• 15.747 nieuwsartikelen
  • 177.953 films
  • 12.204 series
  • 33.972 seizoenen
  • 646.938 acteurs
  • 198.983 gebruikers
  • 9.370.755 stemmen

24

zoeken in:

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Nee nee nee, dat hoeft dan weer niet.

Geen film aub, alleen meer seizoenen.

JJ_D

• 3815 berichten
  • 1344 stemmen

Materny schreef:

Nee, tussen de seizoenen in zit een lange tijd.

Hoe verklaar je dit dan?

aryan

• 986 berichten
  • 1752 stemmen

JJ_D schreef:

(quote)

Hoe verklaar je dit dan?

volgens mij zijn dat airdates

tussen seizoen 4 en 5 zit 18 maanden

PsychoBoyJack

• 244 berichten
  • 72 stemmen

Kiefer Sutherland heeft dus voor nog 3 seizoenen bijgetekend.......ik vraag me af wat ze nu nog allemaal kunnen bedenken om de intensiteit en de heftigheid van het 5e seizoen te kunnen over treffen...
(spoilers tot en met seizoen 5, episode 16)
De ene na de andere belangrijke en geliefde personages leggen achter elkaar het loodje (Palmer, Michelle, Edgar, Tony -neeeeee! ) en als overtreffende trap het einde van episode 16 ....... wat echt wel compleet over the top is!
Zo nu en dan was er wel weer een nieuwe medewerker van CTU zelf die achter af een ''geheime agenda'' bleek te hebben en voor ''the bad guys'' bleek te werken, maar dit maal is het de president zelf !!!!

Ik kan me voorstellen dat mensen nu toch wel zoiets hebben van; "ja hallo zeg! Nu wordt het me echt te gek af!"

Maar ikke nie, ik vind het alleen maar beter en spannender worden want ik hou daar wel van.

Maar nog 3 seizoenen....pfffffft

aryan

• 986 berichten
  • 1752 stemmen

Je kan zoveel kanten op, de cast zal volgend seizoen weer helemaal anders zijn een groot deel van de cast die 4 seizoenen lang in 24 zaten zijn er niet meer

En het wordt een beetje wel een standaardconcept, maar je kan het een beetje vergelijken met een eigentijdse James Bond.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Oowww, gister eindelijk, na maanden wachtten de 1e aflevering van seizoen 5 gezien. .
Wat een knaller, wat een sublimiteit, wat een regelrechte finale al meteen in de 1e aflevering.
( wat een trieste afgang voor Palmer )

De spanning, de adrenaline.
Jack's back !!!

JJ_D

• 3815 berichten
  • 1344 stemmen

Alle spoilers zijn van toepassing op het 3e seizoen:

Het 3e seizoen beëindigd, en duidelijk aangenaam verrast door 24 in het algemeen. Kiefer Sutherland toont zich (vooral als drug-addict) magistraal, evenals het moment als hij op het einde een traan laat ontroerde me als kijker heel erg... Het script is meer dan degelijk, onverwachte plotwendingen genoeg om 20 uur film rond te maken. Maar evenveel lijkt de serie volgepropt met onnozele en bovenal onnodige conversaties, bv. de realtie tussen Sherry (frustrerend karakter, slecht acterend!) en Palmer (sterk acteur)... Ook wat op CTU zelf gebeurd is al te vaak irrelevant, al levert het af en toe wat mooie dialogen op:
(Tony: Chloe, I'm getting really tired of your personality Of doodgewoon de eindgoed al goed dialoog tussen Michelle en Almeida... Dat alle goeie karakters doodgewoon sterven in dit seizoen verraste me enorm, vb. Gael's dood of de hand van Chase zijn wel erg onvoorspelbare wendingen in het boeiende verhaal... Maar waarom springt Bauer niet in de bres voor Tony, op het einde? Tenslotte was zijn keuze begrijpelijk, doch in zekere zin onverantwoord. Of maakt dat dan weer deel uit van de zinloze "american-dream-aspect in zekere zin" om toch maar 40min. beeld/aflevering af te leveren. Voortdurend zien we hoe eerlijk David Palmer bv. is, en hoe de hele wereld hem toch in de weg staat om een goed leider van zijn "rechtschapen" volk te zijn. Maar op de momenten dat de actie centraal staat voel je dat ook wel tot in je huiskamer, het is alsof je over Jack's schouder meekijkt naar de gebeurtenissen en eventjes als waar patriot het land komt redden, maar dan iets genuanceerder...
Het 3e seizoen van '24' is een boeiende afleveringenreeks met heel wat nutteloos gezwans, maar toch interessant en spannend genoeg om het 24 episodes vol te houden. Zonder Kiefer Sutherland een catastrofe, met een deugdelijke reeks...
3*

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

JJ_D schreef:

Sherry (frustrerend karakter,

slecht acterend!)

