• 13.094 nieuwsartikelen
  • 169.712 films
  • 11.134 series
  • 31.885 seizoenen
  • 630.525 acteurs
  • 196.370 gebruikers
  • 9.180.240 stemmen

Hawaii Five-O

zoeken in:

roda

• 1670 berichten
  • 961 stemmen

er komt volgend jaar een nieuwe film uit van hawaii five-0,de serie uit de jaren 60 en 70. de cast is nog niet bekend,maar de originele cast zal niet terugkeren aangezien bijna iedereen dood is,alleen james mcarthur die danno williams speelde leeft nog,maar die is al achteraan in de 60.

kan iemand de serie nog herinneren?

en wat vonden jullie van de serie?

(afbeelding)

Book em'Danno,murder one!

pinky

• 373 berichten
  • 1999 stemmen

Ik keek eind jaren zestig/begin jaren zeventig zo ongeveer elke serie, bij gebrek aan een boeiend privé-leven. Dus ook deze. Hawaii vond ik toen best ok, want voor zijn tijd nog best heftig.

Nu is een doorsnee-politieserie (want dat was het toch wel) niet echt meer aan mij besteed.

Ik vrees dat het enige wat uiteindelijk van de serie zal beklijven dat rete-aanstekelijke themaatje zal zijn. Als ze slim zijn laten ze dát in elk geval intact voor de film!

AHWA

• 16915 berichten
  • 0 stemmen

Trailer voor de nieuwe serie. Scott Caan Grace Park.

AHWA

• 16915 berichten
  • 0 stemmen

Lekker vlotte opener, met best degelijke actie en goed acteerwerk. Caan is gaan groeien na z'n werk in Entourage, Park is nog steeds hot, en Dae Kim en O'Loughlin zijn gewoon degelijk. In een bijrol is Jean Smart uit 24 ook nog te zien.

Book 'em Danno!

xeegen

• 67 berichten
  • 786 stemmen

Pilot was stukken beter dan de tweede episode. Vlotte actie inderdaad en de gesprekken tussen Caan en O'loughlin zijn geniaal maar verder heeft de serie niet veel meer om het lijf. Denk niet dat dit een blijvertje word voor mij.

Heb trouwens ook een mede-serieho*r gevonden zo te zien

AHWA

• 16915 berichten
  • 0 stemmen

Moet de tweede aflevering nog kijken, vandaag of morgen denk ik, maar kijk dit vooral voor het lekker luchtige sfeertje en Caan en Park.

AHWA

• 16915 berichten
  • 0 stemmen

Tweede aflevering beviel prima. Lekker gebekvecht tussen Caan en O'Loughlin, en Park is awesome. Ook leuk om Martin Starr en Peter Stormare weer eens te zien, al had die laatste niet zo heel veel te doen. Grote twist zag je al vanaf het begin aankomen, maar ach, het tempo zit er goed in, en O'Loughling sprong vet al schietend via het touw naar beneden dus dat was wel een coole stunt.

Lekker wegkijkvoer.

ace leader

• 3343 berichten
  • 0 stemmen

Toch wel een best vermakelijke aflevering gisteren. Nergens echt speciaal maar erg vermakelijk. Ik zal de serie denk ik wel volgen voortaan

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

In Vlaanderen begiinen ze ook met Hawaii Five-0. Donderdag om 21u40 op de Vlaamse commerciële VT4. Ik ben echt nieuwsgierig.

djelle

• 6070 berichten
  • 0 stemmen

Ze zijn inmiddels aan het tweede seizoen begonnen bij VT4. Geen slechte serie, al is er totnogtoe geen enkele aflevering geweest die het niveau van de pilot wist te halen. De Hawaïsetting en gevatte woordwisselingen tussen de 2 hoofdpersonages blijven wel het leukst.

Die Scott Caan doet me een beetje denken aan een miniatuur Bruce Willis, acteert een beetje in dezelfde stijl hier maar is duidelijk niet van de grootste wat wel grappig is met zijn grote bek . En Mark Dacascos dook weer even op (met sterk acteerwerk trouwens), zo te zien zal hij dat nog in een paar afleveringen doen. Hopelijk krijgt hij wat meer screentime.

Lennert

• 2403 berichten
  • 1398 stemmen

Mark Dacascos zit in Hawai Five-O? Ik ben totaal geen liefhebber van die Amerikaanse zon-zee-misdaad series, maar als ome Mark af en toe iemand in elkaar trapt ben ik geneigd het toch eens een kans te geven. Tenminste, ik hoop dat hij af en toe mag vechten?

djelle

• 6070 berichten
  • 0 stemmen

Lennert schreef:

maar als ome Mark af en toe iemand in elkaar trapt ben ik geneigd het toch eens een kans te geven.

