Mijn Updates +
Overig / Televisie / The 4400

62 BERICHTEN
zoeken in:
0
Een SF serie. Op tvtome heeft het een hoge waardering. Er zijn pas 5 episodes uit en seizoen 2 is inmiddels al 2 afleveringen oud.
Een quote:

Most critics have described the show as Close Encounters Of The Third Kind meets X-Men.

The 4400 tells the stories of 4,400 alien abductees after they are returned to earth. In the words of the executive producers, these are stories of people dealing with traumatic changes, driven by the mystery of what happened and why. Some of them have been affected in mysterious ways, and some will have certain abilities, both good and bad, so part of the drama will be watching them adjust to these changes within themselves.

The series kicks off with a ball of light sailing toward Earth, but rather than the expected catastrophic event, thousands of returned abductees are left with no memory of their otherworldly experiences. Each has been gone anywhere from a few months to several decades but hasn't aged a day.

http://the4400.free.fr/en/home.php?page=videos (enkele trailers)
http://forum.fok.nl/topic/570721
http://www.tvtome.com/4400/

Seizoen 1 is al uit op DVD. Ben benieuwd of deze serie ook naar Nederland komt. Ik heb nog geen aflevering gezien maar ik ga zeker binnenkort seizoen 1 bekijken (via de bekende wegen).

0
Ik vond het einde van seizoen 1 wel redelijk "sluitend", zie het nut niet zo in van een tweede seizoen. Het was best leuk en mysterieus allemaal, al viel de ontknoping wel een beetje tegen.

Maar goed, TV hoer als ik ben ga ik het tweede seizoen vast ook wel kijken.

0
Wel grappig hoe het met de TV series gaat

van sitcoms (friends, newsradio, seinfeld)
naar politie series (CSI, Law and Order, Coldcase)
en nu de SF series (Lost, The 4400 en binnenkort hoop ik ook op Fox in de VS: Darkside)

0
Seizoen 1 was erg kort (5 afleveringen) maar ik vond het wel erg goed. Het concept van seizoen 2 is iets anders omdat het grote mysterie van het eind van een eerste seizoen wel gedeeltelijk opgelost is, maar die eerste twee afleveringen van het dit nieuwe seizoen geven wel goede hoop voor het rest van de serie. Wel een aanrader voor SF-fans als het ooit op nog de Nederlandse televisie komt.

0
Ik heb nu de eerste 4 afleveringen gezien. Het is idd een leuke serie voor de SF fans, maar echt een topserie is het niet. Te matige acteurs/slechte casting, niet boeiende dialogen, te weinig actie. Hopelijk zal dat nog veranderen.

0
Komt vanaf zaterdag 21/01 op talpa om 21.00

0
Heb seizoen 1 op dvd gekocht, het is wel leuk, maar een echte aanrader is het niet. Het gegeven is goed, maar is me te matig uitgewerkt.

0
vandaag 1e seizoen, ga ik zeker kijken..

btw, was er maar een soapmeter of seriemeter ofzo...

0
Geweldige opening, zal ik maar zeggen.Ga zo door en ik kijk elke week.erg mysterieus en spannend, goed gedaan.

0
Ik heb de 3 seizoenen thuis en ben nu met het laatste seizoen bezig en het is echt een geweldige serie. Men bouwt steeds goed op. In het begin van de serie waren de 4400 nog lang niet zo krachtig als ze nu blijken te zijn. Er zit een hele sterke stijgende lijn in het verhaal, echt erg leuk.

0
Xerena
geplaatst:
Ook enig idee wanneer Talpa weer verder gaat met uitzenden, iemand...??

0
Nee, geen idee. Denk nooit, want ze waren al snel toen gestopt.

Ik zit nu een eind in seizoen 3, retespannend momenteel.....
Weet iemand of seizoen 3 ook daadwerkelijk het slotseizoen is, of ga ik onaangenaam verrast worden?

