• 15.785 nieuwsartikelen
  • 178.145 films
  • 12.218 series
  • 33.989 seizoenen
  • 647.194 acteurs
  • 199.044 gebruikers
  • 9.373.631 stemmen

Expeditie Robinson

zoeken in:

donnie darko

• 6140 berichten
  • 2823 stemmen

BoordAppel schreef:

Wel grappig dat John ook nog even uitgenodigd was, blijft toch een beetje sneu figuur.

een beetje?

The Goss

• 502 berichten
  • 4757 stemmen

Ik zat gisteren The Rock te kijken. Had ik al zeker 5 jaar niet meer gezien. Blijkt de muziek van Expeditie Robinson letterlijk dezelfde te zijn als die van de Rock. Lekker jatwerk dus...

Maakt Expeditie overigens niet minder. Eén van de betere programma's, zoniet het beste programma heden ten dage op de Nederlandse tv.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3280 stemmen

Ik vind het ook een van de betere programma's op de Nederlandse tv en met afstand het beste reality programma. Het concept is gewoon erg goed uitgewerkt. Je krijgt niet dezelfde problemen als bijvoorbeeld bij Big Brother, waar ze steeds meer onzin moesten verzinnen om het nog enigszins interessant te maken en waar de mensen eigenlijk alleen meededen om beroemd te worden. Een beter selectiebeleid zal er bij ER ook wel zijn denk ik.

donnie darko

• 6140 berichten
  • 2823 stemmen

BoordAppel schreef:

Ik vind het ook een van de betere programma's op de Nederlandse tv en met afstand het beste reality programma. Het concept is gewoon erg goed uitgewerkt. Je krijgt niet dezelfde problemen als bijvoorbeeld bij Big Brother, waar ze steeds meer onzin moesten verzinnen om het nog enigszins interessant te maken en waar de mensen eigenlijk alleen meededen om beroemd te worden. Een beter selectiebeleid zal er bij ER ook wel zijn denk ik.

ik vond peking express ook wel een heel goede realityshow. Zeker met de goede Roos van Acker. Veel beter als die stomme Lotte.

feanaro surion

• 5765 berichten
  • 1770 stemmen

Ja, maar Ernst-Paul was daar weg en dat was ook weer erg jammer. Beide erg leuk! En Marnix is een zéér terechte winnaar! Een echte Robinson!

ROOSKY

• 29923 berichten
  • 7943 stemmen

Marnix is zekers de terechte winnaar geworden! Erg sterk in alles wat ze moesten doen en ook nog eens supersympathiek.

donnie darko

• 6140 berichten
  • 2823 stemmen

feanaro surion schreef:

Ja, maar Ernst-Paul was daar weg en dat was ook weer erg jammer. Beide erg leuk! En Marnix is een zéér terechte winnaar! Een echte Robinson!

bwa, bij peking express vond ik het niet erg dat Ernst-Paul werd vervangen door Art, vind Art namelijk nog beter. Maar Roos is toch echt wel stukken beter dan Lotte.Maar ja, dat is natuurlijk subjectief.

maxcomthrilla

• 15578 berichten
  • 2843 stemmen

Ik heb lang moeten wachten, maar eindelijk is hij dan weer van start gegaan: Expeditie Robinson! Echt een geweldig programma omdat het erg confronterend is om met elkaar op een eiland te leven en het is natuurlijk adembenemend mooi.

Waar vindt je nou een ander programma waarin de Belgen het tegen de Nederlanders opnemen? ( taalspelen uitgezonderd, want daarin winnen de Vlamingen meestal , omdat zij trots op hun taal zijn en hem daarom goed in ere houden ).

Bjorn ligt er nu al uit, ik vond hem eigenlijk wel grappig: een met de natuur: hij zorgde wel voor wat opwinding.

Mijn favorieten van wat ik er gezien van heb tot nu toe zijn: Karin, Fleur, Douwe en Frank. Ryan, Richard, Marnix, Jakobien en Illona zie ik ook wel ver komen.

Ik ben benieuwd naar volgende week!

La dormeuse

• 111 berichten
  • 218 stemmen

k heb maandagavond college tot 9 uur. Hoe verzinnen ze het? Worden de afleveringen ook herhaald? Ik heb tot nu toe alle seizoenen van ER gevolgd, en ik was niet van plan hier een uitzondering te maken...

Rianneke_Dan

• 14194 berichten
  • 2563 stemmen

Leuk!!

Ik ga het weer volgen hoor, ik ben voor Ryan haha die is knap!

En Douwe is heel grappig..!

ROOSKY

• 29923 berichten
  • 7943 stemmen

La dormeuse schreef:

k heb maandagavond college tot 9 uur. Hoe verzinnen ze het? Worden de afleveringen ook herhaald?

Ze zijn te kijken via de site van Talpa, volgens mij is er geen herhaling.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

La dormeuse schreef:

k heb maandagavond college tot 9 uur. Hoe verzinnen ze het? Worden de afleveringen ook herhaald? Ik heb tot nu toe alle seizoenen van ER gevolgd, en ik was niet van plan hier een uitzondering te maken...

Wellicht is opnemen een optie

CAPIpsv

• 766 berichten
  • 628 stemmen

Mijn favorieten zijn zonder meer Frank en Richard.

Douwe en Ilona zijn ook mooie figuren.

Aan de ene kant jammer dat Bjorn eruit ligt, had liever gezien dat die Lydia eruit was gevlogen, Robinson onwaardig, echt verschrikkelijk.

