• 15.747 nieuwsartikelen
  • 177.926 films
  • 12.203 series
  • 33.971 seizoenen
  • 646.938 acteurs
  • 198.977 gebruikers
  • 9.370.453 stemmen

Kinderprogramma's

zoeken in:

stinissen (crew films & series)

• 23434 berichten
  • 76919 stemmen

Wie is er voor dat series worden toegevoegd op MM, mijn bescheiden mening is dat veel acteurs hun acteer loopbaan bij een serie zijn begonnen en dat series veel stof extra toevoegen om deze site nog uit gebreider te maken ( dit is gewoon een Enquette om er achter te komen hoe de leden hier tegen aan kijken). Ik persoonlijk zou het een aanwinst vinden want wat is er mooier dan over dingen praten waar je mee met op gegroeid. Voor de een is dat "Dukes of Hazzard, The" en voor de ander is dat "Starsky and Hutch".

( Dit is geen aanval op leden die hier tegen op zijn)

empirekees

• 1597 berichten
  • 2401 stemmen

Ik denk dat het geen goed idee is. Namelijke het is puur een film site, en films onder de 45 min. mogen niet eens worden toegevoegdt, dat zegt genoeg lijkt me. 'Core-bussiness' is op deze website het verstandigste.

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

Discussieren over tv series kan in het forum. We hebben de 'series op MM'-discussie al veelvuldig gevoerd.

Jordy en ik zijn pertinent tegen het plaatsen van series in de database, dus deze enquete heeft weinig nut.

We streven niet naar volledigheid in deze, waar imdb dat wel doet.

empirekees

• 1597 berichten
  • 2401 stemmen

Hear, hear. Maar dit is toch op het forum?

stinissen (crew films & series)

• 23434 berichten
  • 76919 stemmen

Het gaat mijn niet om de regels want die zijn wel bekend, maar het gaat mijn meer om ieder zijn persoonlijke mening.

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

empirekees schreef:

Hear, hear. Maar dit is toch op het forum?

Ik bedoel dat als je over een bepaalde serie wilt discussieren, je een forum topic opent. Dus geen opname in de filmdatabase.

blabla

• 2070 berichten
  • 5242 stemmen

Een serie is geen film.

Op MM horen alleen films thuis.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Geen series. Het heet niet voor niks MovieMeter

Dustyfan

• 5607 berichten
  • 0 stemmen

Series zie ik niet zo zitten, zelf heb ik al helemaal het geduld er niet voor om elke week (of dag) om dezelfde tijd naar de TV te moeten kijken omdat ik anders een aflevering van een serie mis. Bovendien kan ik zelfs de discipline niet opbrengen om op tijd aan opnemen te denken.

Iets anders vind ik het geval van film-reeksen zoals 'Inspector Morse' en dergelijke. Maar dan liever als aparte afdeling en niet tussen de films in dezelfde database.

T.O.

• 2414 berichten
  • 2791 stemmen

Op tv-series is het moeilijk stemmen. Dan zou je per aflevering een stem moeten geven, wat natuurlijk niet reëel is.

Bij mini-series zou je die afweging eventueel wel kunnen maken.

sn@ke

• 2077 berichten
  • 888 stemmen

Ik ben een voorstander van series op mm. Het is tenslotte een stevig aspect in het begrip"film"( ik bedoel niet film in het letterlijke woord maar gewoon de camera,acteurs,verhaal...). Het is ook tevens het begin van een loopbaan voor sommige acteurs. Ik vind persoonlijk dat er gerust series mogen worden toegevoeg en dat we ons niet echt moeten houden aan alleen films op mm.

Hobbes

• 2911 berichten
  • 1195 stemmen

neen, tegen.

Hoe zou je kunnen stemmen op een serie van pak um beet 6 seizoenen? Er is geen serie die een bepaald niveau zal halen. Moet ik dan met gemiddeldes gaan knooien? Of worden de series pér seizoen toegevoegd?

Het past gewoon niet in het concept van MM. Stap naar de boekenwinkel, koop een PHP-in-30-dagen boek en bouw je eigen site. Of wellicht is Jordy wel bereid zijn sources te verkopen/huren.

En stel dat de series er op mogen? Wat is dan 't volgende? Videospelletjes? Boeken? Ik stem tegen.

Mini-series daarentegen....

