• 155.495 films
  • 9.309 series
  • 27.680 seizoenen
  • 604.454 acteurs
  • 347.048 gebruikers
  • 8.765.780 stemmen

Boomtown

zoeken in:

Vyvre

• 423 berichten
  • 185 stemmen

Ik wil geen 2e roda worden (-> veel spam in verschillende topics om aandacht te krijgen voor een serie), maar zou graag toch jullie aandacht krijgen voor deze serie. Seizoen 1 is in Amerika net 2 weken afgelopen, en ik hoop dat de serie binnenkort op de Nederlandse tv komt (of is hij dat al ? Volg het niet zo in Nederland).

Subliem gebruik van kleuren, camerastandpunten (de meeste episodes zie je van 3 tot 6 verschillende personen, wat een heel apart effect creeert), prima acteerwerk en het feit dat bijna elke episode een soort korte film is qua plot, maken deze serie tot een blijvertje. Kan niet wachten op de dvd..

TheRisingSun

• 1140 berichten
  • 2261 stemmen

Deze serie is een tijd terug eens uitgezonden op Net5. Wel op een bezopen tijd (zo tussen 00:00 en 01:00 uur) en dat op de doordeweekse dagen als je de volgende dag weer vroeg op moet , daarom nam ik het ook vaak op.

Maar inderdaad, ook ik vond het een zéér boeiende serie die van mij wel door had mogen gaan, maar waar ze er in Amerika al naar twee seizoenen de brui aan hebben gegeven.

Volgens mij heeft Net5 nog niet alle afleveringen, die ervan zijn, uitgezonden, maar kan ook zijn dat ze ze niet allemaal aangekocht hebben.

Mocht je interesse hebben om de serie op dvd aan te schaffen kun je hier terecht:

http://www.rodisc.nl/gsp.dll?sid=103&pid=9&p_artikelid=47318&keysetid=70701758

Is wel zónder NL ondertiteling.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.