• 149.595 films
  • 8.297 series
  • 25.309 seizoenen
  • 556.324 acteurs
  • 324.480 gebruikers
  • 8.517.813 stemmen

Kenan and Kell

zoeken in:

kArIzMa_TuRk

• 3642 berichten
  • 0 stemmen

vond deze echt zo'n goeie tv programma.. heb bij elke aflevering gelachen en misschien wel 10x per aflevering gezien en het blijft leuk.. de acteerprestaties van Kenan Thompson is heel goed dat heeft hij ook laten zien bij de filmen 'Snakes On a plane' en 'Fat Albert' en Kell Mittchel hij is ook heel erg goed in acteren dat heeft hij bij 'Mystery Men' en 'Good Burger' laten zien.. echt tof zijn hun 2,,

zijn er nog andere fans van 'Kenan And Kell' hier?..

lowhusky

• 8230 berichten
  • 0 stemmen

Nee. Wat een rotserie erg saai allemaal, slechte grappen, kortom: flauwe rotserie.

matthijs_013

• 3623 berichten
  • 4740 stemmen

Ik keek dit in 2003. Toen was ik helemaal into Nickelodeon (Cousin Skeeter, Saved by the Bell, Sweet Valley High, Sabrina, Brother Garcia etc.). Sinds de komst van talpa was nickelodeon voor mij verpest. Alleen nog maar domme tekenfilmpjes. Toen kon ik tenminste 's avonds voor het slapen nog gewoon van dit soort "feel good" series kijken.

Vond het jammer dat ze maar 2 seizoenen continu herhaalden terwijl er (volgens mij) toch echt 4 waren.

Vond het niet echt grappig, maar wel gewoon "fijn" om naar te kijken.

Respekked

• 6279 berichten
  • 1167 stemmen

verschrikkelijk! Meest tenenkrommend slechte serie ooit.

IcU

• 6783 berichten
  • 3051 stemmen

Ik vond het een erg leuke serie. Altijd wel leuk, ookal was het soms wat flauw en nep. Later werd het ook op The Box uitgezonden, maar ik weet niet of dat nu nog zo is.

DAMN

• 5 berichten
  • 5 stemmen

Vroeger heb ik het een aantal keren gezien, toen vond ik het leuk en als het er nou op is (en er is verder niets bijzonders op de tv) dan zal ik hem daar op zetten en waarschijnlijk is het dan nog leuk.

Je moet wel van de droge humor houden en je moet het uiteraard niet te vaak zien want dan kan ik me het goed voorstellen dat je er naar een tijdje zat van word...

basketballerke

• 4727 berichten
  • 0 stemmen

Ik heb het altijd wel leuk gevonden, zat altijd wel achter de buis gekluisterd. Als het goed is wordt het wel nog op The Box uitgezonden, maar die heb ik helaas niet.

by_the_way

• 3792 berichten
  • 504 stemmen

Dit was echt grappig kwam rond 2003 altijd rond 9enen op Nickelodeon. Sindsdien heb ik het niet meer gezien. "Oh men here we go!!

by_the_way

• 3792 berichten
  • 504 stemmen

Vooral de aflevering van die verhuizing en dat ze die toren gaan beklimmen dat kell zo'n enorme tas bij zich heeft met een sinaspers erin ahahhaha. Is dit niet op dvd verschenen??

kArIzMa_TuRk

• 3642 berichten
  • 0 stemmen

hahaha die toren was erg grappig gaat hij een muntje gooien en gaat hij luisteren en die tasinpakwedstrijd

ik weet niet of het is verschenen op dvd, sorry..

tukkerstein

• 2063 berichten
  • 2770 stemmen

Flauwe humor, maar toch erg vermakelijk en grappig. Trouwens ontzettend slecht geacteerd, maar dat geeft niet voor mij dan.

kArIzMa_TuRk

• 3642 berichten
  • 0 stemmen

(afbeelding)

ik vind hun echt moeilijk

IcU

• 6783 berichten
  • 3051 stemmen

kArIzMa_TuRk schreef:

ik vind hun echt moeilijk

Moeilijk? Wat is er moeilijk aan?

kArIzMa_TuRk

• 3642 berichten
  • 0 stemmen

in 'Purmerend' gebruiken we het woord 'moeilijk' als 'hard/goed'

streeter

• 1436 berichten
  • 6799 stemmen

Ik heb nooit echt naar K&K gekeken, maar Kenan zit nu bij het sketch programma "Saturday Night Live", waar ik hem een paar keer heb gesproken. Hele aardige gast.

