Overig / Televisie / Beste commercial
zoeken in:
0
geplaatst: 10 november 2007, 13:52 uur
Heb echt heel hard om deze moeten lachen en hij is nog goed gemaakt ook. Gebanned natuurlijk, maar toch leuk als kort filmpje. Het idee dat een baby uit een vrouw 'schiet' bij geboorte is niet meer helemaal orgineel, maar dit is een van de betere uitvoeringen 

0
geplaatst: 10 november 2007, 13:54 uur
0
geplaatst: 10 november 2007, 14:10 uur
Ik moet altijd lachen om die verzekeringsreclame, met die vrouw die binnen dat bedrijf dan aan die vent vraagt of hij die Viagra in het pakket heeft gestopt. Die reactie van hem
.
-edit- die kids die uit de bus springen tegen een boom aan is ook wel geinig.

-edit- die kids die uit de bus springen tegen een boom aan is ook wel geinig.

0
gideonvdb
geplaatst: 10 november 2007, 14:19 uur
de beste is nog altijd petje pitamientje alleen zn ouders waren er niet zo blij mee geloof ik.
0
starbright boy (moderator)
geplaatst: 10 november 2007, 14:30 uur
Bijna alle banned commercials die op Youtuibe staan zijn niet echt "banned" maar speciaal voor internetverspreiding gemaakt en gaan bewust verder dan TV-reclame.
0
geplaatst: 10 november 2007, 15:03 uur
Absoluut, ik denk niet dat zij van X-Box vergeten waren dat ze al eerder een commercieel hadden gemaakt die niet meer mocht (mensen die net doen alsof ze in een videogame zitten door met hun hand een pistool te vormen en doen alsof ze op elkaar schieten) die toevallig ook een succes werd op internetsites.
0
geplaatst: 18 november 2007, 23:32 uur
Mooie nieuwe commercial van Philips:
(vette televisie ook trouwens)
(vette televisie ook trouwens)
0
geplaatst: 19 november 2007, 00:42 uur
Ik zap weg. Vind het maar saai. kan me ook niet voorstellen dat je er meer tv's door verkoopt.
0
geplaatst: 19 november 2007, 00:57 uur
Prachtige reclame (van Kar-Wai als ik me niet vergis). Eén van die voorbeelden waarbij reclame wel aanspreekt.
0
geplaatst: 19 november 2007, 10:01 uur
Is hij echt van Kar-Wai? Ik dacht dat het er vooral door geinspireerd was? Grappig.
0
geplaatst: 19 november 2007, 16:26 uur
Wel mooi, maar zoals Wouter al zegt lijkt ie me niet echt aanzetten tot kopen. Meestal zijn de reclame's die ik onthou reclame's als deze (visueel heel erg mooi, maar ik heb 9 van de 10 keer geen idee om welk product het nu ging) en reclame's met bijvoorbeeld een grappige twist, of die in z'n geheel komisch van aard zijn. Zulke blijven bij mij altijd wel bij. Ook natuurlijk dingen van bijvoorbeeld DSB bank en postkrediet, maar dat komt vooral om dat ze zo rete-irritant zijn. Vaak slecht geacteerd vooral.
0
geplaatst: 19 november 2007, 16:56 uur
Zet inderdaad niet aan tot kopen, maar daar falen de meeste (zoniet alle ?) reclames toch in. Als kijker loer ik liever naar een reclameblok met dit soort reclames, dan melig gedoe over wasproduct.
0
geplaatst: 19 november 2007, 17:01 uur
Ik heb altijd geleerd om niet met mijn handen aan het scherm te zitten.
0
geplaatst: 19 november 2007, 18:34 uur
Onderhond schreef:
Zet inderdaad niet aan tot kopen, maar daar falen de meeste (zoniet alle ?) reclames toch in. Als kijker loer ik liever naar een reclameblok met dit soort reclames, dan melig gedoe over wasproduct.