Haha, was te denken .

Markske mocht totnogtoe enkel eens kort passeren als de grootste maar nog niet ontdekte garnaal onder de bad guys, die alles weet over het hoe en waarom van de dood van McGarret's vader en dat duidelijk koste wat kost geheim wil houden. Beetje de mysterieuze slechterik in de serie en hij speelt dat goed. Ik hoop ook dat er dus nog wat battles bij komen kijken, maar dat denk ik ook wel want gezien zijn rol zou dat alleen maar logisch zijn.

djelle

• 6070 berichten
  • 0 stemmen

Lennert, je moet echt wel eens beginnen kijken naar de serie. Niet alleen zal Dacascos nog verschijnen, ik heb inmiddels al van een aflevering met niemand minder dan good old bad guy Cary-Hiroyuki Tagawa mogen genieten!

Lennert

• 2403 berichten
  • 1398 stemmen

Serieus? Damn, dan wordt het inderdaad toch tijd dat ik me er eens in ga verdiepen, meneer Tagawa is toch een van mijn favoriete schurkenacteurs!

DonOswaldo

• 6430 berichten
  • 1931 stemmen

Seizoen 3 is alweer een paar episodes in en daar ben ik toch wel heel blij om. Het was na seizoen 2 even twijfelachtig of Alex O'Loughlin weer klaar zou zijn voor opnames en wanneer (was verslaafd geraakt aan z'n pijnmedicatie voor een schouder-blessure), maar dat is uiteindelijk prima verlopen.

Erg vermakelijke serie trouwens. Origineel nooit gezien en volgens mij hiervoor ook nooit van gehoord, maar dit is toch wel entertaining. Het 'geruzie' tussen Steve en Danny is erg vermakelijk, de rode draad die zo nu en dan even z'n kop opsteekt boeit goed, en de sub-plotjes per aflevering boeien evenzeer. Cast brengt het prima, geinige bijrollen en een heerlijk (hoe kan het ook anders) hawaiian sfeertje. Muziek en geluiden dragen ook wat bij.

Maar goed, eerste 4 episodes gezien nu en lijkt gewoon op dezelfde lijn verder te gaan. Zelfde soort vermaak als in de eerdere seizoenen en wekt meteen al wat interessante dingetjes op om over na te kunnen denken, ik begin haast te denken dat Wo Fat en Steve halfbroers zijn.

606

• 23825 berichten
  • 12007 stemmen

Net Pilot aflevering gezien, gelukkig draait dit op Veronica van het begin af, nu kan ik het gewoon lekker volgen. Pilot beviel al goed

606

• 23825 berichten
  • 12007 stemmen

Ik kom er al goed in, leuke personages, schitterende natuur en genoeg actie met een mooi verhaal.

DonOswaldo

• 6430 berichten
  • 1931 stemmen

Niveau na de vakantie-break is weer hoog, afgelopen episode (4x13) was in ieder geval een blast. Ook fijn om Kono weer in een prominentere rol te zien, was toch wel een gemis.

606

• 23825 berichten
  • 12007 stemmen

DonOswaldo schreef:

Niveau na de vakantie-break is weer hoog, afgelopen episode (4x13) was in ieder geval een blast. Ook fijn om Kono weer in een prominentere rol te zien, was toch wel een gemis.

Ik baal ervan het niet meer te kunnen zien, maar ja Arrow en Marvel Agents of shields er voor terug.

DonOswaldo

• 6430 berichten
  • 1931 stemmen

Niet meer kunnen zien in de zin van geen tijd? Laatste aflevering van Arrow was ook erg sterk

606

• 23825 berichten
  • 12007 stemmen

DonOswaldo schreef:

Niet meer kunnen zien in de zin van geen tijd? Laatste aflevering van Arrow was ook erg sterk

Nee, zenden het niet meer uit he, Arrow kwam in de plaats op zondag. En ja Arrow is kei gaaf.

DonOswaldo

• 6430 berichten
  • 1931 stemmen

606 schreef:

(quote)
Nee, zenden het niet meer uit he, Arrow kwam in de plaats op zondag. En ja Arrow is kei gaaf.
Ah ja, dat is het probleem met de Nederlandse tv. Ik volg daar gelukkig geen series

606

• 23825 berichten
  • 12007 stemmen

DonOswaldo schreef:

Ah ja, dat is het probleem met de Nederlandse tv. Ik volg daar gelukkig geen series

Ja dat is flink balen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.