• 15.747 nieuwsartikelen
  • 177.927 films
  • 12.203 series
  • 33.971 seizoenen
  • 646.938 acteurs
  • 198.978 gebruikers
  • 9.370.545 stemmen

Narcos (Netflix)

zoeken in:

anton700

• 1 berichten
  • 0 stemmen

'Pablo Escobar' van Nico Verbeek at DuckDuckGo

Hier info over het boek van 'Pablo Escobar' van Nico Verbeek

gegroet

Vdk_Movie

• 375 berichten
  • 451 stemmen

Nu 4 afleveringen bekeken, en als je er een beetje in komt dan is het best een aardige serie! Jammer dat je niet kunt stemmen op je favoriete series op Moviemeter, dat zou een leuke toevoeging zijn! Had deze namelijk nu al een 3,5 kunnen geven.

Majestics

• 322 berichten
  • 43 stemmen

Heerlijke serie om te kijken maar dat komt voornamelijk door het materiaal wat de schrijvers tot zich beschikbaar hebben. Het levensverhaal van Pablo Escobar is surrealistisch, niet normaal gewoon. Die gast was de Einstein van drugshandel. En toch is die kwetsbaar gebleken, dat vind ik dan het aparte.

Illum Sphere

• 538 berichten
  • 904 stemmen

Ik ben toch eens benieuwd welk persoon ze nu gaan gebruiken voor het tweede seizoen.

Norman Mailer

• 873 berichten
  • 657 stemmen

Illum Sphere schreef:

Ik ben toch eens benieuwd welk persoon ze nu gaan gebruiken voor het tweede seizoen.

Ik neem aan dat seizoen 2, naast de Colombiaanse drugshandel en de inmenging van de CIA, eveneens rond Escobar zal handelen. Deze heeft immers nog een kleine 1,5 jaar te leven.

Majestics

• 322 berichten
  • 43 stemmen

Niemand bezig aan seizoen 2?

Het hoge niveau van seizoen 1 wordt voortgezet in seizoen 2. Jammer dat ze niet het werkelijke verhaal verfilmd hebben want nu spelen ze helaas wel met de feiten, waarom weet ik niet. Desondanks nog steeds een indrukwekkende en vermakelijke serie.

Wat een bizar leven heeft die Escobar toch geleid zeg.

Norman Mailer

• 873 berichten
  • 657 stemmen

Majestics schreef:

Niemand bezig aan seizoen 2? .

Vannacht de eerste 2 episodes gezien. Nietsontziend en snoeihard. En dan sjokt ie onderwijl in zo'n potsierlijke trui rond.

Ben benieuwd waar men van de geschiedenis gaat afwijken.

Montorsi

• 9715 berichten
  • 2374 stemmen

ben halverwege, net als seizoen 1 een prima serie. Zit goed in elkaar, een interessant verhaal, en goeie vertolkingen. Weinig mis mee.

JeroenFR08

• 557 berichten
  • 419 stemmen

Een van de betere series die ik ooit heb gezien. Met toch als grootste troef Wagner Moura. Wat zet de man Escobar goed neer. Ik zat, zo voelde het, gewoon naar de echte te kijken. Mag van mij de Golden Globe winnen voor beste acteur. Wat een topper.

Serie is nog meer dan Moura. Het is eigenlijk een lange, toffe film. Sterk verhaal, sfeertje, actie en toffe personages. De ingredienten voor zeer toffe tv.

Top dit.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Geweldig tweede seizoen. Mag zich met recht een topserie noemen.

Vdk_Movie

• 375 berichten
  • 451 stemmen

Opnieuw een topseizoen van Narcos! Hopelijk blijft hij in het 3e seizoen net zo goed zonder Pablo (Wagner Moura)

Cinemaniak

• 566 berichten
  • 513 stemmen

Deze serie bezorgt mij bij tijd en wijle van die bekende koude rillingen.

jester

• 806 berichten
  • 1245 stemmen

Prima serie, met overtuigende acteerprestaties, van (uiteraard) Moura, maar ook Pedro Pascal was zeer sterk, Ongelofelijk hoeveel doden Escobar op zijn geweten heeft, en hoe je dan toch iets van sympathie voor hem krijgt, als aan het einde zijn koninkrijk is ingestort, en hij zich samen met zijn chauffeur in een klein huisje verborgen houdt.

bobbee

• 132 berichten
  • 45 stemmen

Een van de betere series. Vooral de mix tussen drama en documentaire.

Shinobi

• 4305 berichten
  • 2550 stemmen

Shinobi schreef:

Dit leek me eerlijk gezegd niets, maar ik hoor en lees er zoveel positieve dingen over dat ik het binnenkort maar eens ga kijken. Eerst even wat andere series afronden.

Uiteindelijk is dat bijna twee jaar later geworden...

Enfin, wat een heerlijke serie zeg. Van Pablo Escobar had ik vaag wat dingen gehoord, maar in 'Narcos' komt pas echt naar voren hoe krankzinnig zijn daden wel niet waren; duidelijk iemand die in zijn eigen wereldje leefde. Wagner Moura zet de beste man onnavolgbaar neer. Wel moet ik zeggen dat het in seizoen twee komische vormen begint aan te nemen als hij voor de zoveelste keer dreigt met de dood.

Desondanks erg indrukwekkend te noemen, vooral met de echte beelden die erin worden verwerkt. Ik kan nog steeds niet geloven met welke dingen hij allemaal is weggekomen. Van begin tot eind een dollemansrit die je sprakeloos achterlaat.

Ik ben benieuwd wat er in seizoen drie gaat gebeuren.

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

Seizoen 3 van Narcos is vanaf 1 september beschikbaar.

DiDa

• 3646 berichten
  • 2796 stemmen

Eerste 2 afleveringen van seizoen 3 nu gezien. Ik ben nog niet echt overrompeld zeg maar...

Joy4ever

• 4609 berichten
  • 1832 stemmen

Seizoen 3 is echt fantastisch. Ik was even bang dat het zonder Moura een stuk minder zou worden maar ik ben bijna geneigd te zeggen: integendeel. Ik heb dat hele Narcos gebeuren in die tijd niet gevolgd dus veel informatie was voor mij nieuw. Wat er na de dood van Escobar gebeurde is ontzettend interessant. Vanaf aflevering zes de serie in één keer afgerond. Super spannend.

DiDa

• 3646 berichten
  • 2796 stemmen

Ik ben nu bij aflevering 7. Op het begin was ik nog niet zo overrompeld, maar na een paar afleveringen verder blijkt dat dit seizoen zeer sterk is. Misschien nog wel veel sterker dan de eerste 2.

Majestics

• 322 berichten
  • 43 stemmen

Seizoen 3 is geweldig. Ik zou zeggen nog beter dan de eerste 2.

badfans69

• 3960 berichten
  • 6126 stemmen

In ‘Narcos: Mexico’ is de oorlog tegen drugs vastgelopen - NRC

De eerste Narcos-series verheerlijkten vooral het narcoterrorisme van Pablo Escobar, maar meer dan zijn voorgangers gaat dit Mexicaanse vervolg meteen al dieper in op de nauwe banden tussen onder- en bovenwereld

Arri

• 913 berichten
  • 347 stemmen

Aflevering 4 van het nieuwe seizoen nu, wederom erg goed!

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.