- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Disney Festival
Disney Festival

kArIzMa_TuRk
-
- 3642 berichten
- 0 stemmen
Ik keek vroeger echt altijd naar: 'Donald Duck, Goofy, Mickey Mouse, Knabbel en Babbel' en alle andere Disney tekenfilms, vond het toen echt leuk om het na schooltijd te gaan kijken.. (ik mis die tijden ) zijn er hier nog meer mensen die hier ook een fan van was?

by_the_way
-
- 3792 berichten
- 504 stemmen
Nee niet echt van die droge series met irritante muziekjes erachter. Het enige wat echt grappig was waren knabbel en babbel in zo'n kerstaflevering. En ik heb groot respect voor Walt Disney zelf wat een fantasie heeft die man fantastisch.

FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3074 stemmen
Ja Disney Festival o.a. Erg leuk allemaal

Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2544 stemmen
Disney Festival keek ik ook vaak ja.
Maar zou nu niet meer weten hoe die programma's heten.
Ducktales weet ik nog wel, keek ik ook altijd.
En iets met één of andere 'stoere' eend die altijd in een lange zwarte jas liep, en vaal blunders maakte bij zijn speciale opdrachten.
Maar ik heb echt geen flauw idee meer hoe dat heet.

Hilarious
-
- 1856 berichten
- 2205 stemmen
Ja ik keek vroeger ook altijd na schooltijd naar Ketnet en dat was dan vooral het Disneyfestival met oa. Timon en Pumbaa , Duck Tales, The Goof Troop, Knabbel en Babbel, Winnie The Pooh, Mickey Mouse,... Dat was echt een heel leuke tijd.
Hakuna Matata
Alé, je hebt ’t of niet
Hakuna Matata
’t is maar hoe je ’t ziet
Je hebt geen zorgen,
zorg maar dat je geniet
’t is een theorie,
filosofie
Hakuna Matata

Hilarious
-
- 1856 berichten
- 2205 stemmen
En iets met één of andere 'stoere' eend die altijd in een lange zwarte jas liep, en vaal blunders maakte bij zijn speciale opdrachten.
Maar ik heb echt geen flauw idee meer hoe dat heet.
Ja keek ik ook altijd supergraag naar maar ik kan ook nooit op die naam komen.

moviefreak#1
-
- 14231 berichten
- 18606 stemmen
Ik heb de topicnaam even veranderd in Disney Festival. Dat was tenminste het programma wat 's middags altijd kwam, ik weet niet of dat nu nog zo is

kArIzMa_TuRk
-
- 3642 berichten
- 0 stemmen
Hakuna Matata
Alé, je hebt ’t of niet
Hakuna Matata
Je hebt geen zorgen,
zorg maar dat je geniet
’t is een theorie,
filosofie
Hakuna Matata

FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3074 stemmen
De eend met de cape die jullie bedoelen is Darkwing Duck. Had ik nog een videoband van

Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2544 stemmen
haha ja wat goed gevonden!
Die bedoelde ik dus, keek ik echt altijd vroeger!
Blij dat jij het wist Fillumgek, had anders de hele avond zitten denken wie het nou was.

Hilarious
-
- 1856 berichten
- 2205 stemmen
Ja echt FillumGek, ik drukte ook alles in op Google maar vond hem maar niet!

Hilarious
-
- 1856 berichten
- 2205 stemmen

Hakuna Matata
Alé, je hebt ’t of niet
Hakuna Matata
Je hebt geen zorgen,
zorg maar dat je geniet
’t is een theorie,
filosofie
Hakuna Matata
Yeah!
Hakuna Matata!
Timon en Pumbaa!
Hakuna Matata!
Je hebt geen zorgen,
zorg maar dat je geniet
’t is een theorie,
filosofie
Hakuna Matata
Timon en Pumbaa!

FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3074 stemmen
No problemo girls!
Nu heb ik ook nog een vraagje
Hoe heette de tekenfilm met knabbel en babbel en balou de beer enz in een vliegtuig? Die kwam daar ook wel eens op dacht ik. Het is niet Rescue Rangers.

lordsnoopy
-
- 2949 berichten
- 2170 stemmen
No problemo girls!
Nu heb ik ook nog een vraagje
Hoe heette de tekenfilm met knabbel en babbel en balou de beer enz in een vliegtuig? Die kwam daar ook wel eens op dacht ik. Het is niet Rescue Rangers.
Bedoel je Talespin? Balou als vliegtuig piloot, tevens ook met Lowietje uit Jungle Boek.
Rescue Rangers is de enige waarvan ik weet dat Knabbel en Babbel in een vliegtuig zitten (omgebouwde afwasmiddelfles ofzo)
Verder heb ik deze serie erg vaak gekeken. Tegenwoordig vind ik het niet meer zo leuk, gezien de nieuwe serie's.
Hier nog een engelse link over disney festival met beknopte informatie over de series: link

Hilarious
-
- 1856 berichten
- 2205 stemmen
Oja de Rescue Rangers daar keek ik vroeger ook altijd naar. Super. En de Gummi Bears waren ook zo leuk. Dat kwam zeker apart en niet in het Disney Festival, ik weet het niet meer zeker. Maar ik vond het Disney Festival altijd super vroeger.

lowhusky
-
- 8230 berichten
- 0 stemmen
Mijn favoriet was denk ik die ene tekenfilm met kwik, kwak en kwek als tieners. Iemand een idee hoe die serie heette?

IcU
-
- 6783 berichten
- 3051 stemmen
Briljant. Darkwing Duck en de Rescue rangers waren mijn favoriet.

Mug
-
- 13949 berichten
- 5968 stemmen
Ik ben de dreiging die flappert in de nacht
Ik ben het kunstgebit dat klappert op je nachtkastje
Ik ben Darkwing Duck!
Laten we lekker link gaan doen!
Darkwing Duck was het enige dat me kon bekoren (naast de Gummi Beren )

lordsnoopy
-
- 2949 berichten
- 2170 stemmen
Mijn favoriet was denk ik die ene tekenfilm met kwik, kwak en kwek als tieners. Iemand een idee hoe die serie heette?
Dat was Quack Pack geloof ik

606
-
- 23753 berichten
- 11716 stemmen
Briljant. Darkwing Duck en de Rescue rangers waren mijn favoriet.
altijd gekeken ja echt geweldig

FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3074 stemmen
Bedoel je Talespin? Balou als vliegtuig piloot, tevens ook met Lowietje uit Jungle Boek.
Rescue Rangers is de enige waarvan ik weet dat Knabbel en Babbel in een vliegtuig zitten (omgebouwde afwasmiddelfles ofzo)
Verder heb ik deze serie erg vaak gekeken. Tegenwoordig vind ik het niet meer zo leuk, gezien de nieuwe serie's.
(afbeelding)
Hier nog een engelse link over disney festival met beknopte informatie over de series: link
Oja Talespin bedoelde ik Ook best leuk.

The Oceanic Six
-
- 58193 berichten
- 3834 stemmen
Hehe gister en vandaag heb ik de Donald Duck 75 anniversary DVD gekeken met de 10 leukste DD filmpjes.
Ik kreeg meteen weer een hoop nostalgische gevoelens tijdens het kijken. Ik kende alle filmpjes nog. Als kind genoot hier ik hiervan en ik weet zeker dat mensen over 100 jaar hier ook nog van genieten.
Ik bedoel dan echt die korte filmpjes van 7-8 minuten. De leuksten blijven toch met Donald tegen Knabbel en Babbel. Dat filmpje waarin hij een pindakaaskraam heeft in een gigantische walnoot, super!
Weet iemand of er nog meer van dit soort dvd's verkrijgbaar zijn met die korte filmpjes? Ook die van Goofy waren altijd leuk.

The Oceanic Six
-
- 58193 berichten
- 3834 stemmen
Op dit moment heb ik de complete collectie van Donald Duck filmpjes in bezit. Dus al die korte 7, 8 minuut durende filmpjes. Ze blijven erg grappig, hoe oud ze zijn. De filmpjes zijn tussen 1934 en begin jaren 60 gemaakt en ik denk dat iedereen er wel eens wat heeft gezien.

TheLionKingFan
-
- 904 berichten
- 127 stemmen
Timon en Pumbaa is heilig heb er nog 3 dvds en videos van
Nu hebben ze het verpest met domme serie's zoals The Little Einsteins. Ik ken niemand die dat leuk vind.