JJ_D

• 3815 berichten
  • 1344 stemmen

Materny schreef:

Sherry (frustrerend karakter,

slecht acterend!)

Vond je haar niet belachelijk veel haar best doen om toch maar geloofwaarig over te komen? Niet gelukt dus...

aryan

• 986 berichten
  • 1752 stemmen

We'll make 24 the movie in London, Kiefer Sutherland tells Jonathan Ross

Category: TV Entertainment

Date: 05.05.2006

Printable version

In an exclusive appearance, Kiefer Sutherland talks to Jonathan Ross on BBC ONE tonight about his Golden Globe award-winning role as Jack Bauer in the hit US TV series 24 and reveals there will be a movie version of the show.

"We're working on that, we'll shoot the film here," he tells Jonathan.

"We're really excited about it. In the US 24 was slow to catch on but in the UK it was big so Fox stuck with it, so thank you Britain."

He also talks on Friday Night with Jonathan Ross about his turbulent relationship with his father, Donald Sutherland: "There have been huge gaps of time when we didn't spend much time together, now we're both in LA and we're having a fantastic time."

And how he's looking for a partner: "I've been single for a while, but I'd rather be with someone at this point in my life."

Leno

• 5921 berichten
  • 4399 stemmen

Bovendien deelde Sutherland mee dat de film 2 uur zal duren en niet in real time zal zijn. 24 Uur zullen in 2 uur gestopt worden. Leuke uitzending was dat trouwens.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

JJ_D schreef:

(quote)

Vond je haar niet belachelijk veel haar best doen om toch maar geloofwaarig over te komen? Niet gelukt dus...

Haar rol is om als een geniepig & verradend mens over te komen op tv.

Ze wordt betaald om je thuis het bloed onder de nagels vandaan te halen als je zit te kijken, en daar slaagt ze uiteindelijk ook in dan.

Ze is inderdaad een irritant mens, maar acteren kan ze wel degelijk.

JJ_D

• 3815 berichten
  • 1344 stemmen

Materny schreef:

(quote)

Haar rol is om als een geniepig & verradend mens over te komen op tv.

Ze wordt betaald om je thuis het bloed onder de nagels vandaan te halen als je zit te kijken, en daar slaagt ze uiteindelijk ook in dan.

Ze is inderdaad een irritant mens, maar acteren kan ze wel degelijk.

Niet mee akkoord, ze brengt haar vennijn op een 'overgeacteerde' manier. Ik geloofde er niks van, terwijl bv. Chloe (die ook overmatig bemoeizuchtig rondloopt) héél natuurlijk weet te acteren. Voor mijn part betalen ze die Sherry gewoon om haar tekst af te rammelen, verder doet ze echt niks goed...

Sutherland

• 676 berichten
  • 1075 stemmen

Ik heb voor een week of wat terug het hele 5de seizoen afgekeken, en man...wat een super einde! Ik zal niet vertellen wat er gebeurd, maar ik verwacht erg veel van het 6de seizoen.

Ik denk niet dat de serie niet meer kan brengen dan dat ze al gedaan hebben. De schrijvers hebben wel bewezen dat ze elke keer je weer op het verkeerde been zetten en zo weer een compleet ander iets ervan maken.

24 vind ik dan ook de beste serie ooit gemaakt, erg vernieuwend met het real-time aspect.

De film zal wel anders worden omdat het real-time aspect dan niet gebruikt kan worden, maar ook hier verwacht ik van de schrijvers dat het een spektakel gaat worden!

Nu is het wachten op seizoen 6...ik kan niet wachten!

donnie darko

• 6140 berichten
  • 2816 stemmen

Ho, dit is een leuke en spannende serie. Ik zit nu op aflevering 5 van het tweede seizoen maar ik vind het echt heel leuk en één van de betere series van de afgelopen jaren.

Ik heb trouwens ook seizoen 3 thuis liggen. Welk vinden jullie het beste? 2 of 3?

Achilles

• 1049 berichten
  • 218 stemmen

ik heb nu 3 seizoenen gekeken en vond 3 tot nu het beste..maar de andere zijn eigenlijk net zo gaaf

MFEO

• 682 berichten
  • 38 stemmen

Heb tot nu toe alleen seizoen 1 & 2 gekeken.

Maar 24 vind ik 1 van de beste series ooit gemaakt! Als je eenmaal aan een seizoen begin kan je haast niet meer stoppen met kijken.

5*

goosje

• 15 berichten
  • 77 stemmen

Heb nu t/m seizoen 4 gezien, vind ze allemaal even goed!

