- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Celebrity Jeopardy
Celebrity Jeopardy

moviefreak#1
-
- 14346 berichten
- 23563 stemmen
Kent er nog iemand de briljante satire op Jeopardy van Will Ferrell. Dat was één van zijn stukjes tijdens zijn tijd bij Saturday Night Live. Het waren zo ongeveer 10 afleveringen waarin Sean Connery vaste gast was. Die gozer die Sean Connery speelt is echt geweldig. Trouwens ook met :
* Burt Reynolds (gespeeld door Norm McDonald)
* Keanu Reeves (gespeeld door Tobey Maguire)
* Jeff Goldblum (gespeeld door David Duchovny)
* Bjork (gespeeld door Winona Ryder)
* Jerry Lewis (gespeeld door Martin Short)
* Catherina Zeta-Jones (gespeeld door Lucy Liu)
* Anne Heche (gespeeld door Reese Witherspoon)
* Michael Keaton (gespeeld door Matthew Perry)
en Chris Kattan die onder andere Robin Williams, French Stewart, Dave Matthews en Hilary Swank (!) speelde.

BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3207 stemmen
Ik kende het niet maar het is best grappig . Hier kan je ze bekijken. Ik weet niet of ze dat allemaal zijn.

Chainsaw
-
- 8580 berichten
- 3523 stemmen
Ik had er nog nooit van gehoord, heb net even wat afleveringen bekeken. Erg grappig, moet ik zeggen !!

moviefreak#1
-
- 14346 berichten
- 23563 stemmen
Ik kan vooral de aflevering met Sean Connery, Robin Williams en Catherine Zeta-Jones aanraden.
Anal bum cover

BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3207 stemmen
Haha, zo flauw dat het weer leuk wordt inderdaad . Ik moest ook heel erg hard lachen toen Micheal Keaton in beeld verscheen. De stem klopt niet helemaal maar de gebaren zijn echt perfect. Doet Perry echt briljant.

moviefreak#1
-
- 14346 berichten
- 23563 stemmen
Ja en wat dacht je van Ben Stiller als Tom Cruise, bril-jant !

Chainsaw
-
- 8580 berichten
- 3523 stemmen
Perry is inderdaad geweldig als Keation met z'n "I'm Batman ..." Verder vond ik Toby Maguire ook geweldig als Keanu Reeves.
Ook Connery is zowel hilarisch als briljant met z'n idiote antwoorden, zoals inderdaad Anal bum cover of in die aflevering met Cruise en Sandler, waar hij "In doors" als antwoord geeft
Ik ga even op het internet op zoek naar meer afleveringen