- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Stof - Bas Haring (NED 3,ma 20.00)
Stof - Bas Haring (NED 3,ma 20.00)

Pitbull
-
- 558 berichten
- 1390 stemmen
Ik raad niet snel een programma aan, maar dat nieuwe programma van filosoof Bas Haring is zeer interessant.
Voorheen was die serie over de complottheorie van Muntz en Muntzmeteenanderenaam te zien op dat tijdstip, maar die viel me behoorlijk tegen.
Vond het zelf afgelopen een zeer leuk licht filosofisch programma en eindelijk weer eens wat nieuws op de televisie. Weet niet of anderen het ook gezien hebben, ging over de dood en werd op een opvallend lichte manier behandeld.
Stond ook een stukje over in de VARA-gids van deze week, oa waarom we niet masturberen in de trein, wel geinig.

rzasa
-
- 396 berichten
- 159 stemmen
Ik ga volgende week zeker weer kijken. Het eerste boekje (Kaas en de Evolutietheorie) van Haring was ook erg leuk. Iemand zijn tweede boek al gelezen?

Asmahan
-
- 321 berichten
- 2141 stemmen
Ben ook nog niet verder gekomen dan Kaas en de Evolutietheorie. Erg leuk en grappig boek. Ben ook helemaal fan van het televisieprogramma Stof. Het gaat niet al te diep, maar het stipt onderwerpen aan op een aanlokkelijke manier. Ik ben ook erg gecharmeerd van Bas Haring zelf. Hij komt oprecht en sympathiek over. Aanrader, vind ik, dat programma. Alle uitzendingen zijn op Uitzending Gemist te vinden.