• 12.665 nieuwsartikelen
  • 167.940 films
  • 10.900 series
  • 31.276 seizoenen
  • 626.298 acteurs
  • 195.671 gebruikers
  • 9.159.157 stemmen

Third Watch

zoeken in:

aryan

• 986 berichten
  • 1738 stemmen

Ik zag nog geen topic over deze zeer goede serie. De laatste aflevering van seizoen 4 was 2 weken geleden op Yorin, en ze zijn nu bezig met seizoen 4 helemaal weer te herhalen.

Seizoen 5 is inmiddels al bezig in de VS en zal denk ik over een paar maanden pas te zien zijn in Nederland. Deze serie is helaas nog niet op DVD in Nederland (alleen in Japan)

Third Watch

Donderdag om 23.50 op Yorin de oude afleveringen

Vrijdag om 21.00 op Yorin de nieuwe afleveringen

eefske

• 27 berichten
  • 9 stemmen

Je hebt helemaal gelijk: erg goed serie, kijk het al van het begin af aan(nu zijn er jammergenoeg herhalingen). Zit een goedlopend verhaal in en de karakters van de acteurs worden goed uitgewerkt. Zeker een aanrader voor mensen die het nog niet kijken!!!

TheRisingSun

• 1140 berichten
  • 2261 stemmen

Ik weet niet waar ze op dit moment zijn met de serie,maar ik kijk het al een aantal weken en 't is echt een goede serie.

Er zit van alles in. Humor,actie en vooral sterke verhalen. Ook krijg je wat van de huiselijke relaties buiten het werk te zien,wat ook zeker wel boeiend is en zo ook af en toe wel eens lekker afwisselend werkt. De agenten zijn een voor een sterke karakters waarbij een ieder een goed verhaal aan vast zit.

Voor degene die het eens willen zien is het tegenwoordig op RTL 7 (!) te zien op vrijdagavond varierend tussen 22:30 en 23:00 uur.

TheRisingSun

• 1140 berichten
  • 2261 stemmen

Komt deze serie nog terug?! Is al een hele tijd aan een stop bezig. Hoop wel dat RTL7 ermee door gaat!

Taxi066

• 26 berichten
  • 227 stemmen

Ik baal als een stekker dat ze hier ooit mee gestopt zijn, wasecht heel goed!

Brianna

• 218 berichten
  • 161 stemmen

nu heb ik alle seizoenen ervan gezien, en ohw wat jammer dat ze hier mee gestopt zijn, wat een verschrikkelijke goede serie was dit. Zat echt te balen dat ik klaar was met het kijken van het allerlaatste deel, bah bah bah, echt jammer!!!!!

Uzza_Sparta

• 1195 berichten
  • 2138 stemmen

Brianna schreef:

nu heb ik alle seizoenen ervan gezien, en ohw wat jammer dat ze hier mee gestopt zijn, wat een verschrikkelijke goede serie was dit. Zat echt te balen dat ik klaar was met het kijken van het allerlaatste deel, bah bah bah, echt jammer!!!!!

mee eens. was een top serie, en erg jammer dat ze hier in nederland zo vaak kwaliteit niet laten zien. The Wire, The Shield en NYPD Blue waren ze ook vroeg mee gestopt of zelfs niet eens uitgezonden

Southland is ook een tip. volgens mij nooit hier uitgezonden?

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.