• 12.685 nieuwsartikelen
  • 167.983 films
  • 10.906 series
  • 31.287 seizoenen
  • 626.375 acteurs
  • 195.682 gebruikers
  • 9.160.435 stemmen

Mr. Bean

zoeken in:

neo

• 15411 berichten
  • 9694 stemmen

De tekenfilm vind ook lang niet zo slecht. Verre van de kwaliteit van de echte Mr. Bean, maar ben het toch wel gaan waarderen.

Hayabusa

• 453 berichten
  • 115 stemmen

lowhusky schreef:

(quote)

Nerd past helemaal niet bij mr. Bean. Eerder mafketel ofzo.

Meer een eikel, waar Blackadder mensen met zijn woordkeuzes beledigd, voor gek laat staan, doet Bean hetzelfde maar dan fysiek.

Arme tandarts, arme kind met zijn lelijke kapsel, zelfs zijn vriendin die nooit een ring heeft gekregen.

film_kaza

• 3140 berichten
  • 0 stemmen

Nee, Mr Bean was bedoeld als "een kind van 9". Dat terug valt te zien in zijn gedrag.

Hayabusa

• 453 berichten
  • 115 stemmen

film_kaza schreef:

Nee, Mr Bean was bedoeld als "een kind van 9". Dat terug valt te zien in zijn gedrag.

Dat kan wel zijn, maar het blijft een eikel. Hij heeft meerder mensen flink in de zeik genomen, zowel express als per ongeluk.

BlueJudaskiss (moderator films)

• 11661 berichten
  • 5039 stemmen

Jeugdsentiment waarvan de tv-afleveringen toch telkens weer goed zijn. Films zijn een heel stuk minder.

film_kaza

• 3140 berichten
  • 0 stemmen

Hayabusa schreef:

(quote)

Dat kan wel zijn, maar het blijft een eikel. Hij heeft meerder mensen flink in de zeik genomen, zowel express als per ongeluk.

Vind dat dat gedrag juist voldoet aan de beschrijving van een jongetje van 9.

onbekend!

• 284 berichten
  • 81 stemmen

Dus jij vind een jongetje van 9 een eikel ?? xD

Nou ja het is natuurlijk een hilarische serie,alleen jammer dat hij zoveel hetzelfde doet.Net als in de film doet die gewoon stukjes als in de serie na !Maar als je van de serie houdt moet je zeker de dvd-box (3 discs) voor maar 10 € kopen.

Grappigste stukje van mr.bean = swimmingpool

film_kaza

• 3140 berichten
  • 0 stemmen

De meeste wel Maar Mr Bean noem ik geen eikel. Als je naar zijn reacties en acties kijkt: slapen met een teddy, bang voor de hoge duikplank, kan lol hebben met mensen plagen, kan niet goed onderhouden of klusjes doen. Hij is heel kinderlijk Hehe the swimmingpool, goeie keus. Maar de kapper, scene met de kerstspeeltjes, proefwerk en de tv die het niet goed deed (enz.) mogen ook niet worden vergeten.

supermovieman

• 177 berichten
  • 551 stemmen

Ik vind Mr.Bean gewoon geweldig! Hij is niet dom, maar gewoon anders/abstract. En al die oplossing die hij heeft voor zijn problemen zijn gewoon hilarisch! En soms kan hij ook heel gemeen zijn. Maar het blijft gewoon leuk. Zowel de films als de tekenfilm serie!

ace leader

• 3343 berichten
  • 0 stemmen

Naast Friends de meest hilarische tv-serie die er bestaat

Karl van H.

• 2808 berichten
  • 2169 stemmen

Joh, Mr. Brean laat Friends vér achter zich. De humor in deze serie is minder gemaakt en simpelweg hilarischer - althans, dat vind ik.

ace leader

• 3343 berichten
  • 0 stemmen

Friends is even briljant, hoor. Mr. Bean ziet er helaas uit als lowbudget-productie maar is wel inderdaad grappiger. Maar Friends is de allerbeste komedie-serie.

Karl van H.

• 2808 berichten
  • 2169 stemmen

De eerste paar seizoenen van Friends zijn anders ook niet om aan te zien, hoor Maar Friends loopt langer, heeft in de loop van de tijd een groter budget gekregen, weet je dankzij de lengte en de personages waarmee je vertrouwt raakt meer mee te zuigen... Maar het blijft toch 'n beetje omstebeurt 'n geforceerd spitsvondige opmerking maken. Niet dat dat niet grappig is, maar Mr. Bean is gewoon véél leuker.

ace leader

• 3343 berichten
  • 0 stemmen

Ik weet het, EEN EN AL LACHEN. Friends is de enige serie die nog in de buurt komt van de hoeveelheid gelach dat ik heb bij mr. bean

JDSsmetje

• 6566 berichten
  • 2230 stemmen

Nee, Mr. Bean is echt niets voor mij, op geen enkel vlak. Ik kan er gewoon niet mee lachen , totaal mijn humor niet.

tommykonijn

• 5006 berichten
  • 2258 stemmen

Behalve alle afleveringen te melden, verder nog niet echt gezegd hoe geweldig ik het anno 2011 vindt.

Ik heb de complete box van alle afleveringen, en ook de twee films. Ik lach me er helemaal kapot mee

Minotaures

• 7808 berichten
  • 2444 stemmen

(afbeelding)

Bean box compleet gekocht. Tot zover bij volume 3. Echt geweldig, die Bean. Wat een figuur... vroeger vond ik het al geweldig en dat nog steeds. Ben benieuwd naar de films.

Dk2008

• 10636 berichten
  • 770 stemmen

Rowan Atkinson zelf. (ik vind het meeste niet leuk). Die theatershow (at the Hollywood Bowl) is wel aardig. Johnny English is ook leuk. Maar als Mister Bean, toch veruit het beste op komisch gebied wat ik (ooit) heb gezien en het blijft leuk. Maar dat heb ik hier ook al geschreven: Film >> Cast en crew >> Rowan Atkinson

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.