- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Peking Express: de Himalaya route
Peking Express: de Himalaya route

Safri
-
- 867 berichten
- 1544 stemmen
Ik vind het wederom geweldig, net als vorig jaar. Mijn favoriet is, hoe kan het ook anders, Nathaly.
Kijken er nog meer moviemeters naar dit programma? Dan open ik dit topic tenminste niet voor niks.

tovenaar
-
- 6723 berichten
- 0 stemmen
Ik kijk .
Plus:
- Nathaly
- Andere route
Min:
- Jeroen en z'n vriendin (of heet 'ie geen Jeroen? .... in ieder geval: die kerel die een beetje Chinees kan)
- Art!

Art
-
- 13507 berichten
- 3606 stemmen
Dat is de presentator Mijn favorieten zijn denk ik toch wel Just en Brechtje. En toch ook wel Nathaly.

Art
-
- 13507 berichten
- 3606 stemmen
Ik ben wel Art maar niet de presentator Ik ga trouwens volgende keer als ik weer eens flinke tegenwind heb, een badmuts opzetten. Dat blijft tenminste op je hoofd zitten

Yoke
-
- 32 berichten
- 64 stemmen
Mijn favorieten waren gust en brechtje en krieke en nathalie. Het meest heb ik me geërgerd aan rink en jorien, vooral rink dan. Hebben ze het duo met opzet zo irritant laten overkomen of zijn ze gewoon zo? Ik vrees het laatste. En ook chapeau voor de camera mensen! je moet wel zot zijn om zoiets te willen doen, maarja een onvergetelijke ervaring is het wel denk ik. Ook de beelden van de streek waren prachtig. ja mss wel het beste programma van het jaar!

Yoke
-
- 32 berichten
- 64 stemmen
Mijn favorieten waren gust en brechtje en krieke en nathalie. Het meest heb ik me geërgerd aan rink en jorien, vooral rink dan. Hebben ze het duo met opzet zo irritant laten overkomen of zijn ze gewoon zo? Ik vrees het laatste. En ook chapeau voor de camera mensen! je moet wel zot zijn om zoiets te willen doen, maarja een onvergetelijke ervaring is het wel denk ik. Ook de beelden van de streek waren prachtig. ja mss wel het beste programma van het jaar!

Kisje
-
- 970 berichten
- 1190 stemmen
Peking Express! Wat een top reeks... Behoorde echt tot mijn favorieten! Ik kan eigenlijk niet geloven dat ze hiermee gestopt zijn... Ik hoop toch dat het nog eens terug komt, want vond het altijd goed.