menu

Overig / Televisie / Joling en Gordon over de vloer

zoeken in:
Verschrikkelijk. En dan te bedenken dat met name Gordon het verschrikkelijk vind om op te nemen, en dat je dus eigenlijk naar een geforceerd grappige-serie zit te kijken.
Ze zijn smerig en totaal niet grappig.

Vind het zeker wel grappig om naar te kijken, ook al is het zeer flauw en hebben ze er vaak zelf geen zin in.
Het zijn gewoon echt een stel over de top diva's met allerlei soorten persoonlijke issues, maar het is wel pure entertaining, en het is qua persoon gewoon verschillend of diegene dat leuk vind of niet.

Ik ga iig kijken vanavond.

Drama programma.

Zou geen eigen topic horen te verdienen hier.

AHWA
Ik vond het hilarisch om te zien. Qua programma is het totaal niet boeiend, maar het over-en-weer gekissebis van de twee diva's is ronduit hilarisch.

Ik kijk volgende week weer

1 nacht was het maar bij het dierenasiel. Maar wel 2 volle dagen.
Eerste aflevering leverde 709.000 kijkers op. Dat is best redelijk aangezien er weer CL voetbal was. Ook programma's als Opgelicht en Opsporing Verzocht blijven geweldig goed bekeken.

Het was een redelijke aflevering. Af en toe hard gelachen vooral wanneer ze de kat lieten ontsnappen uit de hokken.
Ook wel triest om te zien hoe mensen met hun huisdier omgaan en nog triester is dat er geen straf opstaat door je hond te dumpen midden in de nacht aan een boom. Maar ja wat verwacht je ook van een'Sociaal Christelijk' kabinet. Als hun maaltijd maar s'avonds op tafel staat.

Volgens mij was dat met die ontsnapte kat expres gedaan. Anyway, inderdaad een redelijke aflevering, ik heb weleens harder gelachen maar toch leuk om te zien.

Nee die Joling was gewoon te stom om die hokken open te laten waardoor die kat naar buiten kon glippen. Maar de manier waarop Joling en Gordon elkaar daarna aankeken en in een lachbui uitbarsten maakte mij ook aan het lachen. Het is gewoon de stommiteit en het klagen dat je aan het lachen maakt. Hoe chagerijniger zij worden hoe vrolijker jij wordt.

Spartaan1986 schreef:

Ook wel triest om te zien hoe mensen met hun huisdier omgaan en nog triester is dat er geen straf opstaat door je hond te dumpen midden in de nacht aan een boom. Maar ja wat verwacht je ook van een'Sociaal Christelijk' kabinet. Als hun maaltijd maar s'avonds op tafel staat.
er staat wel degelijk een straf op maar dan moeten ze diegene eerst te pakken krijgen, de straffen zijn overigens veel te laag zou minimaal 1 jaar cel op moeten staan en nooit meer een hond mogen bezitten.

ik vond er gisteren niet zo veel aan, en word ook een beetje moe van die domme(gemaakte) lach van Joling, Gordon begint ook al op die manier te lachen steekt aan natuurlijk.

Ga je volgende week wel kijken twiggertje

Spartaan1986 schreef:
Ga je volgende week wel kijken twiggertje
tuurlijk

De vleesfabriek staat op het pagina

Vanavond is het weer zover

AHWA
Ik ga kijken. Hopelijk wordt het weer zo lachen als vorige week.

Ik hoop het wel. De locatie is niet echt grappig of iets waar veel grappen uit te halen zijn.
Maar ze zullen er wel weer wat van maken

AHWA
Spartaan1986 schreef:
Ik hoop het wel. De locatie is niet echt grappig of iets waar veel grappen uit te halen zijn.
Maar ze zullen er wel weer wat van maken

Ze gaan naar een vleesfabriek toch? Ik voel veel worstengrappen aankomen, anders.

Klopt Vleesfabriek

Worsengrappen kennen we wel een beetje van ze

Volgende week is het het Wilhemina Ziekenhuis in Assen

Best een leuke aflevering was het .
Alleen die in het Dierenasiel was toch leuker

AHWA
NIet veel van gezien helaas, maar ik neem aan dat het elke keer een beetje van hetzelfde is.

