kijkcijfers ja, maar voor de rest is het pure kontkusserij hoor.

1 voordeel van mijn geklaag: door aanhoudend gezeur mijnerzijds werd de TV naar een andere kanaal geflipt.

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3630 stemmen

Dus je hebt de overwinning van Jaap gemist, Ramon K?

Zal ik het youtube-linkje voor je zoeken?

Ramon K

• 13575 berichten
  • 0 stemmen

Lol!

Doe toch maar niet!

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3630 stemmen

Echt niet? Zeker weten niet? Was érrug spannend hoor! Tranen vlogen in het rond... Iedereen knuffelde elkaar.. één groot liefdesfestijn, en dat laat jij links liggen?

Ramon K

• 13575 berichten
  • 0 stemmen

Liefdesfestijn? Was het niet eerder massahysterie?

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3630 stemmen

Lol... mja, dat ook.

rose

• 2280 berichten
  • 0 stemmen

Don Dijk schreef:

Overigens denk ik niet dat we nog veel van Jaap gaan horen, de enige bijzondere vocaliste dit jaar was Sumera.

Jawel, Jaap is een echte entertainer, dat zag je gister duidelijk. Hij komt er wel.

Vond trouwens dat Maaike het nummer van Ellen Foley geweldig zong. Hoop dat ze dat alsnog gaan uitbrengen.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Wist niet eens wat een winnende nummer was geworden, maar hoor het Jaap nu zingen bij Life 4 You en dat is hetzelfde nummer als de laatste minuten bij The Soprano's. Dat nummer vind ik wel tof.

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3630 stemmen

Jaap deed het weer goed he!

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Ja als je dat vergelijkt met die Duitse Lena die het songfestival won met bijna alleen maar valse noten, is hij stukken beter. Maar ik kan al die wedstrijden met stemmen en zo niet meer serieus nemen.

Nicolage Rico

• 20220 berichten
  • 2364 stemmen

Ik heb vlagen van X-Factor gezien, maar ik kan me echt niet voorstellen dat Jaap arrogante trekjes heeft gekregen. Ik denk dat het je eigen interpretatie is.

Iemand die succes heeft, ja, die moet wel arrogante trekjes krijgen. Jaap was juist erg bescheiden.

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3630 stemmen

Jaap heeft natuurlijk al jarenlang ervaring met zingen, dus hij is het sowieso gewend om op te treden en op het podium te staan. Dat straalt hij ook uit.

planet_of_death

• 3962 berichten
  • 178 stemmen

Don Dijk, het stond beneden aan, ik was op de laptop en hoorde de disscussie van mijn ouders en onze vrienden. Op gegeven moment ga je gewoon mee lullen, net zoals pa die ook een hekel aan dit soort programma's heeft.

Nicolage Rico

• 20220 berichten
  • 2364 stemmen

Elineloves schreef:

Jaap heeft natuurlijk al jarenlang ervaring met zingen, dus hij is het sowieso gewend om op te treden en op het podium te staan. Dat straalt hij ook uit.

Maar hij stond nooit zo in de belangstelling als nu, natuurlijk. Heeft ook nooit zoveel succes gehad als nu.

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3630 stemmen

Naomi Watts schreef:

Precies, hij zit niet aan de bank vastgeplakt. Als ie echt zo'n hekel er aan had kon ie inderdaad lezen, gameboyen, buitenspelen of muziek luisteren.

planet_of_death

• 3962 berichten
  • 178 stemmen

Ik zat op de laptop.

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3630 stemmen

Dan had je meer dan genoeg afleiding kunnen vinden. Maar jij koos er voor om én het programma te volgen én in het discussie topic ervan te lezen en praten. Tsja, dan moet je ook niet klagen natuurlijk.

Jessen0wnt

• 3199 berichten
  • 2579 stemmen

Staak de discussie, als je er alleen maar zelf op ingaat ben je even erg als wie de discussie is begonnen. Wees gewoon de verstandige en praat nu gewoon on topic. Peace

rose

• 2280 berichten
  • 0 stemmen

moviemafketel schreef:

Ja als je dat vergelijkt met die Duitse Lena die het songfestival won met bijna alleen maar valse noten, is hij stukken beter. Maar ik kan al die wedstrijden met stemmen en zo niet meer serieus nemen.

Ik vond dat juist wel een lekker nummer. Lekker ritme zat erin.

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3630 stemmen

Note

Dony's Radio 538 nummerer zou "You Know Me" (Robbie Williams) zijn geweest.

He, jammer. Roep al weken dat ik graag een Robbie nummer had gehoord, maar door Dony had het sowieso niet gehoeven..

kos

• 46695 berichten
  • 8851 stemmen

.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.