JayLunar

• 748 berichten
  • 2961 stemmen

Ben ook tegen series. Sterker nog, ik ben zelfs tegen documentaires.

roda

• 1670 berichten
  • 961 stemmen

absoluut voorstander.

series voegen zo ontzettend veel toe, er zijn meer voordelen dan nadelen.

in godshemelsnaam waarom niet

en als het bij het database niet kan, probeer dan iets te verzinnen bij het forum. stemgrafiek, foto met verhaal ofzo.

Phooze

• 2544 berichten
  • 597 stemmen

roda schreef:

Ik wil stemmen op alle barbiepoppen die uitkomen, waarom niet?

Phooze

• 2544 berichten
  • 597 stemmen

Oh, ik ben tegen dus.

Queto Yurlunyur

• 4775 berichten
  • 3110 stemmen

Ik ben ook tegen.

Yekezzez

• 2512 berichten
  • 1126 stemmen

stinissen schreef:

...mijn bescheiden mening is dat veel acteurs hun acteer loopbaan bij een serie zijn begonnen...

Vind ik geen argument, want dan zouden we ook theaterstukken, musicals, scholen en reclamefilmpjes mogen toevoegen. Ik ben dus tegen.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

stinissen schreef:

Wie is er voor dat series worden toegevoegd op MM

Ik ben tegen, topic mag dus dicht

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Yekezzez schreef:

Vind ik geen argument, want dan zouden we ook theaterstukken, musicals, scholen en reclamefilmpjes mogen toevoegen. Ik ben dus tegen.

En computerspelletjes. Ray Liotta speelt bv. de hoofdrol in Vice City.

empirekees

• 1597 berichten
  • 2401 stemmen

Hobbes schreef:

Boeken? Ik stem tegen.

Mini-series daarentegen....

Ja boeken worden nu en dan verfilmd , enzo bleef het nog lang onrustig.

jassonn

• 5303 berichten
  • 3229 stemmen

Ik denk dat als je mini-series als 'Stephen Kings Rose Red ' bedoelt dat het dan wel moet kunnen,Maar echte tv-series ben ik ook tegen.

bioscoopzaal

• 2805 berichten
  • 4325 stemmen

Ik denk dat de lijn toch ergens getrokken moet worden, dus lijkt me het toevoegen van series en mini-series geen goed idee ...

U-96

• 11875 berichten
  • 2062 stemmen

Ik ben volkomen neutraal.

empirekees

• 1597 berichten
  • 2401 stemmen

U-96 schreef:

Ik ben volkomen neutraal.

Waarvoor heb je dan een duikboot, om naar de vissen te kijken?

U-96

• 11875 berichten
  • 2062 stemmen

empirekees schreef:

Waarvoor heb je dan een duikboot, om naar de vissen te kijken?

LOL

Mij maakt het niet zoveel uit of er wel of geen series op MM komen; daarin ben ik neutraal.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Heeft zijn voor en nadelen. Maar ben er geen liefhebber van. Film is iets internationaal terwijl sommige series ook landsgebonden zijn. Als ik bijvoorbeeld ga praten van Wij Heren van Zichem, Johan en de Alverman en Kapitein Zeppos, dan weet normaal gezien iedere Vlaming waarover ik het heb, terwijl Nederlanders er nooit van gehoord zullen hebben, laat staan gezien (deze series zijn nu trouwens weer te bekijken ter gelegenheid van 50 jaar VRT). Zo hebben wij verschillende series die lopen op commerciële zenders en die zijn niet te bekijken voor onze buren en dat is ook omgekeerd zo, terwijl een film altijd wel ergens te zien valt...

tovenaar

• 6723 berichten
  • 0 stemmen

roda schreef:

, je kan toch lezen? Er wordt genoeg gezegd hoor. Ben ook tegen trouwens.

blabla

• 2070 berichten
  • 5242 stemmen

speedy23 schreef:

Wij Heren van Zichem, Johan en de Alverman en Kapitein Zeppos, dan weet normaal gezien iedere Vlaming waarover ik het heb, terwijl Nederlanders er nooit van gehoord zullen hebben

Kapitein Zeppos is volgens mij ook ooit in Nederland op tv geweest, want ik heb jaren geleden (ergens in de tachtiger jaren) herhalingen gezien op de BRT en kon mij een paar afleveringen en flarden herinneren.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Morgen zondag de derde aflevering van vijftien. Is trouwens een serie van 1964...

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.