• 12.325 nieuwsartikelen
  • 166.269 films
  • 10.737 series
  • 30.955 seizoenen
  • 624.029 acteurs
  • 195.118 gebruikers
  • 9.112.723 stemmen

echte goede tv serie(s) site?

zoeken in:

d.a.f.

• 189 berichten
  • 472 stemmen

ik gebruik deze site al geruime tijd voor mij "behoeften" , op dvd en film vlak. Ik volg en volgde en heb, ook een behoorlijk aantal series, en nu ben ik al een tijdje op zoek naar een goede NLe site over series. Tot nu toe heb ik nog niet veel soeps gevonden. Enig idee of ik gewoon niet goed zoek, of dit in NLe taal (nog) niet bestaat?

bouwling

• 13 berichten
  • 7 stemmen

Heb je toevallig de serie HE shield ben ik op zoek naar?

aryan

• 986 berichten
  • 1738 stemmen

er zijn vrij weinig NL sites, vooral omdat de betere series Amerikaans zijn. Ik ken alleen engelse sites:

tvrage.com

tv.com

www.zap2it.com/tv/

myepisodes.com

lowhusky

• 8230 berichten
  • 0 stemmen

Quido

• 14638 berichten
  • 6058 stemmen

aryan schreef:

er zijn vrij weinig NL sites, vooral omdat de betere series Amerikaans zijn.

Aparte (onzinnige) redenatie.

Wat voor info zoek je op zo'n serie-site ?

Zelf ben ik ook lid van www.bubblegum.nl[/url]. Voornamelijk gericht op NL series, maar ook genoeg info en mogelijkheden om te discussieren bijv. over buitenlandse series.

d.a.f.

• 189 berichten
  • 472 stemmen

ik ben op zoek naar een site zoals deze, mm, of iets in de trend van imdb, maar dan alleen voor tvseries. Met alle infromatie e.d. van de series.

(dus in feite een heel overzich van de series), van de jaren 70,80(miami vice,magnum/dukes of hazzard), tot nu.

aryan

• 986 berichten
  • 1738 stemmen

Quido schreef:

(quote)
Aparte (onzinnige) redenatie.

Wat voor info zoek je op zo'n serie-site ?

Zelf ben ik ook lid van www.bubblegum.nl[/url]. Voornamelijk gericht op NL series, maar ook genoeg info en mogelijkheden om te discussieren bijv. over buitenlandse series.

ik zie alleen een forum over tv series. Op een site zoals tv.com staan vrijwel alle amerikaanse tv series+informatie per aflevering en leden kunnen zelf informatie toevoegen (trivia, quotes van een aflevering)

verder heeft elke tv serie ook een aparte forum. Wel allemaal in het engels.

d.a.f.

• 189 berichten
  • 472 stemmen

het heeft ook nog een achterliggende reden waarom ik dit vraag.Omdat ik zelf zo'n site al niet heb kunnen vinden, wilde ik hier vragen of ze echt niet bestond(over ALLE tv series, en in NL), en ik heb het idee gevat, samen met een kameraad, hier een site over te starten. Precies zoals het idee. Over TV series, grote database met alle series erin, stemmen op de losse afleveringen, forum e.d. Nog iemand die wil meehelpen hierin????graag een post hieronder of pmtje. (aan moviemeter crew, dit gaat over series, dus komt helemaal niet in vaarwater van moviemeter, met films;-) )

aryan

• 986 berichten
  • 1738 stemmen

Leuk initiatief, maar krijg je niet dan een hele grote database (alle series en dan ook alle afleveringen)

en is daar wel belangstelling voor? Ik heb altijd het idee dat het Nederlands tv publiek meer van Big Brother, Idols, dansen met sterren, bouw een tuin en dat soort dingen houden dan van echte goede tv series.

AHWA

• 16915 berichten
  • 0 stemmen

www.televisionwithoutpity.com is een prachtige site, vind ik.

d.a.f.

• 189 berichten
  • 472 stemmen

aryan schreef:

Leuk initiatief, maar krijg je niet dan een hele grote database (alle series en dan ook alle afleveringen)

en is daar wel belangstelling voor? Ik heb altijd het idee dat het Nederlands tv publiek meer van Big Brother, Idols, dansen met sterren, bouw een tuin en dat soort dingen houden dan van echte goede tv series.

grote database: ja, maar dat hou je niet tegen. Ik vindt het i.i.g. jammer dat een complete site met NL e series en buitenlandse series. Ik hoop daarom ook dat er mensen zijn die willen helpen, aangezien dit anders een onbegonnen zaak is. Alleen al die series en alle episodes toevoegen is echt niet te doen... en alles up to date houden...

Quido

• 14638 berichten
  • 6058 stemmen

Naast Bubblegum heb je trouwens ook www.kindertv.org[/url]. Maar de naam zegt het al ... gaat vnl. over jeugdseries. Wel redelijk uitgebreide info daarover.

d.a.f.