0

"The 4400" RETURNS FOR SEASON FOUR

The Emmy-nominated Series Returns to USA with 13 Original Episodes for Summer 2007

LOS ANGELES -- August 22, 2006 -- USA Network has ordered 13 one-hour episodes of the Emmy-nominated and critically-acclaimed hit series The 4400, it was announced today by Jeff Wachtel, USA's executive vice president, original programming. The series, which has garnered an Emmy nomination, will return to USA Network in summer 2007 with production scheduled to begin in Vancouver in early 2007. The 4400 is produced by CBS Paramount Network Television in Association with Sky Television, Renegade 83 and American Zoetrope for USA Network.

The 4400 premiered on USA as a limited series in July 2004 as the highest-rated and most-watched new series premiere ever on a basic cable network, and still continues to perform as a ratings powerhouse for the network. The 4400 received three Emmy nominations in its first season, including Outstanding Miniseries, as well as Outstanding Writing and Cinematography for a Miniseries or Movie.

"This show continues to thrive creatively from year to year," said Wachtel. "We're looking forward to another season filled with intriguing characters, unique twists and incredibly suspenseful storylines."

The 4400 explores the travails of The 4400 people who all at once returned in a ball of light to Earth; though the returnees had not aged physically, many of them reappeared with dramatic abilities ranging from enhanced reflexes to precognition. NTAC (National Threat Assessment Command) is the government agency responsible for keeping track of the returnees and investigating all things related to The 4400.

The 4400 was created by Scott Peters and Rene Echevarria. Ira Steven Behr, Scott Peters, Maira Suro and Perry Simon are executive producers.

0
Shitzooi, kan ik dus vanavond niet de serie afsluiten....

0
Zondag de serie afgekeken, heb de afgelopen weken seizoen 1, 2 en 3 gezien, en het begin was misschien niet mega interessant, omdat alles nog nieuw was, maar ik ben de serie zo enorm gaan waarderen na een paar afleveringen. Vaste prik dat ik elke avond 1, 2 of 3 afleveringen aan het kijken was.

En nu is het voorbij, en volgens de nieuwtjes gaat seizoen dan pas komende zomer (!!!) in de VS van start, wat inhoudt dat ik mijn serie dus nog niet kan afsluiten. Jammer, maarja moet maar geduld houden en tot die tijd eerst lekker Lost en Prison Break maar afkijken.

0
Xerena
geplaatst:
Voor diegenen die The 4400 volgen via de t.v.: Tien verwacht komend voorjaar (2007 dus) weer met gloednieuwe afleveringen te beginnen. Er is nog geen definitieve startdatum bekend!

Dit is btw de link naar de officiële site van The 4400:
http://www.usanetwork.com/series/the4400/

0
Voor de liefhebbers van het ''pinzakazen'' (zo noemen dit toch hier op de site? Ik noem het downloaden ), de 1e aflevering van seizoen 4 was gister in Amerika op TV en nu dus beschikbaar in NL.

0
Moet zeggen dat zeker episode 2 weer prima op het hoge 4400 niveau zat. Kijken meer mensen al seizoen 4?

0
Wat een K zooi zeg.. nu is dat Tien RTL8 geworden, dus stoppen ze maar ff halverwege het uitzenden van seizoen 3 :S nU heb ik dus de helft gezien en wordt ik maar 'gedwongen' om het op dvd te gaan kijken... lekker zeg

0
Ik volg seizoen 4 ook online, en ik moet zeggen deze serie is sinds het 2e seizoen héél sterk geworden en is dat nog altijd, het verhaal wordt groter en groter
Van het eerste seizoen was ik niet zo wild maar ik ben toch blijven kijken, sinds seizoen 2 vind ik de serie gewoon zoveel beter

Op onze belgische Ka2 zijn ze ook al meer dan een jaar gestopt ermee, net na seizoen 2 denk ik, dan ben ik beginnen de afleveringen online te bekijken. Ik kan geduld hebben maar het moet iets zijn! zeker voor dit soort series met één doorlopend verhaal vind ik het toch belangrijk dat je in het verhaal kan blijven

0
Ik loop met seizoen 4 een heel eind achter, pas 5 eps gezien. Binnenkort effe snel de hap inhalen. Blijft een hele sterke serie met een goed verhaal.

