- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Reclame Tunes
Reclame Tunes

Angrod_Pallanén
-
- 6688 berichten
- 1042 stemmen
De reclame heeft veel leuke tunes, maar ik weet vaak niet hoe het liedje heet. Nou lijkt me het wel handig om een topic te hebben waar je kan vragen hoe een reclame tune heet.
Mijn vraag is: Hoe heet het liedje dat bij de reclame van een bank zit. Fortis of Rabobank ik weet het niet, maar je krijg een up-tempo nummer en je krijgt verschillende mensen in beeld met teksten als: "Nooit gedacht te willen stoppen" en "Waar ontstaan de meeste relaties?" en dan "heel persoonlijk"... Geen idee welke bank, maakt me ook niet uit, maar dat liedje is echt leuk.

JoeCabot
-
- 2682 berichten
- 1785 stemmen
De tune van fortis lijkt een beetje op dat van American beauty. Maar dat zal je wel niet bedoelen denk ik...

U-96
-
- 11870 berichten
- 1758 stemmen
Ik zoek nogsteeds meer antwoorden over die reklame van de Hartstichting waarin een pianomelodie te horen is die duidelijk op een nummer van American Beauty lijkt. Mijn zus staat er nogsteeds keihard achter, maar we komen er allebei niet echt uit. Iemand enig idee?

cornelis
-
- 4741 berichten
- 671 stemmen
Kijk eens op www.ster.nl[/url] en klik op 'Muziek' en dan 'Muziek zoeken'. Kies als adverteerder 'Hartstichting' en selecteer de commercial die je bedoelt. Als er staat 'Opdrachtmuziek' dan is het dus speciaal voor die commercial gecomponeerde muziek.
De kans dat ze daadwerkelijk AB hebben gebruikt lijkt me uiterst gering; lijkt me lastig om daar de rechten van te kopen voor gebruik in een commercial.

U-96
-
- 11870 berichten
- 1758 stemmen
Bedankt voor de tip cornelis.
Product: Fondsen en Stichtingen
Titel commercial: Femke
Reclamebureau: Van Leer Direct Response
Eerste uitzending: 10 mei 2005
Afkomst muziek: Bestaande muziek
Oorspronkelijke titel: Anything can happen
Uitvoerende(n): Daniel Lemma
Net even uitgezocht met mijn zus, en het blijkt niet rechtstreeks uit American Beauty te komen, maar ze blijft haar stelling maar verdedigen. ( )

cornelis
-
- 4741 berichten
- 671 stemmen
Het heeft niets met AB te maken. Dat is gewooon een popliedje van een popzanger. Ik zie geen enkele overeenkomst. Of ze moet doelen op een in AB voorkomend hitje ofzo, waar dit dat in de verte op zou lijken?

U-96
-
- 11870 berichten
- 1758 stemmen
Mijn computer is bij uitstek weer te gebrekig om dat filmpje te bekijken, maar het gaat niet om dat popliedje maar om dat pianodeuntje.

cornelis
-
- 4741 berichten
- 671 stemmen
Je kunt die filmpjes kijken met RealPlayer.
De filmpjes van de hartstichting die NIET dat popliedje als muziek hebben, hebben allemaal op maat gemaakte, niet-bestaande muziek. Ook daar hoor ik vooralsnog geen overeenkomsten, overigens.

Angrod_Pallanén
-
- 6688 berichten
- 1042 stemmen
Bedankt Lumasch, maar ik onthou nooit waarvan een reclame is, ik onthou reclames alleen als ze iets leuks bevatten.

narva77 (crew films)
-
- 12139 berichten
- 6289 stemmen
Mijn vraag is: Hoe heet het liedje dat bij de reclame van een bank zit. Fortis of Rabobank ik weet het niet, maar je krijg een up-tempo nummer en je krijgt verschillende mensen in beeld met teksten als: "Nooit gedacht te willen stoppen" en "Waar ontstaan de meeste relaties?" en dan "heel persoonlijk"... Geen idee welke bank, maakt me ook niet uit, maar dat liedje is echt leuk.
Dat is niet van een bank, maar van Randstad Uitzendbureau!
Het nummer in die reclame heet "Good to know you" en is van de Nederlandse band "Gem"!

sanny74
-
- 62 berichten
- 1 stemmen
wie weet waar je de achtergrond muziek van telsell kan vinden?

Angrod_Pallanén
-
- 6688 berichten
- 1042 stemmen
Telsell?? Wil je dat serieus weten?

sanny74
-
- 62 berichten
- 1 stemmen
ik heb het nodig om te monteren voor school, natuurlijk ga k het niet voor m'n lol luisteren:P

Angrod_Pallanén
-
- 6688 berichten
- 1042 stemmen
Haha, ik dacht even dat je het serieus voor je zelf wou, natuurlijk als dat bij iemand anders zo is, so be it. Maar nee, geen idee, al Tell Sell geprobeerd bij een download programma?

jdehoog
-
- 4 berichten
- 1 stemmen
Volgende keer opletten van welke bank de reclame is, dan kun je hier alles vinden.
ik ben op zoek naar die tune van de rabobank, een vrolijk melodietje
maar ze kletsen er door heen
misschien dat ze die ook bedoeld
als je hem kent hoor ik het graag
j