• 189 berichten
  • 472 stemmen

niemand interesse om dit samen met mij/ons op te zetten, jammer, alleen is het een onbegonnen zaak...

lowhusky

• 8230 berichten
  • 0 stemmen

Links op tv.pagina.nl

Angrod_Pallanén

• 6687 berichten
  • 1042 stemmen

Kijk, dit is nu de reden waarom ik TS ben begonnen er zíjn gewoon geen Nederlandse alternatieve voor TV.com Erg jammer, maargoed.

Voor een nog redelijk kleine database is

www.topseries.nl

wel informatief. Afleveringen, cast, samenvattingen van afleveringen en basisinformatie over de serie.

stan

• 4649 berichten
  • 1288 stemmen

http://topseries.nl/ is alweer verder in ontwikkeling.. De site bied nu ongeveer 100 series.. (nog niet via de zoekfunctie.. die is tijdelij buiten werking).. U kunt zich aanmelden op de site en het forum..

Het zou leuk zijn als jullie je registreren

(We zijn als het goed is aan het overstappen naar een ander adres.. we zagen dat een ander adres vrij is en die hebben we aangevraagt en waarschinlijk word dat het nieuwe adres.. We zullen waarschijnlijk met het nieuwe jaar daarop te vinden zijn..

Ik meld het hier wel als we zijn overgestapt

stan

• 4649 berichten
  • 1288 stemmen

Topseries is voor onbepaalde tijd offline..

In het 1e kwartaal van 2007 zijn we (hopelijk) weer online

De site zal een controle ondergaan en komt beter terug dan ooit!

stan

• 4649 berichten
  • 1288 stemmen

Never Mind

Topseries gaat pas in februari offline

picori

• 4 berichten
  • 35 stemmen

tv.com is een hele goede site

stan

• 4649 berichten
  • 1288 stemmen

Mensen we hebben onze site in een andere lay-out gemaakt. We zijn druk bezig met alle pagina's veranderen naar de nieuwe lay-out maar er zijn er al een paar vernieuwd

http://topseries.nl/

Wat vinden jullie van de nieuwe site?

Beter of slechter?

(Als je neit weet hoe het eruit zag moet je even naar de faq gaan )

(Welke pagina's kan je allemaal bekijken? Home, FAQ, Tipv/d maand, Toplijsten en dvd releases.. Ons forum is helaas nog niet online)

Ook ben ik bezig met het toevoegen van The O.C. en Manju met Reunion

Van The O.C. Heb ik alleen nog maar de Index en de Cast maar het is een begin

http://topseries.nl/series/theoc/index.php

Ik ben heel erg benieuwd naar jullie mening!

Quentin

• 10202 berichten
  • 8410 stemmen

Doet veel minder pijn aan mijn ogen dan eerst .

stan

• 4649 berichten
  • 1288 stemmen

Whaha dat is al een pluspunt

stan

• 4649 berichten
  • 1288 stemmen

En we hebben weer een nieuw uiterlijk

Wat vinden jullie?

Doom

• 8212 berichten
  • 1514 stemmen

Best wel overzichtelijk. Ik mis op het forum alleen wel een topic over een van de betere komedies uit Amerika; Scrubs!

stan

• 4649 berichten
  • 1288 stemmen

Meld je aan en voeg het toe

(Kan bij overige series)

voomzap

• 811 berichten
  • 1261 stemmen

d.a.f. schreef:

ik gebruik deze site al geruime tijd voor mij "behoeften" , op dvd en film vlak. Ik volg en volgde en heb, ook een behoorlijk aantal series, en nu ben ik al een tijdje op zoek naar een goede NLe site over series. Tot nu toe heb ik nog niet veel soeps gevonden. Enig idee of ik gewoon niet goed zoek, of dit in NLe taal (nog) niet bestaat?

http://www.seriejunkies.nl

CC003

• 3 berichten
  • 0 stemmen

welke tv serie? moet een beetje meer precies toch...

voomzap

• 811 berichten
  • 1261 stemmen

Het gaat helemaal niet om een TV serie.

Smugmarty

• 436 berichten
  • 234 stemmen

Nergens een goede serie site kunnen vinden , de site top series is een verlengstuk van Bol.com en lijkt niuet op moviemeter in de verste verte niet... hmmmmmmmm jammrer

FillumGek

• 8987 berichten
  • 3202 stemmen

Ik zelf zit op followmy.tv

Handig bij te houden waar je bent gebleven met kijken. Verwacht alleen geen gezelligheid of boeiende discussies.

karin26

• 16 berichten
  • 9 stemmen

Ik vind de site mijnserie.nl heel handig. Is ook een app van.

Pitakaas

• 2962 berichten
  • 246 stemmen

http://www.mytvepisodes.org

Best one around

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.