- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Doctor Who
Doctor Who
AHWA
-
- 16915 berichten
- 0 stemmen
Heb de eerste ep gevonden, maar dat is nog met Eccleston als de Doctor. Denk dat ik daar begin.
AHWA
-
- 16915 berichten
- 0 stemmen
Eerste ep was best leuk, Eccleston is goed en Piper is leuk. Hier ga ik zeker meer van zien.
The main man!!
-
- 284 berichten
- 206 stemmen
Leuke en spannende serie met mooie effecten, en sommige verhalen schijnen ook echt gebeurd te zijn!!
The main man!!
-
- 284 berichten
- 206 stemmen
Ik zag vandaag bij de Free Record Shop de Nederlandse versie van Seizoen 1 van Dr Who liggen voor 9,99 't deel (4 delen, 2e dvd helft van de prijs). Dus daar zou je voor 30,- klaar zijn
Ik heb zelf vorige week de gehele set van seizoen 1 als import product gekocht in Amsterdam voor 13,- per deel. En seizoen 2 heb ik via www.cd-wow.nl gekocht voor 59,99€ (zonder verzendkosten).
Trouwens, deze serie is trouwens echt geweldig!
Je kunt ze ook voor 0 euro zien, dat vind ik pas een koopje, ik heb wel een betaald abonnement op Netflix, want ik wou deze veel langer dan 1 maand bekijken, want ze hebben ook goede documentaires, vind ik, dan vind ik 60 euro voor deel 2 echt super duur, echt afgezet ben jij, en jij doet net alsof je gematst bent omdat je geen verzendkosten hoefde te betalen, 60 euro voor 8 seizoenen dat zou nog schappelijk zijn!!
Er zijn 8 seizoenen hoor, op netflix zou je ze gratis kunnen zien, want de 1 ste maand is gratis, en je bent niet verplicht om een abonnement te nemen!!
king16
-
- 141 berichten
- 1904 stemmen
Je kunt ze ook voor 0 euro zien, dat vind ik pas een koopje, ik heb wel een betaald abonnement op Netflix, want ik wou deze veel langer dan 1 maand bekijken, want ze hebben ook goede documentaires, vind ik, dan vind ik 60 euro voor deel 2 echt super duur, echt afgezet ben jij, en jij doet net alsof je gematst bent omdat je geen verzendkosten hoefde te betalen, 60 euro voor 8 seizoenen dat zou nog schappelijk zijn!!
Er zijn 8 seizoenen hoor, op netflix zou je ze gratis kunnen zien, want de 1 ste maand is gratis, en je bent niet verplicht om een abonnement te nemen!!
Even lezen wanneer dat bericht gepost is. Toen waren Piratebay en Netflix nog geen media in dit land. Maar ik geef tegenwoordig nog steeds wel geld uit aan series die ik de moeite vind hoor. alleen vaak via Amazon.co.uk, voor een prikkie (rond een tientje vaak). Ik vind een tastbaar object daarin toch vaak nog een doorslag geven (zo denk ik ook over cd's van door mij geliefde bands)
The main man!!
-
- 284 berichten
- 206 stemmen
Grappige serie , alleen zijn de effecten wel heel amateuristisch gemaakt, lijken soms wel carnavals figuren!!
Daenelia
-
- 210 berichten
- 178 stemmen
Vanavond begint serie 9 (van de Nieuwe Series sinds Ecclestone). Ik ben zo ontzettend blij met Capaldi. En ... dit wordt de laatste serie met Clara. En wanneer zou Maisie (Arya van Game of Thrones) langskomen, en wat voor rol hebben ze voor haar bedacht? Is zij echt de jonge Clara of was dat een 'red herring'?
Eindelijk weer eens een serie waar ik de tv voor aan zet!
staralfur
-
- 75 berichten
- 128 stemmen
Haha, wat is Missy toch geweldig. Meer van dat, alstublieft!
Brix
-
- 19371 berichten
- 4800 stemmen
Voor de Doctor Who fans:
Seizoen 6, The War Games (1968-'69) loopt nu weer op de Nederlandse TV zender ONS
Graaf Machine
-
- 8725 berichten
- 1139 stemmen