menu

Overig / Televisie / Reclame

zoeken in:
Scheringa.....

neo (crew)
Er is weer een nieuw dieptepunt bereikt met reclame in beeld tijdens een film. Iedereen kent ondertussen wel die vervelende balken die ineens boven in beeld uit worden geschoven bij de commercielen. Zojuist bij The 40 Year Old Virigin zag ik een balk die zich uitschoof om Gothika aan te kondigen, met daarbij een klein vierkantschermpje met een fragment uit de film. En het gaat nog veel leuker worden....

Ik zag dat schermpje ook, alleen dan tijdens De Gouden Kooi. Ik dacht eerst dat er iemand vanuit een ander kamertje zat mee te kijken, zoals je ook wel eens ziet bij verborgen cameraprogramma's of zo.

Maar heb het ook al vaker gezien. Vrij irritant inderdaad.

Deze is erg grappig. Niet geheel toevallig sta ik er zelf ook tussen

Maandag detachering

Weet iemand de muziek van de nieuwste calve reclame? Dat piano melodietje.

Er zijn leuke reclames, maar meestal is het gewoon zwaar iritand.
Dan zit je toevallig een leuke film te kijken. Is het weer reclame.

Dwaalman
Ik kijk letterlijk nooit films op tv, voornamelijk vanwege de reclame. Niet dat men daar in Hilversum wakker van zal liggen, maar ik zeg het toch maar even.

606
timbo_ schreef:
Helemaal met Kos eens.

ik niet helemaal omdat......
er op tv pas een programma hierover geweest is.
dat werd verteld dat mensen veilig konden lenen
terwijl ze dat niet konden en die instantie heeft dus tegen die mensen gelogen.
die instantie moeten ze veeeeel harder aan pakken.

reclame wordt steeds langer! op sommige zenders duurt het bijna 10minuten!

Ze hebben weer wat nieuws op tv. Zat gisteravond de film the Negotiator te kijken, verschijnt er ineens een mannetje rechtsboven in het beeld met reclame + nog meer onzin.

Heel Heel erg vervelend.

Ze hebben weer wat nieuws op tv. Zat gisteravond de film the Negotiator te kijken, verschijnt er ineens een mannetje rechtsboven in het beeld met reclame + nog meer onzin.

Heel Heel erg vervelend.

Ach, ik kan me serieus niet voorstellen dat er nog mensen zijn die films van tv kijken.

Wat een onzin. Zulke dingen zullen veel mensen ook een worst zijn.

The Last
Vind het eerder onzin als er mensen zijn die er zich niet aan ergeren.

Heb 't gister ook opgemerkt toen ik de laatste 40 min. ging kijken. Zat ik na een paar minuten net zo lekker in de film, zie je plotseling die kuthoofd van Gerard Joling uit het niets verschijnen. Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik kon de tv wel schieten...

Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik kon de tv wel schieten...

Ik kan Gerald Joling wel schieten. Omhooggevallen tv-homo.

Waarom kijken jullie dan die films op tv, als je weet dat het gebeurd. Ik doe het al tijden niet meer...

Mijn tv heb ik jaren terug al weggedaan. Als ik een film wil zien, dan koop ik hem wel.
Neemt niet weg dat ik me enorm kan verbazen over het beleid van de zenders.

The Last
Het waren ook toevallig de laatste 40 min. die ik keek. En hoe moest ik in Godsnaam weten dat er uit het niets een idioot verschijnt...

Gebeurt overigens niet op elke zender, dus waarom zou ik eigenlijk geen films meer kijken op tv?

Reinbo
idd de laatste keer dat ik bewust een film op een commerciële zender ben gaan kijken kan ik me niet herinneren. Moet een jaar op 6 terug zijn, maar kan ook 10 jaar geleden zijn geweest. Ik blijf natuurlijk wel eens hangen tijdens het zappen, maar dat ik er echt voor ben gaan zitten?

U-96 schreef:
Mijn tv heb ik jaren terug al weggedaan.
Waar kijk je die dvd's dan op ?

Ik ga ook nooit meer voor de tv zitten om bewust een film te kijken. Buiten de digitale zenders zonder reclame dan. Maar als ik een film toch graag wil zien koop ik hem liever.

Waar kijk je die dvd's dan op ?

Op m'n MacBook.

U-96 schreef:
(quote)

Op m'n MacBook.
Ik kom nooit in een film als ik hem op de computer kijk. Ik denk door teveel afleiding.

The Last
Die Hard,Willis schreef:
Maar als ik een film toch graag wil zien koop ik hem liever.

Same here. Maar als er toevallig een leuk filmpje langskomt, waarom eigenlijk niet?

Ik kom nooit in een film als ik hem op de computer kijk. Ik denk door teveel afleiding.

Waarom dat ? Gewoon fullscreen zetten en dan kan niets je afleiden toch?

Ik vind het geweldig om films te kijken op mijn laptop. Je zit dicht voor het scherm, prima beeld en geluid en zo leidt de omgeving me niet af.

U-96 schreef:
(quote)

Waarom dat ? Gewoon fullscreen zetten en dan kan niets je afleiden toch?

Ik vind het geweldig om films te kijken op mijn laptop. Je zit dicht voor het scherm, prima beeld en geluid en zo leidt de omgeving me niet af.
Er gebeurt veel meer om me heen. En soms wil ik dan wel eens tussendoor op internet gaan. Nee, ik kijk liever mijn films op de tv.

The Last
Inderdaad. En trouwens, van films kijken op de computer krijg je een zere rug.

Remi
Van de afstandsbediening bedienen, kun je een zere arm krijgen .

The Last
Gelukkig gebruik ik 'm zelden als ik een film aan 't kijken ben.

Remi
Lucky you !

Gast
geplaatst: vandaag om 20:57 uur

geplaatst: vandaag om 20:57 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.