menu

Overig / Televisie / Joling en Gordon over de vloer

zoeken in:
606
IK HEB ME ROT GELACHEN

Vooral lingo stukje vuilviesrotkind en nog veel meer.

die 2 hebben zo veel lol niet normaal GORDEN EN GERARD ga zo door.

Vond je het ook de leukste tot nu toe van seizoen 3?

AHWA
Die zandbak-opmerkingen en dat bed

Ja hehe lekker Tell Sell afzeiken

Overigens keken er gister 732.000 mensen

Dat is vrij veel aangezien er voetbal was

''Ga maar lekker spelen...... op de a4''

Was veruit de beste aflevering van dit seizoen.

Klopt helemaal

Zelden meer zo gelachen als gister

Vanavond de laatste aflevering van dit seizoen

Wel vreemd eigenlijk want het is pas de 5e locatie

606
Spartaan1986 schreef:
Vanavond de laatste aflevering van dit seizoen

Wel vreemd eigenlijk want het is pas de 5e locatie

jammer.

vandaag zijn ze bij imca marina ????

als het goed is

606
aantal leuke grappen maar minder als vorige week.

hoop dat ze terugkomen.

en VOLGENDE week alle leukste stukken

Ja vorige week bij het kinderdagverblijf was gewoon te geniaal
1 van de leukste van allemaal en in ieder geval van dit seizoen

Die van vandaag was ook best leuk alleen het ging allemaal een beetje in een sneltreinvaart helaas

De voice-over had het over het einde van dit seizoen dus laten we hopen dat er toch nog een seizoen gaat komen. Ik kan eigenlijk niet meer zonder die humor van die 2.

Anders moeten ze samen een programma gaan doen bij SBS ofzo.
Ze lijken voor elkaar gemaakt

606
je hebt helemaal gelijk

echt te geweldig

Volgende week gelukkig nog nooit vertoonde beelden
Overigens hoorde ik Gordon in het nabeschouwingsfilmpje op de site van Tien zeggen 'Of het programma wel of niet doorgaat'.
Blijkbaar is daar nog geen beslissing over genomen. Maar men heeft het wel vaak over dat dit de 'allerlaatste' aflevering was
Beetje vreemd. Maar goed als het niet door zou gaan zal je beide heren heus nog wel eens samen zien in een tv programma

855.000 kijkers gister. Een record voor de derde serie

606
Spartaan1986 schreef:
855.000 kijkers gister. Een record voor de derde serie

WOW dat is veel

Wie had het gedacht? De 2 valse zusjes Joling en Gorden komen toch met een 4e seizoen van de succesformule Joling en Gordon over de vloer. In de aflevering van afgelopen dinsdag hebben de 2 heren nog duidelijk kenbaar gemaakt geen zin meer te hebben in een 4e seizoen. De grap dat ze waarschijnlijk een volgend seizoen zouden maken als er weer geld nodig was, kwam voorbij. Waarschijnlijk binnen 3 weken voegde Gordon hier grappend aan toe. Het blijkt zelfs eerder te zijn! Klein nadeel voor de Tienfans: het seizoen wordt mogelijk uitgezonden op een andere zender.

Bron: Tienfan.nl

Ja, vorig jaar was er toch ook steeds dat gezeik van: gaan ze nou door of niet. Ik hoop het wel hoor maar wees niet verbaasd als ze morgen opeens weer knallende ruzie hebben.

Ja maar die ruzies verdwijnen vaak ook weer snel

Het 4e seizoen zal wel op RTL komen. Hopelijk zijn het wel meer dan 5 locaties.

ik heb me toch uiteindelijk gewaagd om een paar afleveringen te kijken van het 3e seizoen, en had ik maar meer gezien!!!!!!! echt jammer dat ik de rest niet hebt gevolgd met me stomme kop, om sommige opmerkingen lig ik echt dubbel

voorbeeldje van de vorige afl:

het ging dus over trouwen en liefde

voor altijd? altijd? tssss wat is nou altijd? de lucht,de zee, de sterren zijn voor altijd.....

en je nylon pruik..

whehe ik schoot me toch in de lach, heerlijk die humor van die twee, echt zwaar droevig dat ik alles heb gemist van de vorige 2 seizoenen had nie verwacht dat het zo uitpakte

606
metaledje schreef:
ik heb me toch uiteindelijk gewaagd om een paar afleveringen te kijken van het 3e seizoen, en had ik maar meer gezien!!!!!!! echt jammer dat ik de rest niet hebt gevolgd met me stomme kop, om sommige opmerkingen lig ik echt dubbel

voorbeeldje van de vorige afl:

het ging dus over trouwen en liefde

voor altijd? altijd? tssss wat is nou altijd? de lucht,de zee, de sterren zijn voor altijd.....

en je nylon pruik..

whehe ik schoot me toch in de lach, heerlijk die humor van die twee, echt zwaar droevig dat ik alles heb gemist van de vorige 2 seizoenen had nie verwacht dat het zo uitpakte

ik heb ook 1 a 2 afleveringen gemist jammer ja echt geweldig

Je kan de seizoenen 1 en 2 gewoon op DVD kopen

Dan mis je niks

606
niet vergeten morgen he !!!

Morgen nog niet vertoonde beelden van dit seizoen

606
Spartaan1986 schreef:
Morgen nog niet vertoonde beelden van dit seizoen

KIJKEN KIJKEN

606
ik kende sommige stukken maar weer dubbel gelegen.

- dankje wel schat ga maar weer lekker spelen OP DE A4.

- het druipt overal ik ben helemaal nat,
gorden dat ben je een jaar niet geweest.

we gaan lingo spelen een 15 letterig woordt
vuilviesrotkind tutututut lingo !!!
een groene bal deuntje lingo en toen een rode bal EH.

ect HAHAH SEIZOEN 4 mag komen

De Voice-Over zei op het laatst dat als er een seizoen 4 komt het 'over een tijdje' zou zijn.

Waar ik wel van moest kotsen (figuurlijk) was bij die slager, dat Gordon dom staat te doen met dat oor en die nier. En dan zo dom erbij lachen. Bah. Ik had gelijk geen zin meer om verder te kijken.

dragje
Dat hier mensen naar kijken naar dit tweetal kan ik serieus niet bevatten.

AHWA
Je hoeft het ook niet te bevatten. Ik vind de wisselwerking tussen de twee erg grappig. Het gejen en getreiter werkt erg op de lachspieren. Meer moet je er ook niet achter zoeken.

Het is wanstaltige, vreselijke televisie, maar gek genoeg werkt het wel. Zag gister een stukje bij Wat Heet! en heb me rot gelachen...

Ja Gordon was daar te gast
Het ging niet veel over 'Over de Vloer'

Gast
geplaatst: vandaag om 11:48 uur

geplaatst: vandaag om 11:48 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.