Overig / Televisie / Beste commercial
zoeken in:
0
geplaatst: 30 mei 2007, 18:05 uur
Ik ben op zoek naar een tv reclame, maar ik weet niet meer van wat het is. Het gaat over een jongen die de zwemflippers uitvond, nadat hij een pakje dat op verkeerde adres was bezorgd (door een postbode die een andere postbode verving doordat hij een vaas op zijn kop had gehad uit een Chinees vliegtuig )houten planken aantrof.
Het eindigd met het zinnetje van: ''de kans dat uw zoon dit overkomt is 0,00000 nog wat %''.
Iemand enig idee .
Het eindigd met het zinnetje van: ''de kans dat uw zoon dit overkomt is 0,00000 nog wat %''.
Iemand enig idee .
0
starbright boy (moderator)
geplaatst: 30 mei 2007, 19:19 uur
Hij is meen ik van Reaal, een verzekeringsmaatschappij.
0
geplaatst: 30 mei 2007, 20:53 uur
0
geplaatst: 17 juni 2007, 20:00 uur
Tell Snell 
Is opgenomen en gemaakt op mijn school. Al die jongens die je ziet ken ik. En die Niels die er soms bijstaat is DES-Niels, ook een gebruiker van Moviemeter.

Is opgenomen en gemaakt op mijn school. Al die jongens die je ziet ken ik. En die Niels die er soms bijstaat is DES-Niels, ook een gebruiker van Moviemeter.

0
geplaatst: 17 juni 2007, 21:14 uur
606 schreef:
de rappende hond van lancier dochter onderneming van delta loyd
de rappende hond van lancier dochter onderneming van delta loyd
Verschrikkelijk.
Vooral die radioreclame met die mislukte Lange Frans.
0
geplaatst: 17 juni 2007, 21:24 uur
sinterklaas schreef:
Tell Snell
Tell Snell

Een beetje flauw.
Die van de Midnight Special op tell sell is erg leuk om naar te kijken elke zondag kijk ik er naar.
Eén van de beste commercials van dit moment vind ik die van Amstel, alleen het is heel erg jammer dat waneer hij leuk begint te worden al afgelopen is.
0
geplaatst: 19 juni 2007, 08:42 uur
Zonder twijfel:
De topkok van Tempo Team
'Lukt het een beetje Picasso?'

Lig altijd in een deuk als ik die zie
De topkok van Tempo Team
'Lukt het een beetje Picasso?'

Lig altijd in een deuk als ik die zie
0
geplaatst: 19 juni 2007, 08:52 uur
In ieder geval één van de minst vervelende van Tempo Team. Die gozer uit die vorige reeks kan ik onderhand wel schieten.
0
geplaatst: 29 juni 2007, 13:32 uur
Ik vind die van Werken met gedetineerden altijd weer goed.
Dan merk je hoe slecht je eigen aandacht kan zijn.
Toen ik die voor het eerst zag, dacht ik bij die scene, oke wat is dit?
En toen werd het scherm groen en hoorde ik die gast praten, nou je kan wel zeggen dat ik behoorlijk onder de indruk was.
Dan merk je hoe slecht je eigen aandacht kan zijn.
Toen ik die voor het eerst zag, dacht ik bij die scene, oke wat is dit?
En toen werd het scherm groen en hoorde ik die gast praten, nou je kan wel zeggen dat ik behoorlijk onder de indruk was.
0
geplaatst: 1 juli 2007, 02:06 uur

0
dragje
geplaatst: 1 juli 2007, 02:08 uur
BlueVelvet schreef:
leuk gemaakt, maar hij duurt wel vreselijk lang
(quote)
leuk gemaakt, maar hij duurt wel vreselijk lang

Ik zal er rekening mee houden als ik straks de 2007 demoreel edit, dank voor deze kritiek!

0
geplaatst: 1 juli 2007, 19:44 uur
Ik weet niet waar het voor bedoeld is: ik denk niet voor op televisie?
Ik kan me voorstellen dat een bedrijf dat jou ergens voor wil vragen wel even de tijd neemt. Dus dan valt het met de lengte wel mee, omdat daar goed uit blijkt wat je allemaal kunt.
Maar voor een commercial voor den gewone mensch is het te lang
Ik kan me voorstellen dat een bedrijf dat jou ergens voor wil vragen wel even de tijd neemt. Dus dan valt het met de lengte wel mee, omdat daar goed uit blijkt wat je allemaal kunt.
Maar voor een commercial voor den gewone mensch is het te lang

0
dragje
geplaatst: 1 juli 2007, 19:47 uur
@Bluevelvet
Zeker waar, het is dan ook eigenlijk geen echte commercial. Eerder een demoreel. Eigenlijk betrof het een knipoog en een makkelijk excuus om even ons werk te tonen
Zeker waar, het is dan ook eigenlijk geen echte commercial. Eerder een demoreel. Eigenlijk betrof het een knipoog en een makkelijk excuus om even ons werk te tonen

0
geplaatst: 2 juli 2007, 21:52 uur
ben ik dom als ik vraag: wat is een demoreel? (hier moet eigenlijk nog een vraagteken achter)

0
dragje
geplaatst: 2 juli 2007, 23:09 uur
Beste BlueVelvet.
een demoreel betreft, in ons geval, een collage aan fragmenten die een indruk geven van het gemaakte werk. Dit kunnen films zijn, televisie commercials maar ook tekeningen. Eigenlijk kan een demoreel elk vorm van onderwerp bevatten. Kort gezegd, het bied een overzicht van hetgeen iemand of meerdere mensen hebben geproduceerd in vorm van een filmpje, meestal niet langer dan enkele minuten.
Een reclamefilm gaat eerder over 1 onderwerp of een product c.q. producten.
Het is trouwens geen domme vraag, het is een term dat men voornamelijk tegenkomt in het wereldje van animatie en post productie huizen
een demoreel betreft, in ons geval, een collage aan fragmenten die een indruk geven van het gemaakte werk. Dit kunnen films zijn, televisie commercials maar ook tekeningen. Eigenlijk kan een demoreel elk vorm van onderwerp bevatten. Kort gezegd, het bied een overzicht van hetgeen iemand of meerdere mensen hebben geproduceerd in vorm van een filmpje, meestal niet langer dan enkele minuten.
Een reclamefilm gaat eerder over 1 onderwerp of een product c.q. producten.
Het is trouwens geen domme vraag, het is een term dat men voornamelijk tegenkomt in het wereldje van animatie en post productie huizen

0
geplaatst: 7 juli 2007, 11:26 uur
Ik zoek eigenlijk al vrij lang een commercial...Is daar misschien een apart topic voor, of moet ik hier de gok wagen?
0
geplaatst: 16 september 2007, 12:47 uur
Die nieuwe Bolletje zijn inderdaad fantastisch. Met name de astronauten en de koekoeksklok. 
(vreselijk nieuwe produktnamen overigens)

(vreselijk nieuwe produktnamen overigens)
0
geplaatst: 16 september 2007, 13:50 uur
0
geplaatst: 16 september 2007, 16:16 uur
Vraag me niet waarom, maar ik vind 'm eigenlijk heel erg grappig

* denotes required fields.