menu

Overig / Televisie / Beste commercial

zoeken in:
Reinbo
Mijn eigen natuurlijk.

Ik ben die met het brilletje.

Reinbo schreef:
Mijn eigen natuurlijk.

Ik ben die met het brilletje.

Leuk gedaan, Is het ook jou bedrijf?

Reinbo
Yep.

Ik ben op zoek naar een tv reclame, maar ik weet niet meer van wat het is. Het gaat over een jongen die de zwemflippers uitvond, nadat hij een pakje dat op verkeerde adres was bezorgd (door een postbode die een andere postbode verving doordat hij een vaas op zijn kop had gehad uit een Chinees vliegtuig )houten planken aantrof.
Het eindigd met het zinnetje van: ''de kans dat uw zoon dit overkomt is 0,00000 nog wat %''.

Iemand enig idee .

starbright boy (moderator)
Hij is meen ik van Reaal, een verzekeringsmaatschappij.

starbright boy schreef:
Hij is meen ik van Reaal, een verzekeringsmaatschappij.

Klopt, dankje .

606
de rappende hond van lancier dochter onderneming van delta loyd

Tell Snell
Is opgenomen en gemaakt op mijn school. Al die jongens die je ziet ken ik. En die Niels die er soms bijstaat is DES-Niels, ook een gebruiker van Moviemeter.

*snurk*

606 schreef:
de rappende hond van lancier dochter onderneming van delta loyd

Verschrikkelijk.
Vooral die radioreclame met die mislukte Lange Frans.

sinterklaas schreef:
Tell Snell
Is opgenomen en gemaakt op mijn school. Al die jongens die je ziet ken ik. En die Niels die er soms bijstaat is DES-Niels, ook een gebruiker van Moviemeter.

Een beetje flauw.

Die van de Midnight Special op tell sell is erg leuk om naar te kijken elke zondag kijk ik er naar.

Eén van de beste commercials van dit moment vind ik die van Amstel, alleen het is heel erg jammer dat waneer hij leuk begint te worden al afgelopen is.

Zonder twijfel:

De topkok van Tempo Team

'Lukt het een beetje Picasso?'

Lig altijd in een deuk als ik die zie

In ieder geval één van de minst vervelende van Tempo Team. Die gozer uit die vorige reeks kan ik onderhand wel schieten.

Cipier van Centraal Beheer is nu al legendarisch!

Ik vind die van Werken met gedetineerden altijd weer goed.

Dan merk je hoe slecht je eigen aandacht kan zijn.

Toen ik die voor het eerst zag, dacht ik bij die scene, oke wat is dit?
En toen werd het scherm groen en hoorde ik die gast praten, nou je kan wel zeggen dat ik behoorlijk onder de indruk was.

vond deze wel geniaal van onze zuiderburen:

blokken

leuk gemaakt, maar hij duurt wel vreselijk lang

dragje
BlueVelvet schreef:
(quote)

leuk gemaakt, maar hij duurt wel vreselijk lang

Ik zal er rekening mee houden als ik straks de 2007 demoreel edit, dank voor deze kritiek!

Ik weet niet waar het voor bedoeld is: ik denk niet voor op televisie?
Ik kan me voorstellen dat een bedrijf dat jou ergens voor wil vragen wel even de tijd neemt. Dus dan valt het met de lengte wel mee, omdat daar goed uit blijkt wat je allemaal kunt.
Maar voor een commercial voor den gewone mensch is het te lang

dragje
@Bluevelvet

Zeker waar, het is dan ook eigenlijk geen echte commercial. Eerder een demoreel. Eigenlijk betrof het een knipoog en een makkelijk excuus om even ons werk te tonen

ben ik dom als ik vraag: wat is een demoreel? (hier moet eigenlijk nog een vraagteken achter)

dragje
Beste BlueVelvet.

een demoreel betreft, in ons geval, een collage aan fragmenten die een indruk geven van het gemaakte werk. Dit kunnen films zijn, televisie commercials maar ook tekeningen. Eigenlijk kan een demoreel elk vorm van onderwerp bevatten. Kort gezegd, het bied een overzicht van hetgeen iemand of meerdere mensen hebben geproduceerd in vorm van een filmpje, meestal niet langer dan enkele minuten.

Een reclamefilm gaat eerder over 1 onderwerp of een product c.q. producten.

Het is trouwens geen domme vraag, het is een term dat men voornamelijk tegenkomt in het wereldje van animatie en post productie huizen

Ik zoek eigenlijk al vrij lang een commercial...Is daar misschien een apart topic voor, of moet ik hier de gok wagen?

Eén van die nieuwe reclames van Bolletje. Hoezo droog?

Mug
Die nieuwe Bolletje zijn inderdaad fantastisch. Met name de astronauten en de koekoeksklok.
(vreselijk nieuwe produktnamen overigens)

Chainsaw schreef:

Geen zak an.

Kai
Die nieuwe van de Wegenwacht is geweldig!!

Chainsaw schreef:

Vraag me niet waarom, maar ik vind 'm eigenlijk heel erg grappig

geronimo
Ik vind die van Skyradio echt hilarisch!!

Gast
geplaatst: vandaag om 06:01 uur

geplaatst: vandaag om 06:01 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.