menu

Overig / Televisie / Reclame

zoeken in:
gotti schreef:
Waarom kijken jullie dan die films op tv, als je weet dat het gebeurd. Ik doe het al tijden niet meer...

Ik ook niet meer, de tijd dat ik kon meepraten over reclames op de televisie is lang voorbij, ik heb het ding nauwelijks aan.

606
de nieuwe MC Donald met die jongen

is echt zo schattig

op het einde.......

dat is dan een financiele mee valler

Mescaline (moderator)
Ik kijk altijd films op mijn pc.. met een 19 inch breedbeeld scherm en een goede koptelefoon prima tedoen hoor! helemaal niet afgeleid

De laatste '' even Apeldoorn bellen '' reclame is prachtig.
Best mooi gemaakt ook trouwens !

606
hoe heet de nieuwe reclame van MCdonalds eigenlijk ???

606
606 schreef:
hoe heet de nieuwe reclame van MCdonalds eigenlijk ???

weet niemand het of heeft iemand een link naar youtube

Die heet McDonald's Commercial #xx (het getal ben ik even vergeten).

606
Goodfella_90 schreef:
Die heet McDonald's Commercial #xx (het getal ben ik even vergeten).

weet iemand het nummer
of een link

606
niemand die het weet te vertellen welk nummer het is

606
deze is geweldig

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.youtube.com/watch?v=HmlOrx_6FiI

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

klute89
Die reclame is inderdaad bijzonder grappig

606
klute89 schreef:
Die reclame is inderdaad bijzonder grappig

ik lig elke keer dubbel

606
Gisteren naar de ster gouden loeki gekeken.
En mijn oordeel onterechte winnaan van de Thuiszorg omdat,
ik vind het geen reclame maar meer een boodschap.

Ook erg jammer dat kpn met Fons en alberthijn niet mee deden

Boodschappen zijn geen reclame?

606
gotti schreef:
Boodschappen zijn geen reclame?

Wat wil je nou zeggen, ik maak nu geen schrijf fouten.

Ik stel je een vraag.

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.youtube.com/watch?v=68F7XQ-xrUI

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

Verkorte versie hebben ze nu in de bios draaien. Wie Kowlier en companen kent (oa te zien in Ex-Drummer) kan hier ook vast de humor van inzien.

dragje
606 schreef:
deze is geweldig

(embed)

Nederlands product uit Amsterdam in opdracht van hectic electric.

Mocht je geïnteresseerd zijn dan geven ze hier uitleg hoe de commercial tot stand is gekomen.

p.s. sowieso een leuke site om op te slaan, komen regelmatig ontwerpers van Pixar en Studio Ghibli langs met nieuwe creaties.

Monster zelf is trouwens gemaakt door freelancer Jelmer Boskma, weet je gelijk wie je moet inhuren

Onderhond schreef:
(embed)

Verkorte versie hebben ze nu in de bios draaien. Wie Kowlier en companen kent (oa te zien in Ex-Drummer) kan hier ook vast de humor van inzien.

Zag het filmpje woensdag inderdaad in de bioscoop, vond de kortere versie eigenlijk leuker.

Die is inderdaad vlotter, alleen jammer dat de scratcher daar niet in voorkomt.

Onderhond schreef:
(embed)

Misschien dat ie leuk zou zijn als ie in 30 a 40 seconden verteld was.

Dat wordt ie dus ook in de bioscoopversie.

606
gotti schreef:
Ik stel je een vraag.

Prima als ik het maar goed heb uitgelegt

Onderhond schreef:
(embed)

Lijkt ie gozer nou op Tom Six?
http://www.moviemeter.nl/director/12903

Vanuit de verte een beetje.

klute89
Onderhond schreef:
(embed)

Erg geestige reclame.

Nieuwe AH-reclame vind ik toch weer leuk. Sowieso maakt die onnozele kop van de manager me altijd wel aan het glimlachen, maar vond het vooral leuk hoe al die bekende gezichten in de winkel rondlopen en dat die manager op een gegeven moment aan Perez vraagt (die hij dus niet herkent) om een foto van hem en Ricky van der Bergh te maken .

Gast
geplaatst: vandaag om 02:42 uur

geplaatst: vandaag om 02:42 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.