• 17.013 nieuwsartikelen
  • 181.490 films
  • 12.520 series
  • 34.651 seizoenen
  • 654.253 acteurs
  • 200.214 gebruikers
  • 9.449.769 stemmen
Avatar
 

Reclame

zoeken in:
avatar van moviemafketel

moviemafketel

  • 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Die kop van de zeehond haha


avatar van ToNe

ToNe

  • 2865 berichten
  • 2336 stemmen

Ehm, vraagje voor de muziekwiskundigen.

In een docu over rock heeft de zanger van Iron Maiden het over de 'catchy' sext-interval bij Run To The Hills, zoals die ook aanwezig is bij '(I Did it) My Way'.

Nu is mijn vraag:

Is het riedeltje: 'Carglass re-pareert'... nu ook een sext?

Het zou nl. verklaren waarom het zo effectief (tot ergernis toe) in je kop blijft.


avatar van kos

kos

  • 46785 berichten
  • 8929 stemmen

Haha, ja, net als Zo in mn sas met Badedas.


avatar van The Oceanic Six

The Oceanic Six

  • 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Die reclame van Head and Sholders met die zingende verpleegsters en die half naakte kerel. Wat een strontvervelende reclame met dat kutte liedje zeg. Ik zet iedere keer gewoon het geluid af als ik die voorbij zie komen.


avatar van Naomi Watts

Naomi Watts

  • 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Kwam net ook alweer voorbij op RTL 7 .


avatar van The Oceanic Six

The Oceanic Six

  • 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Hehe daarom post ik hem ook. Ik kijk ook VI he


avatar van Naomi Watts

Naomi Watts

  • 54554 berichten
  • 3155 stemmen

. Tuurlijk, zover had ik niet nagedacht .


avatar van moviemafketel

moviemafketel

  • 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Blijf deze leuk bedacht vinden.


avatar van rokkenjager

rokkenjager

  • 2863 berichten
  • 1705 stemmen


avatar van moviemafketel

moviemafketel

  • 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Nee niet leuk?


avatar van rokkenjager

rokkenjager

  • 2863 berichten
  • 1705 stemmen

Haha, jewel hoor.


avatar van mikey

mikey

  • 29017 berichten
  • 5170 stemmen

Ik ben verliefd op die dame met dat grijze truitje uit de antikal reklame: ooww mijn moeder komt thuis.. snel: antikal.


avatar van moviemafketel

moviemafketel

  • 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Ook wel flauw.


avatar van 606

606

  • 23883 berichten
  • 12351 stemmen

moviemafketel schreef:

Ook wel flauw.

echt geweldig.


avatar van chevy93

chevy93

  • 12770 berichten
  • 1345 stemmen

Ik hoorde vandaag een reclame op de radio. Met die gast die Tussen De Oren presenteert. Die vond ik wel lachen.


avatar van SelmaDuim

SelmaDuim

  • 4907 berichten
  • 732 stemmen

Die nieuwe Interpolisreclame met die bewakers die een inbreker uitlachen omdat hij de deur niet opengebroken krijgt, is wel grappig, vind ik.

Edit: Deze dus:


avatar van U-96

U-96

  • 11875 berichten
  • 2141 stemmen

moviemafketel schreef:

(embed)

Blijf deze leuk bedacht vinden.

Hij is leuk ja.


avatar van ToNe

ToNe

  • 2865 berichten
  • 2336 stemmen

Ik weet niet bij welke energiemaatschappij de reclame hoort, maar dat Japanse ventje, dat zo rockt met Guitar Hero, vind ik echt cool.


avatar van schram101

schram101

  • 16722 berichten
  • 2341 stemmen

Nieuwe Heineken reclame!


avatar van kappeuter

kappeuter (crew films)

  • 74730 berichten
  • 5988 stemmen

Ze gaan nu een beetje te lang door op dezelfde gimmick.


avatar van U-96

U-96

  • 11875 berichten
  • 2141 stemmen

Mwoah, ik vind 'm daardoor ook een beetje misgeplankt.


avatar van kappeuter

kappeuter (crew films)

  • 74730 berichten
  • 5988 stemmen

U-96 schreef:

Mwoah, ik vind 'm daardoor ook een beetje misgeplankt.

Misgeplankt? Is dat een woord?


avatar van Nicolage Rico

Nicolage Rico

  • 20237 berichten
  • 2389 stemmen

Zo nieuw is die toch niet meer Schram?


avatar van Bottleneck

Bottleneck

  • 8233 berichten
  • 2119 stemmen

en nu wachten op de Bavaria versie dat die meiden telkens het bier komen brengen


avatar van moviemafketel

moviemafketel

  • 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Alsof vrouwen niet van bier houden he.


avatar van U-96

U-96

  • 11875 berichten
  • 2141 stemmen

kappeuter schreef:

(quote)

Misgeplankt? Is dat een woord?

Heb 'm eigenlijk ter plekke verzonnen. Als in: de plank is volledig misgeslagen.


avatar van Bottleneck

Bottleneck

  • 8233 berichten
  • 2119 stemmen

moviemafketel schreef:

Alsof vrouwen niet van bier houden he.

tja. nee daar moeten de marketing boys weer een apart biertje voor verzinnen, jizzles of zoiets?


avatar van Rianneke_Dan

Rianneke_Dan

  • 14194 berichten
  • 2563 stemmen

Heerlijk toch


avatar van schram101

schram101

  • 16722 berichten
  • 2341 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Zo nieuw is die toch niet meer Schram?

Heb m nog maar één keer voorbij zien komen.

Moet wel zeggen dat ik vrijwel nooit tv kijk!


avatar van Bottleneck

Bottleneck

  • 8233 berichten
  • 2119 stemmen

Rianneke_Dan schreef:

Heerlijk toch

Ja hier ligt het ook al een tijdje in de koelkast (die flesjes dan heh) maar dat heeft meer met de reclame te maken geloof ik

avatar

Gast

  • berichten
  • stemmen

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.