• 158.157 films
  • 9.645 series
  • 28.790 seizoenen
  • 607.441 acteurs
  • 353.091 gebruikers
  • 8.846.468 stemmen

The 4400

zoeken in:

Infected_

• 76 berichten
  • 51 stemmen

Ik heb de 3 dvd boxen van the 4400. Heb season 4 nog niet gezien. Kwacht ook op de dvd box daarvan. Iemand weet wanneer die komt ? ^^

Is die evengoed als de vorige seizoenen?

Metalfist

• 12407 berichten
  • 3964 stemmen

The Oceanic Six schreef:

http://www.savethe4400.com/

Fans, redt deze serie en teken de petitie! Er hebben al zon 2800 mensen getekend!

Meegedaan.

aryan

• 986 berichten
  • 1730 stemmen

De fans proberen het nog

Save The 4400 with seeds

Posted Jan 22nd 2008 8:09AM by Bob Sassone

Filed under: The 4400

The 4400Jericho fans saved that show by mailing tons of nuts to CBS, and now fans of The 4400 want you to try something similar to save that show.

They've set up SaveThe4400.com, where you can sign a petition to save the show and also buy a 1.75 oz bag of sunflower seeds from GiantSeeds.com. Then you send them (of course) to Bonnie Hammer at USA Network headquarters in New York City. I'm sure she'll be happy to get them (cough).

Will this work? Who knows, though I do believe that the Jericho resurrection was a really rare event and networks aren't going to change their minds about show cancellations just because they get a bunch of food in the mail, so this might turn out to be more of a waste of time than anything, but as the Presidential candidates keep saying, we need change in this country, and this is one way that the American people can force change.

Besides, sunflower seeds are delicious!

http://www.tvsquad.com/2008/01/22/save-the-4400-with-seeds/

alcapachino

• 293 berichten
  • 108 stemmen

ik vind de soundtrack ook zo heerlijk

Donkerwoud

• 7881 berichten
  • 3471 stemmen

Ik heb seizoen 1 en 2 gezien en het beviel me wel. Qua onderwerpen is het veel interessanter dan Heroes of misschien zelfs Lost. Alleen zijn de karakters hier weer niet zo boeiend.

alcapachino

• 293 berichten
  • 108 stemmen

klopt alleen de variatie van abilities vind ik veel beter gevonden , het blijft je boeien heroes kijk ik al lang niet meer is een beetje een zeur serie geworden

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3112 stemmen

Heroes heeft wel heel erg afgekeken van The 4400 zeg. Alleen waar Heroes steeds slechter en onsamenhangender wordt en in herhaling valt wordt deze serie steeds beter. Het eerste en tweede seizoen zijn wel aardig maar hebben wat te lijden onder oninteressante zijplotjes en slechte (bijrol)acteurs. Vanaf seizoen drie begint het verhaal echt interessant te worden en het laatste seizoen vind ik verreweg het beste met de leukste verhaallijnen.

Qua cinematografie kan het zich wel niet meten met andere series, het is allemaal wat te soapy met teveel close ups en weinig echt mooie scène's. Maar ook dat is allemaal wat beter gedaan in het vierde seizoen. Jammer dus dat het gecancelled is want er blijven nog wel een aantal vragen over.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Van het weekend met mijn vriendin aan deze serie begonnen en met 3 afleveringen nog over in het tweede seizoen kan je wel zeggen dat dit een groot succes is. Geweldige serie. Ik snap alleen niet de amateuristische analyses dat Heroes van deze serie flink "gejat" heeft, beide behandelen ze het "Humans with superpowers" thema maar daar houdt het wel op. Dus mensen die hierdoor afgehouden worden om Heroes te kijken, niets van aantrekken.

Eerste afleveringen zijn werkelijk heerlijk, de serie neemt de tijd voor de introducties. Als The 4400 dan eindelijk verschijnen beginnen de vragen zich op te stapelen, beetje bij beetje lijkt het duidelijker te worden maar nieuwe vragen komen er per aflevering bij. Ook fijn dat het niet quasi-intelligent probeert te doen als een overschatte serie als Lost.