0
Ik vind wel dat halverwege seizoen 3 het verhaal ff een beetje te sloom wordt :S.. mist een beetje vaart zeg maar...

0
Ik heb nu heel seizoen 4 afgekeken.

Ik moet zeggen, misschien wel het sterkste seizoen, maar ik miste wel een pakkende cliffhanger. Als je dan toch nog een nieuw seizoen wilt maken, zorg dan dat je einde pakkend is.

Ik vind het nog altijd een topserie, maar heb wel het idee dat ze het kunstmatig zitten te rekken. Ik bedoel, als je uiteindelijk heel seizoen 4 analyseert, dan is er niet echt wat schokkends gebeurd.

Wat mij betreft mag seizoen 5 wel het slot zijn. Zorg dat de serie met een big bang eindigd zodat ik 'm altijd positief zal herinneren.

0
geplaatst: bevat spoilers, klik op de tekst om deze te lezen
ik heb ook nu heel seizoen 4 gezien, ik vind het een leuke serie voor de maanden tussen het einde en het begin van het echte tv seizoen. Het einde van dit seizoen was wel een herhaling van het einde van seizoen twee met al die special ability's

De vraag voor mij blijft nog steeds waarom zijn de 4400 gekomen, of is de toekomst al veranderd? Als we dat in seizoen 5 krijgen dan kan dat ook een leuk seizoen worden

0
Helaas helaas

The 4400 canceled

Posted Dec 19th 2007 10:19AM by Isabelle Carreau

The 4400Since the Season four finale aired, fans (myself included) of USA Network's The 4400 have been waiting to hear the word "renewed." Usually, news of a renewal is announced about mid-season or before the finale. Even if it wasn't the case this time around, we all held hope that USA would renew the popular sci-fi series.

I'm unhappy to report that the cancellation ax fell on the show this week.

The network has yet to make an announcement but creator and executive producer Scott Peters let fans know about the sad news in a post he made yesterday on the show's message board over at USANetwork.com. In his message, Peters thanks fans for their "tireless devotion to the show" and reminds everyone that they (himself, the cast and crew) are really proud of what they accomplished with the story and the characters.

I truly hope USA Networks calls everyone back for a 2-hour TV movie special where the storylines could be wrapped up and the end game could be explained. Another great show bites the dust...

http://www.tvsquad.com/2007/12/19/the-4400-canceled/

0
Damn....

Heb seizoen 4 afgekeken een tijd terug, verlangde naar het vervolg. Je gaat toch niet serieus beweren dat de serie nu afgekapt wordt, nu iedereen nog met vragen zit!!!

0
Seizoen 4 had gelukkig wel een gesloten einde. Maar voor de hele serie zijn er inderdaad wel vragen open zoals de belangrijkste vraag: waarom zijn de 4400 er? wat gebeurd er allemaal in de toekomst?

0
Het einde was voor 4400 achtige begrippen best gesloten, maar ik heb nog zat te vragen. Hoe zit het met Promise City? Hoe zit het met Jordan Collier? Waarom zijn de 4400 op aarde? Wat gaat er met hen gebeuren? etc etc
Dan kunnen ze het niet maken om ermee te kappen, ook al is het vast niet op initiatief van Scott Peters, de maker.

0
Shit zeg! dat is balen. Te veel vragen die niet beantwoord zijn in serie 4 blijven dus nu voor altijd een mistery! pppfffff.....

0
http://www.savethe4400.com/

Fans, redt deze serie en teken de petitie! Er hebben al zon 2800 mensen getekend!