• 155.433 films
  • 9.298 series
  • 27.660 seizoenen
  • 604.308 acteurs
  • 346.501 gebruikers
  • 8.761.948 stemmen

Joling en Gordon over de vloer

zoeken in:

Spartaan1986

• 3559 berichten
  • 1984 stemmen

robin00787 schreef:

Waar ik wel van moest kotsen (figuurlijk) was bij die slager, dat Gordon dom staat te doen met dat oor en die nier. En dan zo dom erbij lachen. Bah. Ik had gelijk geen zin meer om verder te kijken.

Beetje overdreven

Dat was ook al in aflevering 2 te zien en dan kom je er nu mee. Als je bij een slager over de Vloer komt kan je dit verwachten

Spartaan1986

• 3559 berichten
  • 1984 stemmen

dragje schreef:

Dat hier mensen naar kijken naar dit tweetal kan ik serieus niet bevatten.

Gek... dat heb ik namelijk bij de Lama's alleen daar gaat het om een viertal

metaledje

• 740 berichten
  • 859 stemmen

je moet denk ik een beetje oerhollands zijn om hun humor te waarderen,en je zou kunnen zeggen dat ik best een oer hollander ben,ik kan er altijd wel om lachen, en ik heb ook absoluut niks met de lamas, dat kan ik niet bevatten dat dat programma zo goed scoort, wat een zwak slap geouwehoer daar zeg *KOTS*

Spartaan1986

• 3559 berichten
  • 1984 stemmen

Slap geouwehoer is nog teveel eigenlijk.

Er moet spontaan iets gecreeerd worden en dat doe je niet zomaar. Daarvoor moet je een komiek zijn. Iemand die uit zichzelf al leuk is. En dat zijn ze stuk voor stuk niet.

kos

• 45737 berichten
  • 8268 stemmen

Ik vind het echt van die enorme nichterigheid, net als Paul de Leeuw. Net alsof ze de hele dag alleen maar aan sex denken. Er gaat geen seconde voorbij of ze moeten wel een banale sexuele toespeling maken.

Paul de Leeuw presteert dat zelfs nog terwijl er allemaal kinderen bij zitten.

Spartaan1986

• 3559 berichten
  • 1984 stemmen

Ik begrijp wel dat het niet voor iedereen leuk is. Maar jij vind misschien als voorbeeld de Lama's erg leuk en dat begrijp ik dan weer niet. Joling en Gordon zijn wel wat platter maar als je ooit een hele aflevering hebt gezien ga je me niet vertellen dat je er nog geen enkele keer om gelachen heb.

kos

• 45737 berichten
  • 8268 stemmen

De Lama's vind ik ook niet grappig, maar dat is tenminste niet iets om je helemaal kapot aan te ergeren.

Spartaan1986

• 3559 berichten
  • 1984 stemmen

Juist wel. Ik vind het pijnlijk en stuitend. Dan hebben ze iets verzonnen en dan hoor je een enorme stilte en dan een zoemer.

Daar erger ik me wel aan dat zoiets zeg maar kan op de NL televisie. Het concept is leuk wel gejat maar toch maar de uitwerking is zo ontzettend beroerd.

robin00787

• 322 berichten
  • 750 stemmen

Spartaan1986 schreef:

Juist wel. Ik vind het pijnlijk en stuitend. Dan hebben ze iets verzonnen en dan hoor je een enorme stilte en dan een zoemer.

Daar erger ik me wel aan dat zoiets zeg maar kan op de NL televisie. Het concept is leuk wel gejat maar toch maar de uitwerking is zo ontzettend beroerd.

Nee, Joling en Gordon... is niet gejat, wou je zeggen?

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3087 stemmen

kos schreef:

Ik vind het echt van die enorme nichterigheid, net als Paul de Leeuw. Net alsof ze de hele dag alleen maar aan sex denken. Er gaat geen seconde voorbij of ze moeten wel een banale sexuele toespeling maken.

Paul de Leeuw presteert dat zelfs nog terwijl er allemaal kinderen bij zitten.

Volgens mij heb je al heel erg lang niet naar een programma van Paul de Leeuw gekeken. Die zeldzame toespeling op seks die hij af en toe maakt kan je echt niet vergelijken met deze twee pipo's.

metaledje

• 740 berichten
  • 859 stemmen

komop heej, ik moet ook niks van nichterigheid hebben, maar dat valt toch wel reuze mee? tenminste ik merk het niet zo.. het gaat mij meer om de reacties en hoe ze bepaalde situaties ervaren,ik vind dat uiterst grappig,vooral hoe gordon ermee omgaat.. zelfs dat gelach van joling, dan ga je automatisch meelachen, heb ik in real life ook..

het komt er bij hun allemaal gewoon spontaan uit,niet naar mensen kijken die zogenaamd grappig proberen te zijn en dat absoluut niet zijn en de irritatie dus flink gaat opdraven!!

kos

• 45737 berichten
  • 8268 stemmen

BoordAppel schreef:

(quote)

Volgens mij heb je al heel erg lang niet naar een programma van Paul de Leeuw gekeken. Die zeldzame toespeling op seks die hij af en toe maakt kan je echt niet vergelijken met deze twee pipo's.

