• 12.170 nieuwsartikelen
  • 165.396 films
  • 10.674 series
  • 30.845 seizoenen
  • 622.760 acteurs
  • 194.856 gebruikers
  • 9.093.349 stemmen

Whose Line Is It Anyway?

zoeken in:

analyse

• 4 berichten
  • 0 stemmen

iemand ze gezien? ze zijn hillarisch

kos

• 46243 berichten
  • 8540 stemmen

Leg anders even uit wat het is...

analyse

• 4 berichten
  • 0 stemmen

amerikaanse show met altijd 4 improvisatie acteurs die een opdracht krijgen en ze terplekke uit pure improvisatie moeten doen .. met publiek en al

http://www.youtube.com/watch?v=-XogGG1EFqM&NR

een simpel voorbeeldje --> altijd zo geweldig

Yekezzez

• 2512 berichten
  • 1126 stemmen

Is al een jaar of drie gestopt zover ik weet. Ze waren in ieder geval hilarisch. Een stuk beter dan de Lama's imo.

gotti

• 14038 berichten
  • 5701 stemmen

Gemaakt voor een heel ander publiek, zo te zien. De Lama's is toch duidelijk gericht op de jongere kijkers; waar een ander soort humor bij komt kijken...

Yekezzez

• 2512 berichten
  • 1126 stemmen

Ik vind ze ook een stuk scherper (reageren sneller) en vindingrijker. Presentator Drew Carey (bij het voorbeeld in het midden) doet normaal gesproken ook niet mee. De linker (Wayne) en de rechter (Ryan) zijn naast Colin Mochrie vaste acteurs/comedians in de Amerikaanse versie van de show. De britse (orginele) versie vind ik overigens ook minder. Bij de Lama's kan ik alleen nog wel eens lachen om Ruben Nicolai, maar ik vind hem bij het nieuwe programma Rat van Fortuin weer niet leuk. De Staat van Verwarring vind ik tot op heden weer wel aardig, maar dat is weer off-topic, toch?

mvdw89

• 496 berichten
  • 205 stemmen

Hilarisch, echt schitterend heb net de hele avond op youtube filmpjes zitten kijken. Dit is nou nog eens humor .

Chainsaw

• 8580 berichten
  • 3482 stemmen

Geniaal!

Heb onlangs een behoorlijke reeks afleveringen bekeken en het is echt uitzonderlijk geestig. De humor is heerlijk melig, de grappen zijn vaak erg sterk en de deelnemers zijn bijzonder goed op elkaar ingespeeld. Het komt niet vaak voor dat een televisieshow mij hardop laat lachen, maar dat is Whose Line al behoorlijk vaak gelukt.

Met name deelnemers Ryan Stiles en Colin Mochrie (zowel in de VS als de Britse versie) zijn gewoonweg briljant, kan er geen andere woorden voor bedenken. Greg Proops, Brad Sherwood, Steve Frost en Wayne Brady zijn overigens ook erg goed. Maar de segmenten waarin Stiles en Mochrie tegenover elkaar worden gezet, bloeien altijd uit tot iets hilarisch.

Niks tegen de Lama's hoor, maar dit is pas echt humor.

jumpstylemovie

• 6225 berichten
  • 1221 stemmen

Nee, deze serie was saai.

Ik heb een paar episodes gezien en vond het niks.

De Lama's zijn vele malen beter.

jumpstylemovie

• 6225 berichten
  • 1221 stemmen

Ze hebben ook wel een heel makkelijk publiek zeg. Bij het minste of geringste barsten ze los, zelfs waarneer die 4 opstaan applaudiseerd iedereen. En grappig zijn ze zeker niet. In de Lama's zit echt goede humor en het gaat nog ergens over.

Chainsaw

• 8580 berichten
  • 3482 stemmen

jumpstylemovie schreef:

Ze hebben ook wel een heel makkelijk publiek zeg. Bij het minste of geringste barsten ze los, zelfs waarneer die 4 opstaan applaudiseerd iedereen.

Dat was bij de Lama's minstens zo erg. Zeker op het laatst ging het daar niet meer om de grappen en werden het vervelende herhalingsoefeningen. Toegegeven dat het publiek bij Whose Line ook nogal irritant kan zijn, maar dat ligt meer aan het Amerikaanse publiek dan aan de show (Amerikaans publiek is nu eenmaal verschrikkelijk). Zie de Britse versie, groot verschil.

En grappig zijn ze zeker niet. In de Lama's zit echt goede humor en het gaat nog ergens over.

Kon het hier niet meer oneens mee zijn. In het begin kon ik de Lama's wel waarderen, maar het werd op een gegeven moment een vervelende herhalingsoefening. Op een gegeven moment ging het niet meer om de goed bedachte grap, maar om de personen die op het podium stonden. En dus kwamen de talloze voorspelbare seks- en scheetgrappen voorbij. Bij Whose Line (zeker de wat latere afleveringen) hebben de spelers veel meer chemie (overduidelijk te zien in de onderdelen met Mochrie en Styles), is de humor een heel stuk sterker en doordacht en bevat de hele show tevens veel meer diversiteit (onderdelen met oude films, veel onderdelen met muzikale ondersteuning). En veel (maar dan ook veel) meer creativiteit.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.