menu

Overig / Televisie / The Sopranos

zoeken in:

Dit was echt een genot om te zien. Jammer dat Bobby en Janice er niet bij zijn en natuurlijk the great Gandolfini R.I.P.

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.youtube.com/watch?v=cSUFaSVPCRQ

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

James Gandolfini was echt een goede acteur, kan er nog niet aan wennen dat hij toen is overleden.

The Sopranos had iets unieks, het sfeertje associeer ik met die van Goodfellas. Dit is zo'n serie die ik moeiteloos opnieuw kan kijken, hij verveeld nooit.

geplaatst:
Lang geleden dat ik hierop heb gekeken, maar tenenkrommend het niveau hier @ Carcosa.

Anyways, 4-5 jaar later en na het herzien van de serie weet ik het nog steeds zeker; Tony is geliquideerd tijdens een etentje met zijn gezin! Zie interessante analyse The Sopranos ending explained - YouTube . Beste einde van een serie. Ooit.

H1DD3 schreef:
Lang geleden dat ik hierop heb gekeken, maar tenenkrommend het niveau hier @ Carcosa.

Anyways, 4-5 jaar later en na het herzien van de serie weet ik het nog steeds zeker; Tony is geliquideerd tijdens een etentje met zijn gezin! Zie interessante analyse The Sopranos ending explained - YouTube . Beste einde van een serie. Ooit.

Ik vond het einde ook meesterlijk!!!

Gast
geplaatst: vandaag om 03:21 uur

geplaatst: vandaag om 03:21 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.