menu

Overig / Televisie / Joling en Gordon over de vloer

zoeken in:
Wat vinden jullie van het Talpa programma Joling en Gordon over de vloer? Ikzelf lig elke aflevering in een deuk. Ze hebben een bepaalde soort chemie dat gewoon uitstekend werkt. Ik kan me voorstellen dat er een hoop mensen zijn die dit tweetal niet uit kan staan.

Voor mij in ieder geval een van de weinige hoogtepunten van Talpa.

Kots kots.

IcU
Ik vind er niets aan. Het eerste seizoen was nog wel aardig, maar nu vind ik het vrij irritant.

Wat ik ervan zag (enkele flitsen) was hilarisch. Walgelijk, zonder enige schaamte, maar toch wel leuk.

Heerlijk programma

Ik lig altijd in een deuk !

Ik vond het wel erg mooi toen ze na werden gedaan in Koefnoen.

Goodfella_90 schreef:
Ik vond het wel erg mooi toen ze na werden gedaan in Koefnoen.

Ja inderdaad, vooral die Paul Groot als Gordon, met die lach. Echt heel goed gedaan.

Anyway, afzonderlijk kan ik ook echt van ze walgen. Vooral Gerard Joling is om van te kotsen, maar samen in zo'n programma blijkt dan toch toch te werken. Voor mij dan....

IcU schreef:
Ik vind er niets aan. Het eerste seizoen was nog wel aardig, maar nu vind ik het vrij irritant.

Mee eens, ik zie bij vlagen acteerwerk. Gordon liep de tweede klasse van de NS binnen: "Jee, wat errug..." Dat slaat toch nergens op, geef mij 1 reden wat er errug aan is. Of dat ie alleen kaartjes wilde controleren in de eerste klasse... pfff

Dat zijn inderdaad wel momenten die wat minder zijn.
Maar als hij dan een gekneusde rib heeft en zegt dat hij nog een spare-rib in de koelkast heeft lig ik in een deuk.

Er zijn inmiddels plannen voor een derde seizoen.
Nu zijn de herhalingen van seizoen 1 te zien op Talpa.

ik lig ook altijd in een deuk bij die serie! echt grappig

Ik denk dat iedereen er wel om moet lachen maar weinig mensen durven het toe te geven.
De humor is vrij laag vandaar. Maar het spreekt wel aan.

Moviestar
Ik vind het zeker erg leuk. Het is ook wel voor te stellen dat sommige dingen echt verschrikkelijk voor hun zullen zijn. Het zou leuk zijn als er een derde seizoen zou komen al denk ik niet zo snel dat hun er echt nog zin in hebben.

Het programma heeft wel wonderen gedaan voor hun populariteit dus ik verwacht dat de diva's nog wel een seizoen doorgaan. Zolang ze maar bij de dierenarts / dierenasiel wegblijven

Aantal leuke plekken voor ze in een eventueel seizoen 3

1. Jeugdkamp
2. Pretpark
3. Kermis
4. Gevangenis
5. Zwembad

Geweldig Programma, ik Hou van die humor!Ik en m'n moeder liggen iedere keer in een deuk!
Zeker aan te raden

Seizoen 3 komt toch
Geer en Goor hebben getekend voor 6 nieuwe afleveringen.
De eerste is Februari 2007 te zien.

Ik ga komende week naar een concert van Gerard Joling en Gordon.

Ga je ook over de vloer ?

Goodfella_90 schreef:
Ik ga komende week naar een concert van Gerard Joling en Gordon.

En daar betaal je voor?

Het is gedaan met Over de Vloer, de Talpa-serie waarin Geer en Goor een kijkje in de keuken van een ander bestaan nemen. Het derde seizoen dat nu wordt gemaakt is het laatste, zo belooft Gordon in de Nieuwe revu. Als het publiek ons echt leuk had gevonden, hadden we de Televizier-ring wel gewonnen. Maar we zijn niet eens genomineerd. Bovendien zijn de kijkcijfers gehalveerd. Dus ik denk niet dat er nog een vierde seizoen komt, aldus Gordon.

Zoals bekend is het derde seizoen met moeite in gang gezet. De twee kregen ruzie en vochten dat in de media uit. Pas toen John de Mol een pak geld op tafel legde, sloten de twee weer vriendschap en zeiden ze toe ook een derde seizoen te maken. Met name Joling zou het opnameproces zwaar vinden, waarbij hij twee dagen achter elkaar in een vreemd bed moet slapen

Seizoen 3 vanaf Dinsdag 6 Maart op Tien

yff
ik vindt het een heerlijk programma kan er smakelijk om lache maar heb helaas de 1ste aflevering van het nieuwe seizoen gemist wie o wie heeft hem?

Ik moet je teleurstellen.
Het is weer eens verschoven.
Gerard vertelde bij Jensen dat ze er pas 2 hebben opgenomen(Worstenfabriek en Dierenasiel)
Volgens Wikipedia wordt de eerste aflevering nu in April uitgezonden

Volgende week dinsdag de eerste nieuwe aflevering van de nieuwe reeks. Volgens mij bij het dierenasiel. De heren, zo heb ik ergens gehoord, ontvangen zo'n 30.000 euro per aflevering per persoon. Ka-tjinggggggg!!

Klopt aflevering 1 is Dierenasiel en Aflevering 2 Worstenfabriek

Aanstaande Dinsdag half 9

Vanavond is het dan zover

moviefreak#1 schreef:
Het programma heeft wel wonderen gedaan voor hun populariteit dus ik verwacht dat de diva's nog wel een seizoen doorgaan. Zolang ze maar bij de dierenarts / dierenasiel wegblijven

Dusssssssss.

Gast
geplaatst: vandaag om 02:47 uur

geplaatst: vandaag om 02:47 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.