- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Drawn Together
Drawn Together
Gizzmann
-
- 5617 berichten
- 2683 stemmen
Een geweldige adult cartoon op Comedy Central. Bij KazAa kan je afleveringen downloaden. Geweldig voor animatie-fans die wel tegen een beetje grove humor kunnen. Het is een realitie show met tekenfilm-figuren. De figuren zijn: Een prinses (zo'n typisch disney-figuur), Foxy Love (zo'n actie tekenfilm figuur met een zwarte huidskleur), Een zwart-wit figuur a la Betty Boop (alleen is deze dik en een beetje Gothic), Een typisch tekenfilm wacko gatsje (cartoony, raar en net zo irritant als SpongeBob), Een varken (Getekend zoals de moderne strakke dikke lijnen-tekenstijl zoals bij Dexter & Powerpuff Girls), Een superman-achtig figuur, Een homosexueel fantasy video-game figuur en mijn favoriet: Ling-Ling!(een porodie op Pikachu die niemand kan verstaan (daarom zit er ondertiteling bij) die lekker op zn Japans grof is en de figuren aanvallt.
Waar wacht je nog op? Let the downloading begin!
streeter
-
- 1436 berichten
- 6799 stemmen
ik vind het niet zo veel aan - maar moet wel zeggen dat sommige van de groffe stukken mij wel aan het lachen maakte. Ik had nooit gedacht dat ik ooit een tekenfilm zou zien waarin in depressieve jonge vrouw haarzelf met een scheermesje snijdt, en dat ik daarom kon lachen.
Safri
-
- 867 berichten
- 1537 stemmen
De kwaliteit van de serie verschilt echt per aflevering. Moest niet altijd lachen en sommige karakters zijn gewoon niet leuk. Ling Ling is echter geweldig en een geniale vondst.
jacobine_rodijk
-
- 2806 berichten
- 9511 stemmen
Zojuist de film (mods!) toegevoegd voor de liefhebbers (waaronder ik dus). Of het nog wat is moet ik nog achterkomen maar het is al weer zo'n dikke twee jaar sinds ik mijn favoriete, geanimeerde en grofgebekte huisgenoten heb gezien. Hopelijk hebben de makers zich lekker laten gaan en niet terug gehouden zoals ze dat deden bij de Family Guy variant.
Gizzmann
-
- 5617 berichten
- 2683 stemmen
Wauw, dit topic heb ik meer dan 5 jaat terug geopend
Inmiddels vind ik dit eigenlijk een enorm matige serie, maar goed
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3270 stemmen
Heb de serie nu pas ontdekt eigenlijk. Zojuist de eerste vijf episodes gezien en moet zeggen dat ik er goed om kan lachen. De ene grap wat flauw, maar er zitten echt pareltjes tussen. Lekker grof en incorrect allemaal
AHWA
-
- 16915 berichten
- 0 stemmen
Oef, die heb ik nog ooit ondertiteld die serie. Wel leuk, maar niet zo leuk als vergelijkbare series als Archer en Frisky Dingo.
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3270 stemmen
Toch bedankt voor het droppen van die andere twee namen, gaan op de lijst