606
Spartaan1986 schreef:
Klopt Vleesfabriek

Worsengrappen kennen we wel een beetje van ze

Volgende week is het het Wilhemina Ziekenhuis in Assen

beetje gezien die 2 hebben echt veel lol, vind het wel te doen zo is niet onaardig.

AHWA schreef:
NIet veel van gezien helaas, maar ik neem aan dat het elke keer een beetje van hetzelfde is.

Ja

Volgende week gelukkig ziekenhuis dan wordt het wat afwisselender qua locatie

De aflevering van gisteren was wel een stuk leuker dan de eerste maar nog steeds niet zo leuk als seizoen 1 of 2. In de eerdere seizoenen hadden ze echt de pest in het werken nu heb je constant het gevoel dat ze zoiets hebben van ''even snel cashen en net doen alsof we het zo zwaar hebben''. En die flauwe woordgrapjes komen me ook de strot uit.

Volgende week ziekenhuis, mwah ik weet niet of dit nou de leukste locatie is voor de heren, aangezien er ook een hoop ellende plaatsvind in een ziekenhuis.

robin00787 schreef:
De aflevering van gisteren was wel een stuk leuker dan de eerste maar nog steeds niet zo leuk als seizoen 1 of 2. In de eerdere seizoenen hadden ze echt de pest in het werken nu heb je constant het gevoel dat ze zoiets hebben van ''even snel cashen en net doen alsof we het zo zwaar hebben''. En die flauwe woordgrapjes komen me ook de strot uit.

Volgende week ziekenhuis, mwah ik weet niet of dit nou de leukste locatie is voor de heren, aangezien er ook een hoop ellende plaatsvind in een ziekenhuis.

Ik vond de eerste een stuk leuker. Zo zie je maar dat smaken verschillen

Maar ik ben het met je eens dat Seizoen 1 en 2 beter waren. Mijn favoriete aflevering van allemaal is nog altijd Seizoen 2 aflevering 2 bij Center Parcs

Ik heb ook het idee dat het allemaal nepper is. Voorbeeld is de scene in de vrieskist waarin Gordon Joling opsloot en Joling net deed of hij echt bewusteloos was

Klopt dat er een hoop ellende voorkomt in het ziekenhuis maar het gaat mij meer om de wat afwisselende locatie. Mensen opvrolijken,meegaan in de ambulance enz

Mooie aflevering gister

De beste tot nu toe van seizoen 3

Alleen waren de kijkcijfers weer lager dan vorige week wat vooral door het voetbal komt. 628.000

wat hebben we gelachen gisteren tsjonge jonge we kwamen niet meer bij, maar ja door dat gelach hebben we wel joling en gordon over de vloer gemist.
Was het de moeite waard gisteren???

Ja dat ze ik toch grappenmaker

Spartaan1986 schreef:
Ja dat ze ik toch grappenmaker
ja sorry ik moest tijdens dat bericht typen weer lachen en ben daardoor vergeten je bericht te lezen.

nu even serieus, ik vond het wel een leuke aflevering, ik wist wel dat het geen echt lijk was in dat morterarium want het bewoog niet

toen ze in die stront moesten frunniken was wel lekker smakelijk, ik had gehoopt dat ze zouden braken maar gebeurde net niet.

mikoz schreef:
Drama programma.

Zou geen eigen topic horen te verdienen hier.
helemaal mee eens maar ben blij dat er een topic over gestart is, want is leuk gewoon je verstand op nul zetten en lekker mee lachen met die onzin.

maxcomthrilla schreef:
(quote)

En daar betaal je voor?
nee daar krijg je toch voor betaald dacht ik. ze boden mij €5000 om het concert bij te wonen maar ik heb bedankt, er zijn grenzen.

In 1 woord GEWELDIG deze aflevering bij het kinderdagverblijf

Aflevering 1 en 2 waren vrij redelijk maar eigenlijk niet meer dan dat

Vorige week aflevering 3 was al erg goed op vele punten maar die van vandaag spant de kroon.
Gordon was vooral lekker op dreef met geweldige opmerkingen.

Heerlijke aflevering. Ik hoop dat de komende 2 ook van dit niveau zullen zijn.

Gast
geplaatst: vandaag om 02:31 uur

geplaatst: vandaag om 02:31 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.