Ik heb ook nooit de Kenan & Kel film GOOD BURGER gezien.

by_the_way

• 3792 berichten
  • 504 stemmen

zoo ik wist niet dat er een film van was lijkt me wel stoer.

Wouter

• 18528 berichten
  • 2924 stemmen

kArIzMa_TuRk schreef:

Niet alleen daar, hoor. Kan er nog niet aan wennen, btw.

kArIzMa_TuRk

• 3642 berichten
  • 0 stemmen

Kenan & Kel

Kenan & Kel vanaf zaterdag 2 december op Nickelodeon!

Kenan & Kel zijn de perfecte partners in crime. Als ze niet zulke lieverdjes waren dan vormden ze een dodelijk duo. Toch blijft het oppassen want voor je het weet lach je je dood om die twee.

Kenan & Kel zijn het coolste duo ter wereld. Als ze nog cooler zouden zijn, zou je ze elke week moeten ontdooien. Daarom was het ook rap-artiest Coolio die de herkenningssong van deze serie schreef. Coolio is ook aan het begin van elke aflevering te zien, als hij een potje staat te dollen met Kenan & Kel. De twee vrienden houden wel van een lolletje. Uuh pardon, ze houden alléén maar van lolletjes. Meestal is Kenan degene die de plannetjes bedenkt en is Kel de uitvoerder. Het puin ruimen doen ze samen.

kArIzMa_TuRk

• 3642 berichten
  • 0 stemmen

Yes! altijd leuk sommige zeggen nee hé niet hun weer. en sommige zeggen Yes.. waarvan ik 1 van ben.. Yesssss!!

leuke serie..

by_the_way

• 3792 berichten
  • 504 stemmen

Mischien toch maar is wat opnemen.

verriet

• 89 berichten
  • 123 stemmen

Erg leuke serie! ik keek dit eerst altijd met m'n zus.. zo'n leuke humor maar je moet er echt van houden! soms lag ik echt dubbel van het lachen Die aflevering met die juwelierzaak of iets kan ik me nog goed herinneren altijd lachen!! ook al had je hem al een stuk of 5 keer gezien ofzo!

BlueVelvet

• 1316 berichten
  • 785 stemmen

Een van de slechtste series ooit. Anti-humor, iedere grap is flauw / slecht...

jumpstylemovie

• 6199 berichten
  • 1221 stemmen

Wat een geweldige serie was dit toch.

Naar mijn smaak een van de beste op nickelodeon.;

Keek het elke avond samen met sabrina , Saved by the bell ( ook heerlijk) !!

Nick Theunis

• 483 berichten
  • 2201 stemmen

Who loves orange soda? Kell loves orange soda... is it true?? I do, I do, I do-hoe!!

een quote die me nog steeds is blijven hangen. Super lache serie was dit toch

Nick Theunis

• 483 berichten
  • 2201 stemmen

en vaker zei Kenan erop: whyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy???

wo2-Freak

• 834 berichten
  • 0 stemmen

Ik haat Talpa, waarom altijd ''hun''. Dit waren echt goede series, in het weekend als er niets op tv was kon je nog bijvoorbeeld kenan & kell kijken, 's nachts, kon je dat doen ook b.v. kalimero (wat niet verveeld) en veel andere oudere(klassieke) tekenfilms en goede tv-series.

Nikolodeon was er toen tenminste 24 uur per dag, nu van 6 uur 's morgens tot 8 uur 's avonds. Dat is maar liefst met 10 uur afgenomen!

BlueVelvet

• 1316 berichten
  • 785 stemmen

wo2-Freak schreef:

Ik haat Talpa, waarom altijd ''hun''.

Wat heeft het niet meer bestaande Talpa ergens mee te maken?

Mescaline

• 6767 berichten
  • 2536 stemmen

Weleens wat afleveringen van gezien.. leuke serie !

PaulieWalnuts

• 1239 berichten
  • 815 stemmen

kArIzMa_TuRk schreef:

Je weet toch!!!!!!

wo2-Freak

• 834 berichten
  • 0 stemmen

BlueVelvet schreef:

(quote)
Wat heeft het niet meer bestaande Talpa ergens mee te maken?

Ja weet ik, het is nu comedy central dat is wel goed, maar talpa begon eerst en daarom is het nu veranderd in comdey central, en het enigste goede wat we voor terug hebben is South Park (vind ik)

Ik haat Talpa, waarom altijd ''hun''.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.