24
robin00787
-
- 322 berichten
- 750 stemmen
Het zal nu wel 24 in Shanghai worden.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
24 us z'n geweldige serie, al kon ik stemmen gaf ik hem een 10 +. Een van mijn favoriete series is het. Na CSI.
Die Jack Bouer doet echt goed zijn rol, hijs mijn favo(Y)
Jack Bouwer?????????
Sjesus.....
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Heb eergister seizoen 3 afgekeken. Nog 2 volledige seizoenen te gaan en ik ben weer helemaal up to date 
Prachtserie! Jack is een held, hij is echt geweldig!
Vinexwijk
-
- 22 berichten
- 96 stemmen
als je deze twee seizoenen hebt gezien kan je gelijk door gaan. De eerste 4 afleveringen van seizoen 6 zweven namelijk al rond op internet 
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Zag het al ja, alleen wil ik ze wel ondertiteld 
Skyper
-
- 646 berichten
- 0 stemmen
Iemand die weet wanneer ze hier in Nederland op tv doorgaan met seizoen 6?
aryan
-
- 986 berichten
- 1752 stemmen
Iemand die weet wanneer ze hier in Nederland op tv doorgaan met seizoen 6?
Ik denk dat je weer kan wachten tot september
Skyper
-
- 646 berichten
- 0 stemmen
Dat is me in ieder geval te lang.
Iemand die het zeker weet?
Agony
-
- 1985 berichten
- 1256 stemmen
hier staat wel een leuk artikel met een analyse over 24. http://www.eqgen.nl/html/nieuws_specials_torture.html
PsychoBoyJack
-
- 244 berichten
- 72 stemmen
als je deze twee seizoenen hebt gezien kan je gelijk door gaan. De eerste 4 afleveringen van seizoen 6 zweven namelijk al rond op internet 
...un-fokking-believable.....
Nog niet eens op de tv in de states geweest , maar al reeds op het net...
j0zman
-
- 144 berichten
- 459 stemmen
Ik heb ook de eerste 4 van seizoen 6 alweer gezien.
Werkelijk prachtig weer! Ik dacht dat het al niet meer beter kon worden na seizoen 5. FOUT!
De Knip
-
- 1885 berichten
- 3681 stemmen
Ook hier een liefhebber en ook ik kon het niet laten. Weer achterelkaar doorgekeken. Het blijft dezelfde addiction. Je wílt gewoon weer die volgende aflevering zien.
De 1e vier delen van seizoen 6 zijn weer lekker dus!
Vinexwijk
-
- 22 berichten
- 96 stemmen
vooral aflevering 4 van seizoen 6 was enorm sterk, Curtis..... Het 24 gevoel is weer helemaal terug! En nu..... tja er zit niks anders op dan wachten 
ellesed
-
- 1 berichten
- 0 stemmen
Ik ben sinds kort begonnen met het kijken van de serie 24 en ik vind het een erg goede serie. Maar nu vraag ik mij bij het 2e seizoen iets af. Als Kate nou die prive-detective niet had ingeschakeld om het verleden van Reza na te gaan was uberhaupt die bom dan wel afgegaan want Mary was dan gewoon getrouwd en had niets aan die bom kunnen doen.
Nu vraag ik mezelf af heb ik iets over het hoofd gezien??
wie kan mij daarmee helpen
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Ik ben sinds kort begonnen met het kijken van de serie 24 en ik vind het een erg goede serie. Maar nu vraag ik mij bij het 2e seizoen iets af. Als Kate nou die prive-detective niet had ingeschakeld om het verleden van Reza na te gaan was uberhaupt die bom dan wel afgegaan want Mary was dan gewoon getrouwd en had niets aan die bom kunnen doen.
Nu vraag ik mezelf af heb ik iets over het hoofd gezien??
wie kan mij daarmee helpen
Dan had ze hem waarschijnlijk ook snel om zeep geholpen.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Zit halverwege seizoen 5 en het is een emotioneel en keihard seizoen. Heel veel bekenden sterven, wat ik echt klote vind bij sommigen....
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Ben klaar met seizoen 5, echt, te spannend. Het einde is ook erg open en erg verrassend. Ga snel de 1e aflevering van 6 kijken, want ik zit met enkele vragen.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Las ergens dat er vanavond in de VS 2 afleveringen uitgezonden worden? Klopt dat?