Character development is misschien niet al te sterk maar het personage van Flueger (Shawn) is toch wel een uitzondering. Ook op afstand mijn favoriete personage. Ook erg sterk gedaan dat ze al de verhaallijnen van de 4400-ers allemaal even interessant zijn, ook de twee leadroles van ATAC is sterk verwoven in het plot.

Qua effecten en cinematografisch schiet de serie wat tekort maar de serie is op andere vlakken zo sterk dat het niet storend is. Wel een hoge addiction factor trouwens bij deze serie.

Can't wait to see what's coming next..

The Oceanic Six

• 58213 berichten
  • 3834 stemmen

Mooi dat 't bevalt. The 4400 is een klasse serie. Maar het is toch wel duidelijk dat Heroes hier veel van gejat heeft? Zon beetje het hele concept is gestolen van The 4400.

En Lost is zeker niet overschat, het moet je alleen liggen. Lost wil juist intelligent zijn.

Wel een groot nadeel van The 4400 is dat er na het 4e seizoen geen 5e meer is gekomen terwijl het verhaal er nog niet op zat. Serie's cancelen die nog lopen is kut.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

Mooi dat 't bevalt. The 4400 is een klasse serie. Maar het is toch wel duidelijk dat Heroes hier veel van gejat heeft?

Heb je hier voorbeelden van, ik zie het iig niet.

Zon beetje het hele concept is gestolen van The 4400.

Superhero concepten bestaan al decennialang, waarom Heroes leentjebuur gespeeld zou hebben bij deze serie snap ik dan niet.

Lost wil juist intelligent zijn.

Dat bedoel ik, Lost wil het teveel maar is het in feite niet. Maar daar ben ik nog maar bij seizoen 2, misschien dat ik nog bijdraai.

Wel een groot nadeel van The 4400 is dat er na het 4e seizoen geen 5e meer is gekomen terwijl het verhaal er nog niet op zat. Serie's cancelen die nog lopen is kut.

Grootste nadeel aan series vind ik, grootste deel wordt toch out of the blue gecancelled.

AHWA

• 16915 berichten
  • 0 stemmen

Niet out of the blue lijkt me. Meer als kijkcijfers tegenvallen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Genoeg gevallen waar de kijkcijfers gewoon nog above average waren maar die toch gecancelled werden.

AHWA

• 16915 berichten
  • 0 stemmen

Zoals? Kan ook vaak liggen aan het feit dat de rek er gewoon uit is, of omdat de serie te duur is of andere logistieke redenen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Genoeg series die willen stoppen op hun hoogtepunt.

AHWA

• 16915 berichten
  • 0 stemmen

Vind dat toch iets anders dan gecancelled worden.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ik vind series cancellen zonder dat het einde sluitend is "out of the blue". En het zou eigenlijk niet mogen.

AHWA

• 16915 berichten
  • 0 stemmen

Ben ik met je eens, maar het gebeurt helaas wel.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3112 stemmen

Heb je hier voorbeelden van, ik zie het iig niet.

Een groep mensen krijgt plotseling superkrachten. Je krijgt voor en tegenstanders van die mensen, ook binnen hun eigen groep is er veel onenigheid over welke koers te varen. Een wetenschapper werkt aan een middel om ze van hun krachten af te helpen en injecteert zichzelf ermee waardoor hij ook superkrachten krijgt.

Er zijn er vast nog wel meer te noemen, maar die schieten me even niet te binnen. Overigens hebben ze beide van X-Men lijkt me, maar dat terzijde.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Maar dat zijn zaken die sinds de tand des tijds al voorkomen. Maar X-Men zal zeker een inspiratiebron zijn maar dat verklaart nog niet de statements dat Heroes flink heeft lopen jatten van The 4400.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3112 stemmen

Dat van die wetenschapper vind ik toch wel zo specifiek dat je van jatten mag spreken.

