- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Futurama
Futurama
rob-1983
-
- 72 berichten
- 36 stemmen
Wie is er nog meer fan van deze serie.
Ik vindt het echt een geweldige serie, beter dan de Simpsons.
Alleen jammer dat het na 4 seizoenen (gedwongen) gestopt is, maar er zijn nu plannen voor een nieuw seizoen en ook zijn er plannen voor 4 films.
In Nederland kwam het volgens mij niet zo heel vaak op tv, als het op tv kwam kon ik het helaas bijna nooit zien.
daarom heb ik onlangs alle 4 seizoenen op dvd gekocht. Een nadeel is dat het niet in Nederland is uitgebracht, dus allen seizoen 1 heeft Nederlandse ondertiteling.
Remi
-
- 6720 berichten
- 0 stemmen
Zelf kan ik er wel erg om lachen, maar blijf ik The Simpsons beter vinden. Maar als het weer op TV zou komen, zou ik er geen bezwaar tegen hebben, hoor...
Gizzmann
-
- 5616 berichten
- 2658 stemmen
IK! FAN! JA! Schande dat hier nog geen topic over was
Ik vind het ook echt beter dan de Simpsons. Maar dat komt misschien omdat het onderwerp ook meer in mijn straatje past. En vergeleken met het niveau van de nieuwe Simpson-afleveringen is het natuurlijk duidelijk scherper. Er jammer dat er geen nieuwe meer gemaakt worden, en ook erg vreemd gezien de grote populariteit (in Amerika). Wel heb ik ergens gelezen dat er Futurama film(s) zouden komen. Hoop dat dit waar is...
lowhusky
-
- 8230 berichten
- 0 stemmen
wel leuk om te kijken alleen niet leuker dan the simpsons
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3202 stemmen
Net het eerste seizoen gekocht terwijl ik nog nooit een aflevering heb afgezien. Alleen kleine stukjes. Maar het is van Matt Groening dus dit zal me best bevallen. Lijkt me alleen sterk dat het beter is dan The Simpsons aangezien die serie op mijn nummer 1 staat als beste serie aller tijden.
aryan
-
- 986 berichten
- 1738 stemmen
Nog 2 jaar wachten en dan komen er nieuwe afleveringen:
New episodes of Futurama coming to Comedy Central ... for real!
Posted Jun 22nd 2006 2:44PM by Joel Keller
Filed under: Comedy, Science Fiction, Cable, Industry, Programming, TV on DVD, OpEd, Animation, Comedy Central, Futurama
Futurama trioWe've reported on every single little rumor that's come out about Futurama's return. We've asked Billy West, who couldn't tell us anything definitive one way or the other. But -- finally! -- we have some confirmation that Futurama is indeed coming back.
And we can thank Craig Ferguson for it.
When Katey Sagal visited The Late Late Show the other day, she told Craig that the show is coming back to Comedy Central in 2008 for at least 13 episodes (I was watching that appearance, too. Must have slept through that part). Don Kaplan of the New York Post confirmed this; his sources told him that all the primary voice actors signed new deals this week. Also according to the article, FOX may have the option to air the new episodes, but probably won't. The new episodes will also come out on DVD after they air.
http://www.tvsquad.com/2006/06/22/new-episodes-of-futurama-coming-to-comedy-central-for-real/
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3202 stemmen
Net het eerste seizoen gezien en het is echt een geweldige serie Zeker in mijn top 5!
kiriyama
-
- 9849 berichten
- 0 stemmen
Prachtige serie, net het eerste seizoen gekocht en dubbel gelegen van het lachen. Weet nog niet of ik het beter vind dan the simpsons, maar het scheelt niet veel.
aryan
-
- 986 berichten
- 1738 stemmen
Interview met de maker van Futurama
http://www.wizarduniverse.com/magazine/toyfare/002710592.cfm
er staat o.a. veel info over het nieuwe seizoen
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
Ik kan de begintune van Futurama op lead gitaar
Gizzmann
-
- 5616 berichten
- 2658 stemmen
Wel heb ik ergens gelezen dat er Futurama film(s) zouden komen. Hoop dat dit waar is...
frisseflo
-
- 25 berichten
- 36 stemmen
altijd fan geweest, kan er niet schuddebuikend naar kijken zoals ik wel bij family guy heb maar deze serie staat sowiso in mn serietop5.
