- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Cairibi (Pirates: the caribbean's most ruthless battle)
Cairibi (Pirates: the caribbean's most ruthless battle)
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
Dit is dus gewoon een zo goede serie het verhaal zit zeer goed ineen en in het italiaans is ook weer eens iets anders he deze serie verdient van mij gewoon 5 *
IcU
-
- 6783 berichten
- 3051 stemmen
Ik zag er een dvd van in de winkel. Leek me eerder een Pirates of the Caribbean rip-off.
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
Nee eigenlijk echt niet dit gaat over 2 broers die goede vrienden zijn tot ze op dezelfste vrouw zijn verliefd maar dan moeten ze vluchten maar ze denken van mekander dat ze dood zijn en de ene broer ferrante word piraat en de andere broer word spion en dan word de spion gedwongen om de piraten te gaan uitmoorden ... dus ook zen eigen broer
Quentin
-
- 10202 berichten
- 8414 stemmen
a.) Kan dit niet gewoon bij de betreffende serie?
b.) Hij is pas recent uitgebracht met de POTC rip-off hoes, daarvoor was het een andere.
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
kun je dan is de site geven waar dat de betreffende serie opstaat en wat bedoel je met POTC rip-off hoes ??
Quentin
-
- 10202 berichten
- 8414 stemmen
Tik hierboven in het zoekvak maar eens 'Cairibi' in.
Quido
-
- 14638 berichten
- 6062 stemmen
kun je dan is de site geven
Buiten dat: Slotje.
Yekezzez
-
- 2512 berichten
- 1126 stemmen
Zijn stem stond er al op 2 augustus
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
om mijn mening te uiten over deze mini-serie
of is dat tegen de regels ofzo ??
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
Woow dat begint hier ineens wat duits te praten ^o) daar is ook geen reden voor he je bent in Belgie dus je kunt zegge wat je wilt ma dan in Nederlands of Vlaams he
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
Jij kan misschien ook is naar serieuze films gaan zien en niet naar films zoals Zeppelin of Turks fruit is wel een beetje zielig he ... en als je de serie eigenlijk niet hebt gezien wat doe je hier dan of zoek je graag site's op om hier van je tak te maken terwijl je in het echte leven een zielig ventje ben ?
kos
-
- 46370 berichten
- 8602 stemmen
Dit kan dus prima bij de film/mini-serie zelf. Slotje.
En Metalfist moet heel snel z'n gemak gaan houden.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.