Werwolf

• 4604 berichten
  • 1197 stemmen

Frank en Richard inderdaad de favorieten.

Douwe is maar een irritante schipper, en Ilona is helemaal een drama met het Bjorn conflict.. Hoop dat zij er vlug uitvliegt.

The Goss

• 502 berichten
  • 4757 stemmen

Bjorn staat zo ver van de maatschappij. Die is zwaar contactgestoord. Jammer, dat ie er al uit is, want ik lag in een deuk om zijn gedrag en de reacties van de anderen. Prachtige tv.

Het is zondag en maandag weer smullen met Peking express en Expeditie Robinson.

donnie darko

• 6140 berichten
  • 2823 stemmen

Spijtig dat bij jullie expeditie robinson al vroeger uitgezonden wordt. Want ik weet al wie eruit gaat liggen bij ons op donderdag.

feanaro surion

• 5765 berichten
  • 1770 stemmen

Kunnen we niet gewoon alles in spoilertags doen. Dat is het handigst lijkt mij Inmiddels gezien (internet) en vond het weer leuk. Jammer dat Bjorn er nu al uit is...

maxcomthrilla

• 15578 berichten
  • 2843 stemmen

Wauw, wat een verrassende aflevering zeg. Ik had niet verwacht dat de grootste bullebak die het mooiste meisje van het eiland af wilde sturen nu weg is. Volledig terecht! Nu wordt de strijd richting finale gelukkig weer wat opener. Go Frank! Of Karin dan natuurlijk.....

Illuvatar

• 72 berichten
  • 1259 stemmen

Ben ik de enigste die de niewe Expeditie Robinson tot nu toe uitermate saai vind?

Geen enkel echt leuke personen en er lijkt echt bijna niks te gebeuren op het eiland.

We hebben ook nog geen enkele échte eilandraad gezien tot nu toe, er stapt altijd wel iemand uit of iemand heeft een blessure.

Hopelijk wordt het nog wat boeiender als ze wat hongeriger zijn

donnie darko

• 6140 berichten
  • 2823 stemmen

Ja, ik vind het tot nu toe ook helemaal niet leuk, ik hoop dat Olga wint, zou tenminste nog een verrassing zijn.

maxcomthrilla

• 15578 berichten
  • 2843 stemmen

Ik vind het ook jammer dat sommige kandiaten zo makkelijk opgeven. Bovendien zijn er inderdaad weinig conflicten.

Toch blijf ik het programma verre van saai vinden. De battles, de individuen binnen de groep. Leuk om te volgen...Olga mag van mij ook wel winnen. Al was het maar om gelogen straft te hebben dat alle blonde meisjes alleen maar mooi kunnen zijn. Klaar vind ik trouwens ook erg grappig op een speciale manier.

feanaro surion

• 5765 berichten
  • 1770 stemmen

Ik vind hem wederom heel leuk Echt spannend is het nog niet(dat kan nog komen) maar vermakelijk is het weer De negativiteit ten opzichte van Bert is trouwens nogal onzin trouwens, en nu hopen dat Koen der snel uitvliegt.

feanaro surion

• 5765 berichten
  • 1770 stemmen

Zometeen de finale en dit seizoen heeft één van de coolste ontknopingen ooit. Dat de beste moge winnen(Ignace dus, de enige echte Robinson)!

anne J

• 1525 berichten
  • 976 stemmen

Whoo, dit volg ik al sinds de helft van de eerste serie.

Prachtig

Mijn broer mag naar de selecties in Mei ofzo, hopelijk mag hij mee doen Vorig jaar kon niet, alleen maar Belgische mannen hè

kleez

• 849 berichten
  • 1207 stemmen

Nieuwe seizoen inmiddels weer begonnen Vond de eerste aflevering erg leuk! Alleen had ik liever dat meisje (dat alles verteld zeg maar) eruit zien gaan!

ROOSKY

• 29923 berichten
  • 7943 stemmen

Haha, die is erg overdreven inderdaad En dan komt ze ook nog bij mij uit de stad, een Chinees met een schreeuwerig Gronings accent. Hoe erg wil je het hebben...

Rianneke_Dan

• 14194 berichten
  • 2563 stemmen

Ik erger me ook dood aan die Chinees, wat een irritant kind zeg! Ik had nog gehoopt dat ze iemand anders zouden laten praten de tweede aflevering, maar nee hoor...

maxcomthrilla

• 15578 berichten
  • 2843 stemmen

Dat Chinese ' meisje ' is anders wel gewoon een van de leukste deelnemers. Geen grijze muis, lekker welbespraakt, kon er wel om lachen toen ze door het stof kroop omwille van haar geringe Chinese taalkennis en zich tegenover haar ouders verontschuldigde.

Rianneke_Dan

• 14194 berichten
  • 2563 stemmen

Welbespraakt of gewoon enorm bijdehand, het is maar hoe je het bekijkt. Ik zie haar gewoon liever gaan, zijn nog genoeg leuke deelnemers, die ik wil leren kennen. En ze zeggen niet voor niks dat ze vanuit de expeditie zelf getwijfeld hebben om haar als deelneemster erbij te halen. Van mij mag ze eruit, zodat andere mensen ook eens de kans te hebben om iets van hunzelf te laten zien.

maxcomthrilla

• 15578 berichten
  • 2843 stemmen

Ah, jij wilt wat meer mannelijk schoon. Zeg dat dan meteen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.