AgonyBe
-
- 78 berichten
- 91 stemmen
Hier kan je tenminste lekker absurd gaan...moet leuk zijn een serie te maken in de toekomst veel meer ruimte om creatief te zijn dan bij The Simpsons. Beiden zijn dan ook hilarisch! Favo's zijn Zapp en Zoidberg in het bijzonder.
LowMode
-
- 3 berichten
- 0 stemmen
fantastische serie, heel ander soort humor dan bij the simpsons maar zeker niet minder! er mogen gerust meer seizoenen komen.. hooray for zoidberg!
Kevin13
-
- 14947 berichten
- 0 stemmen
Bij ons elke weekdag te zien. Leuk programma! Bender blijft grappig.
A.L.I.E.N
-
- 775 berichten
- 1035 stemmen
Echt een hilarische serie! 1 van mijn favoriete series zelfs, veel beter dan de Simpson's zelfs!
Vooral Bender is en blijft grappig!
Poisonthewell
-
- 4939 berichten
- 12740 stemmen
Goed nieuws!
Futurama Returns:
Animated comedy show Futurama is set to return to TV screens six years after it was cancelled.
The show, created by The Simpsons mastermind Matt Groening, was axed in 2003 following a sharp decline in ratings.
Programme bosses refused to give up on the series, creating four straight-to-dvd films which were aired on America's Comedy Central network.
But bosses at U.S. network Fox have now ordered a revival of Futurama, commissioning 26 new episodes which are due to be screened in 2010.
FredKrueger
-
- 125 berichten
- 72 stemmen
vanavond voor het eerst op Comedy Central
FredKrueger
-
- 125 berichten
- 72 stemmen
Futurama word sinds afgelopen maandag uitgezonden op Comedy Central wisten jullie dat al?
Macmanus
-
- 13726 berichten
- 3652 stemmen
En het komt weer terug met nieuwe seizoenen. Ben ik altijd wel voor in.
miss_efron
-
- 195 berichten
- 132 stemmen
Vind het een flauw afkooksel tegenover The Simpsons wel komisch niet eerder mijn stijl.Vind humor à la south park beter!
Nicholas123
-
- 292 berichten
- 284 stemmen
Futurama is de betere serie wat betreft de huidige output ten opzichte van The Simpsons. De setting maakt het een behoorlijk stuk wilder en absurdistischer. Hoewel ze zich af en toe nog wel eens willen verliezen in té veel belachelijkheid (alles kan ook eigenlijk in de setting, met name de Futurama-films hebben er ook last van) is het wanneer het werkt niets minder dan geniaal. Na een klein dipje zijn met de laatste 3 nieuwe afleveringen weer helemaal terug van weggeweest. Stuk voor stuk aanraders. Nieuwkomers moeten uiteraard gewoon bij het eerste seizoen beginnen.
Harbinger
-
- 12 berichten
- 0 stemmen
Futurama is de betere serie wat betreft de huidige output ten opzichte van The Simpsons.
Hear hear!
Futurama wordt zwaar onderschat.
Meneer Bungel
-
- 13163 berichten
- 0 stemmen
Wie weet of deze filmcollectie compleet is? Er staan 4 films op. Zijn er / komen er nog meer misschien?
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
Wie weet of deze filmcollectie compleet is? Er staan 4 films op. Zijn er / komen er nog meer misschien?
Hangt ervan af hoe je het beziet eigenlijk. De box bestaat uit volgende films:
Futurama: Bender's Big Score! (2007)
Futurama: Bender's Game (2008)
Futurama: The Beast with a Billion Backs (2008)
Futurama: Into the Wild Green Yonder (2009)
Dit zijn bij mijn weten in ieder geval alle films maar eigenlijk zijn de 4 films ook gewoon het gehele seizoen 5 van de reeks. Ze hebben ze wel iet of wat aangepast geloof ik (ben daar niet zeker van) maar als je dus een boxset van de serie op het oog hebt, moet je oppassen dat je niets dubbel koopt.
Meneer Bungel
-
- 13163 berichten
- 0 stemmen
Het kan ook nog wel eens uitdraaien op de hele boxset idd. Bedankt!