• 155.425 films
  • 9.298 series
  • 27.660 seizoenen
  • 604.308 acteurs
  • 346.473 gebruikers
  • 8.761.711 stemmen

Reclame Tunes

zoeken in:

Angrod_Pallanén

• 6688 berichten
  • 1042 stemmen

De reclame heeft veel leuke tunes, maar ik weet vaak niet hoe het liedje heet. Nou lijkt me het wel handig om een topic te hebben waar je kan vragen hoe een reclame tune heet.

Mijn vraag is: Hoe heet het liedje dat bij de reclame van een bank zit. Fortis of Rabobank ik weet het niet, maar je krijg een up-tempo nummer en je krijgt verschillende mensen in beeld met teksten als: "Nooit gedacht te willen stoppen" en "Waar ontstaan de meeste relaties?" en dan "heel persoonlijk"... Geen idee welke bank, maakt me ook niet uit, maar dat liedje is echt leuk.

Lumasch

• 13 berichten
  • 1274 stemmen

Volgende keer opletten van welke bank de reclame is, dan kun je hier alles vinden.

JoeCabot

• 2682 berichten
  • 1785 stemmen

De tune van fortis lijkt een beetje op dat van American beauty. Maar dat zal je wel niet bedoelen denk ik...

U-96

• 11870 berichten
  • 1758 stemmen

Ik zoek nogsteeds meer antwoorden over die reklame van de Hartstichting waarin een pianomelodie te horen is die duidelijk op een nummer van American Beauty lijkt. Mijn zus staat er nogsteeds keihard achter, maar we komen er allebei niet echt uit. Iemand enig idee?

cornelis

• 4741 berichten
  • 671 stemmen

Kijk eens op www.ster.nl[/url] en klik op 'Muziek' en dan 'Muziek zoeken'. Kies als adverteerder 'Hartstichting' en selecteer de commercial die je bedoelt. Als er staat 'Opdrachtmuziek' dan is het dus speciaal voor die commercial gecomponeerde muziek.

De kans dat ze daadwerkelijk AB hebben gebruikt lijkt me uiterst gering; lijkt me lastig om daar de rechten van te kopen voor gebruik in een commercial.

U-96

• 11870 berichten
  • 1758 stemmen

Bedankt voor de tip cornelis.

Adverteerder/merk: De Nederlandse Hartstichting

Product: Fondsen en Stichtingen

Titel commercial: Femke

Reclamebureau: Van Leer Direct Response

Eerste uitzending: 10 mei 2005

Afkomst muziek: Bestaande muziek

Oorspronkelijke titel: Anything can happen

Uitvoerende(n): Daniel Lemma

Net even uitgezocht met mijn zus, en het blijkt niet rechtstreeks uit American Beauty te komen, maar ze blijft haar stelling maar verdedigen. ( )

cornelis

• 4741 berichten
  • 671 stemmen

Het heeft niets met AB te maken. Dat is gewooon een popliedje van een popzanger. Ik zie geen enkele overeenkomst. Of ze moet doelen op een in AB voorkomend hitje ofzo, waar dit dat in de verte op zou lijken?

U-96

• 11870 berichten
  • 1758 stemmen

Mijn computer is bij uitstek weer te gebrekig om dat filmpje te bekijken, maar het gaat niet om dat popliedje maar om dat pianodeuntje.

cornelis

• 4741 berichten
  • 671 stemmen

Je kunt die filmpjes kijken met RealPlayer.

De filmpjes van de hartstichting die NIET dat popliedje als muziek hebben, hebben allemaal op maat gemaakte, niet-bestaande muziek. Ook daar hoor ik vooralsnog geen overeenkomsten, overigens.

U-96

• 11870 berichten
  • 1758 stemmen

Ik ook niet.

Angrod_Pallanén

• 6688 berichten
  • 1042 stemmen

Bedankt Lumasch, maar ik onthou nooit waarvan een reclame is, ik onthou reclames alleen als ze iets leuks bevatten.

narva77 (crew films)

• 12139 berichten
  • 6289 stemmen

Angrod_Pallanén schreef:

Mijn vraag is: Hoe heet het liedje dat bij de reclame van een bank zit. Fortis of Rabobank ik weet het niet, maar je krijg een up-tempo nummer en je krijgt verschillende mensen in beeld met teksten als: "Nooit gedacht te willen stoppen" en "Waar ontstaan de meeste relaties?" en dan "heel persoonlijk"... Geen idee welke bank, maakt me ook niet uit, maar dat liedje is echt leuk.

Dat is niet van een bank, maar van Randstad Uitzendbureau!

Het nummer in die reclame heet "Good to know you" en is van de Nederlandse band "Gem"!

sanny74

• 62 berichten
  • 1 stemmen

wie weet waar je de achtergrond muziek van telsell kan vinden?

Angrod_Pallanén

• 6688 berichten
  • 1042 stemmen

Telsell?? Wil je dat serieus weten?

sanny74

• 62 berichten
  • 1 stemmen

ik heb het nodig om te monteren voor school, natuurlijk ga k het niet voor m'n lol luisteren:P

Angrod_Pallanén

• 6688 berichten
  • 1042 stemmen

Haha, ik dacht even dat je het serieus voor je zelf wou, natuurlijk als dat bij iemand anders zo is, so be it. Maar nee, geen idee, al Tell Sell geprobeerd bij een download programma?

jdehoog

• 4 berichten
  • 1 stemmen

Lumasch schreef:

Volgende keer opletten van welke bank de reclame is, dan kun je hier alles vinden.

ik ben op zoek naar die tune van de rabobank, een vrolijk melodietje

maar ze kletsen er door heen

misschien dat ze die ook bedoeld

als je hem kent hoor ik het graag

j

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.