Ik zie nog wel eens wat tijdens het zappen en dan heeft ie van die vrouwen op de tribune die een wens gehonoreerd krijgen en dan begint ie standaard van: 'zit je al te soppen?' (publiek: 'hahaha' ) of iets over aftrekken of weet ik veel wat, de hele tijd dat soort dingen, super irritant.

Spartaan1986

• 3559 berichten
  • 1984 stemmen

robin00787 schreef:

(quote)

Goed gejat is beter dan slecht gejat

Twiggertje

• 167 berichten
  • 453 stemmen

Spartaan1986 schreef:

Goed gejat is beter dan slecht gejat

goed gejat is beter dan een lege dop

Spartaan1986

• 3559 berichten
  • 1984 stemmen

ook dat

Spartaan1986

• 3559 berichten
  • 1984 stemmen

De komende 2 jaar zullen we dit programma in ieder geval niet zien helaas

SBS betaalt Gerard Joling drie miljoen euro

Gepost door Ferry Veerboot - Bron: Mediacourant.nl

Gepubliceerd: woensdag 11 juli 2007 @ 14:59

Gerard Joling heeft zich voor twee jaar exclusief aan tv-zender SBS verbonden, zo werd gisteren bekend gemaakt. Volgens roddeljournalist Evert Santegoeds een topdeal voor Joling. In twee jaar tijd zou hij in totaal drie miljoen euro bij SBS gaan verdienen.

Nu is hij in één klap de best betaalde tv-presentator van Nederland geworden, aldus Santegoeds in het radioprogramma Evers Staat Op bij Radio 538. Met die twee jaar zou een bedrag van drie miljoen euro gemoeid zijn. Anderhalf per jaar. Gerard, toepetje af!

De zanger en presentator van programmas als Sterren Dansen Op Het IJs en So You Wannabe A Popstar zou er zelf niets over mogen zeggen. Gerard is zelf de laatste dat hij het mag zeggen, want het staat zelfs in zijn contract dat hij dat niet mag zeggen, aldus Santegoeds. Maar als je gaat lopen vissen dan kom je uit op dit bedrag.

Santegoeds schat dat Gerard Joling met zijn 1,5 miljoen per jaar ook meer verdient dan een Linda de Mol bij RTL. Bij de commerciële omroepen zijn maar weinig salarissen openbaar. Alleen van Albert Verlinde is bekend dat hij voor Boulevard jaarlijks 900.000 euro opstrijkt. Dat is dan wel een dagelijks programma, terwijl Joling voornamelijk in de weekenden te zien zal zijn.

De deal tussen Joling en SBS betekent overigens dat er zeer waarschijnlijk een einde komt aan Joling en Gordon Over de Vloer. Dat programma had op het nieuwe RTL moeten worden uitgezonden, maar Joling mag geen uitstapjes meer maken naar andere zenders. Door de exclusiviteitsovereenkomst moet hij met SBS overleggen wanneer hij in tv-programmas van andere zenders, zoals bijvoorbeeld het RTL4-programma Life and Cooking, zijn opwachting wil maken.

kos

• 45737 berichten
  • 8268 stemmen

Niet te geloven. .

Spartaan1986

• 3559 berichten
  • 1984 stemmen

Veel geld hé

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Vreselijk programma. Met name Gordon is erg irritant. Wat een vreselijke man is dat. Gerard Joling kan ik beter verdragen.

Leland Palmer

• 23669 berichten
  • 4572 stemmen

Hé, nog niet eerder gezien, dit topic. Sorry, kan het niet helpen, maar ik vind dit echt geweldig. Heb zelfs de dvd's met alle afleveringen. Moet ze binnenkort maar eens herzien.

Spartaan1986

• 3559 berichten
  • 1984 stemmen

Grappig om 4 jaar na dato berichten van jezelf terug te lezen

Gordon gaat Gillend naar Huis weer doen dit jaar dus Over de Vloer is voorlopig nog van de baan.

tommykonijn

• 4823 berichten
  • 2157 stemmen

Geweldig programma. Ik lach me echt kapot. Heb zojuist voor mijn verjaardag deel 2 gekregen en ga voor Kerstmis deel 3 vragen.

Ik dacht dat er zelfs sprake was van een film..

Spartaan1986

• 3559 berichten
  • 1984 stemmen

YouTube - HLW Geer en Goor slaan door!

Het is weer als vanouds

AHWA

• 16915 berichten
  • 0 stemmen

Ik heb een GHBO-cursus gevolgd is toch wel erg grappig

Leland Palmer

• 23669 berichten
  • 4572 stemmen

Prachtige figuren.

tommykonijn

• 4823 berichten
  • 2157 stemmen

Het ziet er naar uit dat ze terugkeren in een ander programma. Leuk is het zeker, maar had liever een vervolg op de oude serie gezien. Totaal TV | Gerard Joling en Gordon terug op RTL 4 - totaaltv.nl

Movie-Addicted

• 2218 berichten
  • 3402 stemmen

Goed nieuws! beiden zijn ze hilarisch

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.