- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- World Series Of Poker
World Series Of Poker
AHWA
-
- 16915 berichten
- 0 stemmen
Iemand die dit toevallig volgt? Volgende week zenden ze de Final Table uit van de Main Event van 2006. Allemaal te pindakazen.
Andere leuke pokerprogramma's zijn High Stakes Poker, Professional Poker Tour, Poker Superstars, Celebrity Poker Showdoen en Ultimate Poker Challenge.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Ja ik volg het.
Kijk het altijd als ik het tegenkom en sowieso altijd Monday Night Poker op Veronica. Finaletafel gewonnen door Hollink en nu is het 2e seizoen bezig
donnie B.
-
- 632 berichten
- 0 stemmen
allemaal herhalingen op veronica. seizoen 3 is reeds begonnen en wordt binnenkort op eurosport uitgezonden, net als de 1e 2 seizoenen de afgl 2 jaar.
donnie B.
-
- 632 berichten
- 0 stemmen
en wat wij hier op tv zien is trouwens de EPT, de european poker tour.
AHWA
-
- 16915 berichten
- 0 stemmen
Ik had het over het poker wat uitgezonden wordt in Amerika. Daar gaat het om de WPT, PPT en voornamelijk de WSOP.
Maar de EPT is ook leuk om te kijken. M'n favoriete pokerspelers zijn Daniel Negreanu, Phil Hellmuth en Scotty Nguyen.
AHWA
-
- 16915 berichten
- 0 stemmen
Vanaf 15 januari start High Stakes Poker weer in Amerika. Dat is een heel leuk pokerprogramma waarin de absolute top van de pokerwereld in Amerika met hun eigen geld spelen.
De actie wordt verslagen door de heel droge commentator Gabe Kaplan en z'n co-commentator AJ Benza. Ik geloof zelfs dat Gabe Kaplan dit seizoen zelf mee gaat spelen.
AHWA
-
- 16915 berichten
- 0 stemmen
World Series Of Poker op ESPN is weer begonnen!
Gisteren weer twee afleveringen gezien. Zijn er meer mensen die dit kijken?
JDSsmetje
-
- 6566 berichten
- 2208 stemmen
Toch nog altijd leuker om zelf te pokeren !
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Als je een echte pokeraar bent is het altijd interessant om the big guns aan het werk te zien.
AHWA
-
- 16915 berichten
- 0 stemmen
Ik meen dat het vanaf 26 juli weer op ESPN wordt uitgezonden.
AHWA
-
- 16915 berichten
- 0 stemmen
In het main event zijn ze nog maar met 27 en Phil Ivey en Antonio Esfandiari doen nog steeds mee. Zou toch mooi zijn als een van die twee de final table zou halen.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Phil Ivey
Ik hoop het iig voor hem aangezien ie de laatste tijd wat tegenslagen heeft gehad.
AHWA
-
- 16915 berichten
- 0 stemmen
Toch heeft ie dit jaar al twee bracelets gewonnen, maar een derde (en nu wel in Hold'em) zou hem een van de beste ooit kunnen maken. Toch maar weer ESPN gaan pindakazen binnenkort.
Reservoir Dogs
-
- 1393 berichten
- 819 stemmen
Iemand die dit toevallig volgt? Volgende week zenden ze de Final Table uit van de Main Event van 2006. Allemaal te pindakazen.
Andere leuke pokerprogramma's zijn High Stakes Poker, Professional Poker Tour, Poker Superstars, Celebrity Poker Showdoen en Ultimate Poker Challenge.
En Poker after Dark.
AHWA
-
- 16915 berichten
- 0 stemmen
Phil Ivey zit in november aan de final table. Als hij dit wint, wordt hij de beste ooit. Dat record van Hellmuth gaat er ooit aan.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Laat Hellmuth lekker de beste blijven, straks wordt ie nog bescheiden ook..!
AHWA
-
- 16915 berichten
- 0 stemmen
Nee, die arrogantie maakt hem juist zo geweldig
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Daarom moet zijn record niet gebroken worden . Heerlijk die vuilbekkerij van 'm inderdaad.
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Volg het niet zo, maar wist helemaal niet dat Ivey al zó dichtbij Hellmuth zat qua aantal bracelets.
Als hij meedoet aan een tv-table, ben ik altijd voor Daniel Negreanu .
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Geweldige kerel inderdaad, zie Negreanu graag High Stakes spelen.
AHWA
-
- 16915 berichten
- 0 stemmen
Inderdaad, ik ook. Heel sympathieke speler en ontzettend goed in z'n reads.
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
ontzettend goed in z'n reads.
Dat ja . Kan me meerdere instanties herinneren dat hij gewoon spot-on zegt wat z'n tegenstander in de pocket heeft, en vervolgens een geweldige laydown maakt . En de commentatoren begrijpen er niets van .
Toch zie ik hem niet vaak grote prijzen winnen, helaas.
mikey
-
- 28630 berichten
- 5040 stemmen
Die fatima moreira de melo bakt er niets van zeg. zij speelt zo transparant als een open boek.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik heb er nooit echt goed zien spelen. Wat mij betreft een klassiek geval van een wannabe, die wel wat basiclessen heeft gehad van Luske en Boeken maar voor de rest hoort ze daar niet thuis natuurlijk.
mikey
-
- 28630 berichten
- 5040 stemmen
Als ze een flush heeft gaat ze schudden met haar lijfje en hyperventileren. Dan leg je inderdaad je top pair weg.
misschien is het leuker als dit topic gewoon Poker heet?