• 13.409 nieuwsartikelen
  • 170.646 films
  • 11.255 series
  • 32.088 seizoenen
  • 632.646 acteurs
  • 196.655 gebruikers
  • 9.198.285 stemmen

Unhappily Ever After

zoeken in:

The Oceanic Six

• 60317 berichten
  • 4066 stemmen

Wie kent nog de serie Unhappily Ever After? Eind jaren 90 kwam het veel op tv. Een beetje a la Married With Children met een ongeinteresseerde vader. Hij had een bloedmooie dochter en een gewone zoon waar hij weinig aandacht aan gaf. In zijn kelder had hij een bank waar een pratende pop zat die nogal grof gebekt was.

Ik zie het nooit meer op TV en voor zover ik weet zijn de seizoenen ook niet op DVD verkrijgbaar. Of weet iemand meer?

moviefreak#1

• 14349 berichten
  • 23711 stemmen

Mr. Floppy

Nog geen DVD-releases van gezien helaas

damon

• 1887 berichten
  • 0 stemmen

JUP JUP!!!

Dit is zeker 1 van mijn favo sitcoms

dat die moeder INEENS weggaat :D

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Hele leuke sitcom inderdaad. Zoals moviefreak terecht aanhaald; Mr. Floppy rules!!

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3214 stemmen

Enorme rip off van Married With Children. Maar Mr. Floppy was wel leuk.

matthijs_013

• 3628 berichten
  • 5477 stemmen

Vroeger (toen ik 10 jaar was ofzo) kon ik dit en Married With Children niet uit elkaar houden. Grappig dat Justin Berfield uit Malcolm in the Middle hier ook in heeft gespeeld.

The Oceanic Six

• 60317 berichten
  • 4066 stemmen

Toch jammer, Married With Children heeft nu al 5 seizoenen uit op DVD, Unhappily Ever After nog helemaal niks. Terwijl ik UaA ook graag zou willen hebben, net als MwC een super serie!

The Oceanic Six

• 60317 berichten
  • 4066 stemmen

Weet iemand al of er nieuws is over Unhappily ever after op DVD?

The Oceanic Six

• 60317 berichten
  • 4066 stemmen

Ik ga de hele serie maar eens opnieuw bekijken. Gisteravond de pilot gezien. Ja, dit is een Married with Children rip-off, een hele grote zelfs, maar daarom kan dit nog wel erg leuk zijn. Mr Floppy is natuurlijk wel een erg toffe aanwezigheid. Benieuwd of ze het niveau een beetje vast kunnen houden.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.