- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Beste commercial
Beste commercial
Koekebakker
-
- 2540 berichten
- 3981 stemmen
Die van de Xbox vind ik 10 keer niks.
Meen je dat? Ik vind dat nou echt originele en geslaagde filmpjes. Lekker speels en aanstekelijk. Topcommercials, wat mij betreft. Helemaal als je bedenkt dat het voor een spelcomputer is.
Tja, ik ben ook altijd voor zoveel mogelijk originele en mooie beelden. En geniet dus alvast van deze filmpjes 
starbright boy (moderator films)
-
- 22396 berichten
- 5068 stemmen
Koekebakker noemt precies de twee commercials die mij ook al zijn opgevallen.
Ik vind trouwens commercials voor spelcomputers opvallend vaak leuk. Die van Playstation van een jaar of zes(?) geleden is een van mijn alltime favorites. Dat is een spot waarbij allerlei totaal verschillende mensen een tekst oplezen, hij begint met "for years i've lived a double life". Een soort ode aan escapisme.
Onderhond
-
- 87592 berichten
- 12835 stemmen
Koekebakker
-
- 2540 berichten
- 3981 stemmen
"for years i've lived a double life". Een soort ode aan escapisme.
Sterk filmpje inderdaad. Playstationcommercials zijn bijna altijd zo sterk, ja. Alleen al het fluisterende "playstation twoooo", waarmee ze de serie bij de start van de PS2 steevast eindigden.
Koekebakker
-
- 2540 berichten
- 3981 stemmen
Ik vind het een soort moderne variant op het "rond de haard met de familie en kerstliedjes zingen" gevoel. Komt mij vooral erg fake over. Vooral met het "oude" liedje op de achtergrond.
Ah, jij houdt gewoon niet van gezelschap, zeker? 
Onderhond
-
- 87592 berichten
- 12835 stemmen
Wel als het goed gezelschap is 
Hoef er alleen niet zo nodig naar te kijken. Is meer een "you had to be there" situatie. Niet iets waar ik genietend naar kan kijken.
Koekebakker
-
- 2540 berichten
- 3981 stemmen
Okee, duidelijk.
Ik krijg bij beide filmpjes juist zin om mee te doen.
Onderhond
-
- 87592 berichten
- 12835 stemmen
Ik ken weinig van commercials, laat staan waar ik ze kan vinden op het internet, maar zag laatst in de bios wel een prachtige reclame waar één meisje een ander meisje een blikje drank aanbiedt. Vooral de clou was erg hard -> anti-rokers reclame 
Uhm ... als iemand weet dewelke ik bedoel, een linkje zou leuk zijn 
starbright boy (moderator films)
-
- 22396 berichten
- 5068 stemmen
Dank je. Blijf het prachtig vinden.
Koekebakker
-
- 2540 berichten
- 3981 stemmen
Onderhond, ik probeer het nog één keer
Heb je die andere (schijnbaar teruggetrokken) Xbox-commercial, die niet op tv te zien is, ook bekeken?
http://media.putfile.com/Unseen-Xbox-360-Commercial
(Het filmpje dat jij bedoelt zegt me zo gauw niets, en het is nog een beetje moeilijk googlen op basis van die informatie.)
Onderhond
-
- 87592 berichten
- 12835 stemmen
Nee sorry, ik vind het redelijk dom gewoon. 
Is trouwens een Vlaamse reclame die ik bedoel, dus logisch dat het je niks zegt 
U-96
-
- 11875 berichten
- 2062 stemmen
Ik vind trouwens commercials voor spelcomputers opvallend vaak leuk.
Die van Playstation van enkele maanden terug was erg goed. Die zwarte schim die over straat zwerft lijkt gewoon net op een nachtmerrie, mede dankzij dat lugubere melodietje.
Gizzmann
-
- 5617 berichten
- 2839 stemmen
Die van Playstation van enkele maanden terug was erg goed. Die zwarte schim die over straat zwerft lijkt gewoon net op een nachtmerrie, mede dankzij dat lugubere melodietje.
Bedoel je die reclame die met Stop-Motion gemaakt is? Kan me daarbij echt niet in jouw beschrijving vinden. Alleen het muziekje was een beetje eng, maar verder niet nachtmerrie-achtig of zo.
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
Ik vind die van de MC Donalds wel leuk met die achtbaan!
Die van even apeldoorn bellen vind ik altijd geweldig, alhoewel je ze nu niet meer zo vaak ziet.
Die van Bavaria is ook leuk!
Meer weet ik even niet zo snel haha let niet echt op de reclame's ! 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Die van even apeldoorn bellen vind ik altijd geweldig, alhoewel je ze nu niet meer zo vaak ziet.
We hadden net weer een nieuwe hilarische even apeldoorn bellen commercial, wordt hij verboden.
Helaas. Gelukkig kan ik hem altijd terug kijken op mijn pc. 
BenicioDelToro
-
- 4178 berichten
- 1391 stemmen
Reclame van de biologieles met hardloper Felix Limo van Nike - gisteren voor het eerst gezien op Eurosport - vind ik aandoenlijk.
Verder is er een reclame van een sportmerk - weet niet welke, misschien ook wel Nike, in ieder geval een sponsor van het komende WK voetbal - met van die heerlijke ouderwetse muziek. Die vind ik ook top!
Disk
-
- 394 berichten
- 914 stemmen
De: Are you talking to me? commercial
De De Nero lookalikes waren brilliant
U-96
-
- 11875 berichten
- 2062 stemmen
Dat zal haast wel moeten. Ik ben er (eerlijk gezegd) nogsteeds niet helemaal zeker van of hij het nou wel of niet is.
kos
-
- 46685 berichten
- 8843 stemmen
Kom nou, zo veel lijkt ie nou ook weer niet.
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
Die van Amstel bier is ook leuk...
' het is toch ons bier' haha wel humor.
BlueJudaskiss (moderator films)
-
- 11900 berichten
- 5305 stemmen
De nieuwe BOB-reclame wordt heel erg leuk 
-
- 11900 berichten
- 5305 stemmen
Ja! G*dver, nu je het zegt, ik kan me herinneren dat ik met iemand heb gesproken die uit Gelderland kwam...
gotti
-
- 14075 berichten
- 5883 stemmen
Hehe, nope. Sta d'r ingeschreven, maar kon toen niet.
-
- 11900 berichten
- 5305 stemmen
Jammer! Het was een hele leuke dag!
eLLeBeL
-
- 1 berichten
- 0 stemmen
ik vind de nieuwe van Maggi ook echt heel erg leuk
Kippetje kippetje kippetje...die 2 kinderen
de laatste tijd zijn ze maggi allemaal leuk...de opperstamper en zo