Ik ken verder de X-Men comic niet, dus ik zou niet weten wat er door beide allemaal daarvan is gejat.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Is al in meerdere comics voorbij gekomen, ik zie niet waarom The 4400 daar patent op zou hebben. En Mad Scientists komen vooral in de DC stal voor en zelfs ook in het scenario die je omschrijft. Dus dan kom ik weer op het punt; waarom hebbe nze dit dan juist van The 4400 gejat en niet van dergelijke comics?

The Oceanic Six

• 58213 berichten
  • 3834 stemmen

Laat ik 't zo zeggen, vlak na The 4400 komt plots Heroes met hetzelfde thema. Best gejat vind ik.

Maar ieder zijn smaak. Ik vond 4400 erg tof, Heroes kut. Er zullen ook mensen zijn die beiden super vinden.

alcapachino

• 293 berichten
  • 108 stemmen

heroes was super maar is nu ontwikkeld als een drama , slechte episodes die tot vervelends toe niet worden afgekeken , het hele heroes kan me geen bal meer schelen ,

net the season finale van the fringe gekeken leuke serie

Metalfist

• 12407 berichten
  • 3964 stemmen

Na het eerste seizoen te hebben gevolgd en volgens mij ook een deel van het tweede heb ik nu The Complete Series Box gekocht Benieuwd of het me nog zo kan boeien zoals vroeger (weet nog altijd niet waarom ik eigenlijk gestopt ben)

alcapachino

• 293 berichten
  • 108 stemmen

Goede serie gelukkig hebben ze er nog een soort van semi einde aan kunnen brengen maar het blijft klote

Metalfist

• 12407 berichten
  • 3964 stemmen

Paar dagen geleden de reeks afgerond en het einde is toch wel balen! Op zich een vrij goed einde maar hier had nog zoveel meer ingezeten... Weet er iemand wat eigenlijk de 3 minuten toevoeging is in de Director's Cut van de laatste aflevering van seizoen 4?

Rianneke_Dan

• 14194 berichten
  • 2544 stemmen

Moet seizoen 3 en 4 nog kijken, is alweer een tijd terug dat ik de eerste twee heb gezien. Vond het wel een goede serie, de se waren iets minder, maar het gelukkig gaat het meer om het verhaal en dat zat wel goed in elkaar Snel maar eens verder kijken.

AHWA

• 16915 berichten
  • 0 stemmen

Inmiddels aan begonnen met de mrs. Eerste twee afleveringen gezien en het is op zich best interessant. Meer X-files dan Heroes als je het mij vraagt. Heroes had meer een comic-gehalte, dit is allemaal wat stijver en minder komisch. Maar het boeit wel, dus ik geef het nog wel een kans.

dulcinea

• 923 berichten
  • 818 stemmen

De vergelijking met Heroes komt vooral later denk ik, in het begin is het idd meer X Files. k heb deze een jaartje of 2 terug nog ns volledig herbekeken en ik moet zeggen, het blijft sterk en origineel, wat mij betreft een veel straffere serie dan Heroes. Beetje jammer van het einde, hadden ze daar meer tijd gekregen ze hadden het mooier kunnen afronden.

AHWA

• 16915 berichten
  • 0 stemmen

Halverwege seizoen twee inmiddels en het blijft vermakelijk. Beetje goedkope uitstraling nog steeds, maar ik ben benieuwd of het op niveau kan blijven, iets wat Heroes namelijk niet lukte.

Boompus

• 21 berichten
  • 10 stemmen

Bezig met seizoen 4 op Netflix. Het is allemaal een beetje "overdone" aan het worden. Ieder doet z'n kunstje en that's it. Men rolt ook van het ene bed naar het andere. 4 seizoenen is eigenlijk wel genoeg. Zo dachten de schrijvers er wellicht ook over....

Raffael77

• 1891 berichten
  • 0 stemmen

Al vrij snel had ik door dat het niets zou zijn. Ben gelukkig vanaf het begin afgehaakt.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.