Ik ben alleen erg benieuwd naar seizoen 5....weet iemand de release datum van de dvd box??

donnie darko

• 6140 berichten
  • 2816 stemmen

Ik vond seizoen 2 beter als 3, maar vond beide eigenlijk niet spectaculair goed. Het is leuk, maar o zo ongeloofwaardig.

Voor de rest ga ik het denk ik enkel nog kijken als het echt nog op tv wordt uitgezonden. Ik vind het niet leuk genoeg voor op dvd.

JJ_D

• 3815 berichten
  • 1344 stemmen

goosje schreef:

weet iemand de release datum van de dvd box??

6 November, 2006

goosje

• 15 berichten
  • 77 stemmen

JJ_D schreef:

(quote)

6 November, 2006

Ik dank u!

Martin Van K

• 9050 berichten
  • 4553 stemmen

Afgelopen weekend werden de helden van het kleine scherm in de bloemetjes gezet. De beste tv-series, regisseurs, acteurs en actrices werden beloond met de felbegeerde Emmy Award.

Kiefer Sutherland mocht de prijs voor beste acteur in een dramareeks en de prijs voor de beste dramareeks in ontvangst nemen, voor de serie "24".

JJ_D

• 3815 berichten
  • 1344 stemmen

goosje schreef:

(quote)

Ik dank u!

Geen probleem.

JoeCabot

• 2682 berichten
  • 1785 stemmen

Weet er hier toevallig ook iemand wanneer het vijfde seizoen op kanaaltwee te zien zal zijn?

JJ_D

• 3815 berichten
  • 1344 stemmen

JoeCabot schreef:

Weet er hier toevallig ook iemand wanneer het vijfde seizoen op kanaaltwee te zien zal zijn?

Zal je een mailtje moeten voor sturen, denk ik.

stan

• 4649 berichten
  • 1288 stemmen

Ja in NL komt het (misschien) winter 2006

Had een mailtje naar RTL gestuurd

aryan

• 986 berichten
  • 1752 stemmen

That'll Do, Jack: James Cromwell Joins '24'
Oscar, Emmy nominee will play Bauer's dad; Izzard also added

September 12 2006
James Cromwell
James Cromwell
We have learned from five seasons of "24" that Jack Bauer was married (until a terrorist killed his wife) and has a daughter (who pretty much doesn't want any part of him now).

In the coming season, we'll also find out that Jack has a father.

Oscar and three-time Emmy nominee James Cromwell ("Six Feet Under," "Babe") has joined the cast of the FOX series in a recurring part as Phillip Bauer, Jack's (Kiefer Sutherland) estranged dad. British comic Eddie Izzard, who will star in FX's upcoming series "The Riches," will also appear on the show as a "villainous accomplice" -- although to whom, FOX isn't saying.

Cromwell and Izzard join an ever-growing list of new additions to the "24" cast for season six. Other newcomers to the show include Peter MacNicol ("Numb3rs," "Ally McBeal"), Regina King ("Ray"), Kal Penn ("Harold & Kumar Go to White Castle"), Marisol Nichols ("In Justice"), Alexander Siddig ("Syriana") and Harry Lennix ("Commander in Chief").

FOX has also dropped a few details about this season's plot. The action will pick up 20 months after the events of last season's finale, which ended with Bauer being abused by Chinese agents aboard a freighter bound for parts unknown. Wayne Palmer (DB Woodside), the brother of former President David Palmer, is the new president of the United States.

After a series of "horrific terrorist attacks," Palmer calls the CTU team -- sans Bauer, at least at first -- back into action. CTU will, however, once again have the services of Milo Pressman (Eric Balfour, reprising his role from way back in season one) and Morris O'Brian (Carlo Rota), Chloe's (Mary Lynn Rajskub) ex-husband.

The series will begin its sixth season in January.

PsychoBoyJack

• 244 berichten
  • 72 stemmen

Zo zo zeg....

Nou, het lijkt er op dat ze bij rtl 5 eindelijk snappen dat ze er gewoon alles aan moeten doen om van 24 alsnog in nederland de hitserie te maken die het verdient te zijn.

Dat wil dus zeggen:

Vanaf zaterdag 23 september, elke week , op prime time - 20:30 dus, een dubbele aflevering van het meesterlijke 5e seizoen voor je kiezen !

Daar worden we vrolijk van!

http://www.rtl.nl/soaps/24/

robin00787

• 322 berichten
  • 750 stemmen

Nu dus op zaterdag, vond het toch altijd wat lekkerder op zondag maar ja. Komt er nu elke week een dubbele aflevering of is dat alleen in het begin?

Skyper

• 646 berichten
  • 0 stemmen

Kan ik nu wel beginnen met seizoen 5?

Ik heb nog nooit een hele aflevering gezien, maar in het voorstukje bleek wel dat het 5 aparte verhalen zijn.

Maar kan dat of is het heel erg voor de karakters?

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.