- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Twin Peaks
Twin Peaks
Freud
-
- 10772 berichten
- 1153 stemmen
Geen idee, maar het tweede seizoen duurt veel langer dan het eerste - kan ook een reden zijn natuurlijk...
alexander038
-
- 957 berichten
- 1295 stemmen
Vroeger nooit gezien, nou ja mischien een paar stukjes van afleveringen.
Ben de serie momenteel aan het kijken (aflevering 1 van seizoen 2 nu) ik vind het een zeer coole
serie en zal een nieuw berichtje schrijven waneer ik de latere delen ook gezien heb.
Groeten van een David Lynch fan 
alexander038
-
- 957 berichten
- 1295 stemmen
Ik heb de serie nu helemaal gezien met een verhuizing ertussendoor.
Ik blijf bij mijn standpunt en heb de serie in mijn armen gesloten, alleen
in de laatste afleveringen werden de verhaallijnen wel minder en erg over de top
maar toch bleef het vermakelijk.
Op naar de fire walk with me film 
Stu-Pot
-
- 3491 berichten
- 1189 stemmen
Weet iemand hoe dat nummer noemt waar Ben en zijn broer aan terugdenken toen Ben opgesloten zat in seizoen 2? Het was een herinnering aan een dansend meisje, wie weet ik niet precies meer.
Peter C
-
- 31 berichten
- 229 stemmen
17 Hook Rug Dance 2:24
Who could forget the Hook Rug Dance? One of the most memorable scenes featuring a young Ben and Jerry Horne reminiscing over their babysitter doing the flashlight dance. It was also featured in one of my favorite scenes in the whole TV Series between Cooper, Annie, Gordon Cole, and Shelly. Penguins and epic poems about cherry pie. Another highly requested track from the Second Season.
Deze bedoel je?
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Voor Vlaanderen:
Twin Peaks wordt vanaf vandaag volledig heruitgezonden op de Vlaamse zender tv Acht.
De eerste twee afleveringen vanaf vandaag om 20u30.
De pilot wordt drie maal uitgezonden, de rest van de afleveringen elk twee maal.
Dus liefhebbers, recorders klaar.
goongumpa
-
- 3057 berichten
- 4083 stemmen
Bedankt voor de herinnering speedy! Ga zeker nog eens kijken.
El Loco
-
- 1092 berichten
- 2373 stemmen
Bedankt Speedy. Altijd moeilijk om de programmatie van zo'n verdwaalde zender in het oog te houden. Als Lynch fan ben ik natuurlijk erg benieuwd naar deze serie, al hoop ik dat het niet elke aflevering een moeilijke puzzel wordt à la Mulholland.
Franklin1975
-
- 343 berichten
- 419 stemmen
Twin Peaks Blu-Ray: What To Expect? - welcometotwinpeaks.com
Dé (??) ultieme box set op blu-ray met alle afleveringen, de film, deleted scenes en meer.
SelmaDuim
-
- 4907 berichten
- 732 stemmen
Het is vandaag precies 25 jaar geleden dat Laura Palmer vermoord werd.
Richardus
-
- 2128 berichten
- 1196 stemmen
Hey, ik zie dat er 2 Gold Boxes op de markt zijn, waarvan de ene de helft van de prijs is van de andere. Ik zie geen verschil (10 discs, zelfde duur) maar de plaatjes lijken een dunnere verpakking te laten zien. Is dat het enige verschil? Check play.com
Peter C
-
- 31 berichten
- 229 stemmen
The Missing Pieces Preview - Just a part of the TWIN PEAKS -- THE ENTIRE MYSTERY Blu-ray - YouTube
The Missing Pieces! (Twin Peaks & Fire Walk With Me).
Blu-Ray kwaliteit ziet er erg goed uit!!
rkdev
-
- 216 berichten
- 610 stemmen
Ben nu halverwege seizoen 2 en moet me er echt toe zetten de serie af te kijken. Ik snap echt niet wat mensen zo geweldig vinden aan deze serie. Het is vreselijk traag, enorm slecht geacteerd en amateuristisch gefilmd. Nee, ik snap het niet.
JustMike
-
- 3218 berichten
- 751 stemmen
Ik heb precies hetzelfde, alleen ben ik nog niet op de helft van het tweede seizoen.. Soms is het vreemde wel interessant, maar het is niet genoeg om meteen aan de volgende aflevering te beginnen..
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
OMG OMG OMG [/fanboymode]
http://welcometotwinpeaks.com/wp-content/uploads/david-lynch-mark-frost-tweet.png
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
Twin Tweets!
Elke nieuwe toevoeging aan het Twin Peaks universum mag er komen van mij.
Leuk detail:
Published at 11:30 AM, which is the same time Dale Cooper enters the town of Twin Peaks for the first time
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Alle 9 episodes geregisseerd door Lynch en allen geschreven door Frost/Lynch, pretty fucking sweet.
Goto
-
- 1736 berichten
- 0 stemmen
Oef...Weet niet wat ik hier van moet vinden. Twin Peaks is m'n favoriete serie, maar of ik 25 na dato nog blij moet zijn met een vervolg...De serie is prima zoals ie is, al ga ik natuurlijk wel kijken.
Leland Palmer
-
- 23785 berichten
- 4893 stemmen
FUUUUCCK!!
Beste nieuws sinds jaren! Fantastisch!
Hier wordt ik heel erg blij van! En alles geregisseerd door Lynch zelf. Dit had ik nou gehoopt! 
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
Awesome! Alles wat ik had gehoopt is uitgekomen, hopelijk ook muziek van Badalamenti?
mikey
-
- 28986 berichten
- 5138 stemmen
Ben geen fan van de serie (wel de film die ik eerder zag) maar toch verheugd. Geregisseerd door lynch! I like the sound of that!
synec
-
- 752 berichten
- 439 stemmen
Dit is zooooo ontzettend vreemd, omdat ik, no shit, vanmorgen had besloten om Twin Peaks eens te rewachten nadat ik erover had gedroomd. En plots op dezelfde dag hoor je uit het niets dat het terug komt
best eng.. nee volgens mij droom ik nog
Het lijkt wel voorbestemd.
Dit is fantastisch nieuws, vooral omdat we EINDELIJK nog eens iets van Lynch zullen zien. Ben blij dat hij ze alle 9 gaat regisseren. Kan wel huilen van blijschap ja