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Spannend hoor, heb vanmorgen seizoen 6 aflevering 5 gekeken, en ze hebben kwa verhaal redelijk de voorgaande seizoenen overklast. Had ik niet verwacht. Vandaag even verder kijken straks.
SilverGun
-
- 1151 berichten
- 818 stemmen
Jay! Logan komt weer terug in episode 10 van seizoen 6. Beste ep tot zover van seizoen 6 ook. Niemand die dit al volgt hier verder?
goosje
-
- 15 berichten
- 77 stemmen
Nope, dus gebruik ff spoilers.....
Jay! Logan komt weer terug in episode 10 van seizoen 6. Beste ep tot zover van seizoen 6 ook. Niemand die dit al volgt hier verder?
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Ja ik! Heb t/m aflevering 8 van seizoen 6 nu gezien. Over 2 weken kijk ik weer de volgende 4, dus aub spoileren hier.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Lekkerrrrrr gister eps 9 tm 12 van seizoen 6 gezien en Jack is weer flink bezig!
tukkerstein
-
- 2216 berichten
- 3467 stemmen
Zou het ook wel handig zijn wanneer je zelf spoilertekens gebruikt.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Valt me tegen zeg, hoe weinig 24 discussie er is op het forum...
Jammer, want ik vind het de allerbeste serie die ik ooit gezien heb. Deze serie heeft alles. Verhaal, geweld, emotie, plotwendingen, topacteurs....
Ik heb gister van seizoen 6 episodes 13, 14, 15 en 16 gekeken. Helaas haalt seizoen 6 nooit meer het (hele hoge) niveau van seizoen 5. Te weinig Jack Bauer in dit seizoen naar mijn mening, en te veel plotwendingen zodat het verhaal rommelig wordt. Maar vergis je niet, seizoen 6 kijkt ook erg lekker weg !
gondwana
-
- 1212 berichten
- 1464 stemmen
Heb nog eens enkele afleveringen van SE01 gecheckt maar het viel ontzettend tegen na de duistere en harde seizoen 5, Bauer lijkt wel een mietje die af en toe kleine regeltjes overtreed en zelfs niet echt in de problemen raakt. ik vrees dat de reeks niet echt zal overleven na enkele jaren en dit doordat het minder van de sfeer dan wel van verrassingseffect en spanning moet hebben. Eén maal je spannender hebt gezien in latere seizoenen lijken de voorgaande echt zwak...
Iets dat bij reeksen al X-files en TP bvb niet het geval was...
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Valt wel mee denk ik..
Bauer martelde in seizoen 1 ook al, en schoot toen ook al mensen overhoop.
Denk dat seizoen 5 bijna niet te evenaren valt, maar ook in seizoenen daarvoor was het niveau toch zeer behoorlijk en waren de dreigingen ook gigantisch.
Jack Bauer was en is toch nog altijd een dwarsliggende CTU agent. Ik vind wel dat men seizoen 6 eens wat meer echte actie mee mag geven.
PsychoBoyJack
-
- 244 berichten
- 72 stemmen
Na een knallende start ( zo'n beetje de eerste 10 afleveringen ofzo - wat wel degelijk op het zelfde niveau zit als seizoen 5 ), zakt het allemaal toch een beetje in nu.
Met de verdwijning van Jacks vader (spoiler t/m E. 10) is het nu weer een beetje ''het-ouderwetse-we -zitten-weer-achter-terroristen -aan-die-verschillende- bommen-tot- ontploffing-willen-brengen''
Wat uiteraard niet wil zeggen dat het niet meer de moeite waard is om te kijken.
Integendeel!
Na het einde van E. 16 ben ik wel heel erg benieuwd om te zien hoe dit seizoen zich nu verder gaat ontwikkelen ( aangezien fayed is opgepakt en Gredenko dus dood is)
Met de komst van Mike Doyle lijkt het alsof de makers echt doelbewust een nieuw belangrijk personage met een verleden aan de serie willen toevoegen, ben benieuwd waar dat heen gaat .
( terzijnertijd Jacks ''opvolger'' of een spin-off ala CSI getiteld ''24 Denver''?)
Ook intressant is de plotselinge sub-plot ontwikkeling wat betreft de dood van Audrey (sp. t/m E16)
Tja, dr zit maar 1 ding op, en dat is gewoon lekker verder kijken
......Al moet ik nu wel weer zo'n 4 weken wachten ......