Zet inderdaad niet aan tot kopen, maar daar falen de meeste (zoniet alle ?) reclames toch in. Als kijker loer ik liever naar een reclameblok met dit soort reclames, dan melig gedoe over wasproduct.
Ik kijk liever humoristische reclame's eerlijk gezegd. Delta Loyd en Even Apeldoorn Bellen (Centraal Beheer) blijven 9 van de tien keer erg leuk. Zie zoiets liever dan iets als dit moet ik zeggen. Voor dit ga ik wel gewoon films kijken...
0
geplaatst: 19 november 2007, 18:36 uur
Dat het niet aanzet tot kopen wordt weer eens schromelijk onderschat. Er zijn altijd wel doelgroepen die door zo'n stijlvolle commercial getrokken worden.
0
geplaatst: 19 november 2007, 18:47 uur
kos schreef:
Dat het niet aanzet tot kopen wordt weer eens schromelijk onderschat. Er zijn altijd wel doelgroepen die door zo'n stijlvolle commercial getrokken worden.
Dat het niet aanzet tot kopen wordt weer eens schromelijk onderschat. Er zijn altijd wel doelgroepen die door zo'n stijlvolle commercial getrokken worden.
Dat ontken ik ook niet, maar 9 v/d 10 keer weet ik niet meer waar het over ging. Vorm boven inhoud is prima, maar werkt in reclame's duidelijk niet...
0
geplaatst: 19 november 2007, 20:44 uur
Onderhond schreef:
Zet inderdaad niet aan tot kopen, maar daar falen de meeste (zoniet alle ?) reclames toch in.
Zet inderdaad niet aan tot kopen, maar daar falen de meeste (zoniet alle ?) reclames toch in.
Dan zouden ze niet bestaan.
0
geplaatst: 19 november 2007, 20:50 uur
Wouter schreef:
Dan zouden ze niet bestaan.
(quote)
Dan zouden ze niet bestaan.
Of Jos en Jef hun TV ermee kopen zal mij wat boeien. Het gaat erom wat ik van reclames vindt. Misschien zetten die dingen jou wel vaak aan tot kopen, voor mij is het veel belangrijker dat ze een beetje mooi of leuk zijn. Heb ik ten minste nog iets aan die blokken.
0
starbright boy (moderator)
geplaatst: 19 november 2007, 21:27 uur
kos schreef:
Dat het niet aanzet tot kopen wordt weer eens schromelijk onderschat. Er zijn altijd wel doelgroepen die door zo'n stijlvolle commercial getrokken worden.
Dat het niet aanzet tot kopen wordt weer eens schromelijk onderschat. Er zijn altijd wel doelgroepen die door zo'n stijlvolle commercial getrokken worden.
En het is het opbouwen van en imago vooral. Waardoor je Philips en stijlvol aan elkaar koppelt.
0
geplaatst: 19 november 2007, 21:32 uur
Als je het koppelt ja...
Kan me overigens geen enkele reclame van Phillips herinerren die het afgelopen jaar op tv is geweest...
Kan me overigens geen enkele reclame van Phillips herinerren die het afgelopen jaar op tv is geweest...

0
dragje
geplaatst: 19 november 2007, 21:50 uur
kos schreef:
Dat het niet aanzet tot kopen wordt weer eens schromelijk onderschat. Er zijn altijd wel doelgroepen die door zo'n stijlvolle commercial getrokken worden.
Dat het niet aanzet tot kopen wordt weer eens schromelijk onderschat. Er zijn altijd wel doelgroepen die door zo'n stijlvolle commercial getrokken worden.
Klopt en ik zal het je nog sterker vertellen, onbewust beïnvloed reclame "iedereen". Mensen die beweren van niet weten, met alle respect, niet waarover ze spreken.
De vraag is alleen, de één geeft er concreet gehoor aan, de ander niet. Maar dat is eenvoudig te verklaren omdat niet iedereen dezelfde smaak en interesses heeft voor een specifiek product en/of boodschap.
* denotes required fields.