• 12.224 nieuwsartikelen
  • 165.660 films
  • 10.693 series
  • 30.874 seizoenen
  • 623.212 acteurs
  • 194.921 gebruikers
  • 9.098.495 stemmen

The O.C.

zoeken in:

Metalfist

• 12407 berichten
  • 3964 stemmen

Elineloves schreef:

Marissa = meisje Barton toch? Heb nu twee afleveringen gezien en daar zit zij best prominent in, maar vind haar wel meevallen (tot nu toe). Ben in ieder geval helemaal om. Het is dat ik nu nog even in de studieboeken wil duiken anders had ik er vanavond nog 2 á 3 episodes achteraan gekeken.

Dat is inderdaad Barton. Ze heeft een vrij prominente rol in de reeks maar wordt compleet weggespeeld door onder andere Rachel Bilson (Summer).

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Niet mee eens. Ligt eerder aan het feit dat Marissa gewoon in te veel situaties terecht komt dat ze zeikerig over komt. Haar plot met Alex (Olivia Wilde) vind ik één van de grootste highlights van de serie. Bilson krijgt dan vooral erg aandoenlijke momentjes, ook Bilson's cuteness speelt mee maar heeft verder niet veel te maken met acteerwerk maar met schrijfwerk.

Metalfist

• 12407 berichten
  • 3964 stemmen

Point taken, het stuk met Alex is inderdaad wel de moeite maar over het algemeen kwam ze me toch iets te zeikerig over. Misschien binnenkort maar terug eens aan beginnen, is alweer lang geleden

En jah, Bilson is inderdaad wel erg cute hierin.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Qua schrijfwerk was dat ook vooral te danken aan dat gedraai met Ryan, vond het destijds ook een rotkind hoor maar geef niet langer meer Barton de schuld . Binnenkort ook weer beginnen ( mijn nieuwe Deluxe box begint aardig wat stof te happen), beste teenage/coming-of-age serie die er te vinden is imho. Zwaar ondergewaardeerd.

Elineloves

• 24051 berichten
  • 3597 stemmen

Ik vind Bilson tot nu toe nog helemaal niet boeiend eigenlijk. Hoop juist dat dat wat meer gaat worden en dat ze niet alleen 'het mooie meisje' speelt maar dat je ook écht een 'band' met haar krijgt.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Dat komt wel, een groei personage. Puur omdat ze begint als snob (en ok, ook blijft) maar die al snel meer ontwikkeling krijgt. Ze was bedoeld als een tijdelijke bijrol maar Summer werd zo populair bij de fanbase dat ze een vaste rol kreeg, wat dus gepaard ging met veel meer uitdieping en development.

Metalfist

• 12407 berichten
  • 3964 stemmen

Wees gerust Eline, je gaat volgens mij nog wel een band met Summer krijgen. Voor mij wordt ze uiteindelijk toch wel meer dan een snob, vooral vanwege haar relatie met Seth. Die hebben dan ook een paar van de meest geweldige scènes uit de reeks zoals die Spider-Man kiss Bij mij begint het toch wel weer erg hard te kriebelen om terug te kijken dus misschien na Stargate Atlantis is aan beginnen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Hoort bij haar development. Sowieso heeft bijna elk personage een more than meets the eye benadering.

Rianneke_Dan

• 14194 berichten
  • 2559 stemmen

Summer

Elineloves

• 24051 berichten
  • 3597 stemmen

Cool. Ik vind het tot nu toe wel ontzettend schattig hoe verliefd Seth is, wat een heerlijk joch. Serie blijft wel in mijn hoofd, erg goed. Ook Sandy vind ik geweldig. Heb bij hem een beetje wat ik bij de coach had in FNL. Gewoon zo'n fijne goedzak.

Elineloves

• 24051 berichten
  • 3597 stemmen

Oh GOSH, helloooo Anna! Wat een POPPETJE. Kwam me reuze bekend voor, maar dat is dat leuke meisje uit 'It's a Boy Girl Thing'. Hoop dat zij nog wel even blijft, wat een frisse verschijning.

Oh, en natuurlijk....

(afbeelding)

AHWA

• 16915 berichten
  • 0 stemmen

En weer moet Greek het bezuren...

Edit: Volgens mij is Paul Wesley ook de reden dat ik Vampire Diaries een tijdje links liet liggen, kon niet denken dat dat iets zou worden met die gast erin. Zo zie je maar.

Edit2: Samaire Armstrong is inderdaad hot as hell.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Naast Summer toch vooral Nawi Rawat overload ( Theresa ), tweede seizoen Olivia Wilde en Nikki Griffin die on and off haar bimbo-ness komt displayen en Autumn fucking Reeser in S4 . Van het weekend eindelijk beginnen aan een herziening. Erg veel zin in. Toch wel op afstand één van mijn favoriete guilty pleasures in serieland.

AHWA

• 16915 berichten
  • 0 stemmen

Kelly Rowan mag er trouwens ook wezen, maar haalt het uiteraard niet bij Bilson, Armstrong en Reeser.

Elineloves

• 24051 berichten
  • 3597 stemmen

Nee, Greek gaat gewoon door AHWA, wees gerust! Het is dat ik morgen twee belangrijke tentamens heb en een beetje moest 'smokkelen', in het weekend ga ik met beide series verder.

Elineloves

• 24051 berichten
  • 3597 stemmen

Nog 3 afleveringen en dan zit het er op. Ben echt van deze serie gaan houden, ontzettend verslavend. Hoewel ik Marissa altijd het minste vond, heb ik haar wel gemist in seizoen 4. Vond het laatste seizoen ook het minst van allemaal. De break-up en get-back-together drama's van Seth en Summer had ik wel gezien, en de 57 kerels die Julie heeft gehad ook wel. Desalniettemin heb ik niets dan lof over deze serie, ondanks het mindere 4e seizoen. Sandy en Kristen zijn voor mij een soort 'Coach Taylor en Tami' van Friday Night Lights. Geweldig koppel.

Favoriete personages zijn toch Seth en Ryan, liefst ook samen. Vind hun 'broederliefde' echt vertederend. Enkele zeer fijne bij-personages ook, bijvoorbeeld Kevin Volchok (Cam Gigandet). De enige die ik wel gemist heb is Luke, had verwacht dat hij nog wel eens (voor langere termijn) terug zou komen. Taylor vond ik in het begin zwaar irritant, maar ook haar heb ik in mijn hart gesloten. Zeer knappe meid ook.

Ja, ik hou van ze. Van allemaal. Zelfs van het vervelende zusje van Marissa.

Angrod_Pallanén

• 6687 berichten
  • 1042 stemmen

Top dat je de serie ook kan waarderen Eline! het is een liefde voor het leven

Elineloves

• 24051 berichten
  • 3597 stemmen

Ik ben echt verdrietig dat het over is. Normaal 's avonds als ik thuiskwam van werk lekker paar episodes, nu heb ik niks meer voor de boeg.

Vroeg me trouwens wel af of R & T samen waren, kon ik er niet uit opmaken.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.