• 12.682 nieuwsartikelen
  • 167.976 films
  • 10.905 series
  • 31.285 seizoenen
  • 626.375 acteurs
  • 195.682 gebruikers
  • 9.160.286 stemmen

Vraag over Cowboy Bebop

zoeken in:

Padd0

• 804 berichten
  • 3074 stemmen

Weet iemand toevallig hoe het nummer heet dat in aflevering 5 (Ballad of Fallen Angels) klinkt als spike door het glas-in-lood valt??

Hemdale

• 2222 berichten
  • 8491 stemmen

Ik heb het even voor je opgezocht, dit kwam ik tegen:

...the phenomanally awesome but spooky song Green Bird, the one that's played when spike is falling after being shot by vicious in episode 5...

Padd0

• 804 berichten
  • 3074 stemmen

Ah dank je wel, ik vond het namelijk echt een geweldig nummer. Was de laatste tijd elke keer die aflevering aan het kijken vanwege het nummer, vond ik eigenlijk wel een beetje overdreven .

Hemdale

• 2222 berichten
  • 8491 stemmen

Het is inderdaad een erg leuk nummer daar heb ik trouwens al veel meer over gehoord, en uh graag gedaan!

Padd0

• 804 berichten
  • 3074 stemmen

Nog een vraag over een nummer uit Cowboy Bebop. Hoe heet het nummer uit aflevering 17 (Mushroom Samba). Het betreft het moment wanneer Ed achter de paddestoelenverkoper aan gaat. Ik wacht met smaad op je antwoord Killalot .

Hemdale

• 2222 berichten
  • 8491 stemmen

Hier is ie Padd0:

...the song Autumn In Ganymede is from the episode called "Mushroom Samba?". When Edward and Ein chasing are their wanted mushroom man...

Padd0

• 804 berichten
  • 3074 stemmen

Wederom dank, btw waar haal je die info vandaan?

Hemdale

• 2222 berichten
  • 8491 stemmen

Gewoon even zoeken bij Yahoo!, Google of een andere zoekmachine en dan als zoekterm bijvoorbeeld "bebop episode 17 soundtrack". Dan even goed lezen en dan vindt je het vanzelf.

Padd0

• 804 berichten
  • 3074 stemmen

Ik vind de muziek trouwens echt meesterlijk in deze serie. Nog mensen die mijn mening delen?

FeZ

• 458 berichten
  • 2984 stemmen

Zeker wel, een van de weinige anime die goede muziek heeft. Sterker nog; ik kan niet eens op andere anime komen die ook zulke geweldige muziek had.

Hemdale

• 2222 berichten
  • 8491 stemmen

FeZ schreef:

anime komen die ook zulke geweldige muziek had

Toevallig weet ik toch nog wel een anime die ook wel goed muziek heeft namelijk Hellsing en dat is dan voornamelijk de themesong maar voor de rest kan ik zo ook niet op een anime komen die net zulk goed muziek heeft als Cowboy Bebop.

pjotr

• 2672 berichten
  • 2781 stemmen

De muziek uit Macross Plus vind ik anders ook te gek.....

Hemdale

• 2222 berichten
  • 8491 stemmen

pjotr schreef:

De muziek uit Macross Plus vind ik anders ook te gek.....

Dan moet ik Macross Plus dus ook nodig een keer zien!

Padd0

• 804 berichten
  • 3074 stemmen

Ik vind de muziek in Hellsing trouwens nog wel meevallen hoor. De muziek uit macross weet ik niet meer die heb ik zo lang geleden gezien.

Padd0

• 804 berichten
  • 3074 stemmen

Weet iemand trouwens of er nog meer afleveringen van hellsing komen dan de dertien die er nu zijn?

Hemdale

• 2222 berichten
  • 8491 stemmen

Padd0 schreef:

Weet iemand trouwens of er nog meer afleveringen van hellsing komen dan de dertien die er nu zijn?

Nee er komen helaas niet meer afleveringen want de serie is al afgelopen sinds februari 2002...

Maar er zijn trouwens wel al meer dan 13 afleveringen, want seizoen 2 is nog wel afgemaakt. Er zijn 26 afleveringen gemaakt van Cowboy Bebop.

EmDee

• 7192 berichten
  • 1417 stemmen

Ik ken de hele serie niet maar ik kwam deze link tegen:

Cowboy Bebop Collectie compleet

Voor de liefhebbers

IamBernie

• 672 berichten
  • 1641 stemmen

Padd0 schreef:

Ik vind de muziek trouwens echt meesterlijk in deze serie. Nog mensen die mijn mening delen?
JAZEKER!
Ik heb de serie nu compleet gezien op DVD en damn... what a ride. Ik kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat ik in de toekomst nog een anime serie ga zien die beter is dan CB. Of een hoofdrolfiguur die cooler is dan Spike Spiegel.

'k heb zelf ook nog wel een vraag aan de bebop fans. Zijn er mensen die een bepaalde favoriete episode hebben?

En wat vinden jullie van de laatste episode?
Ik vond 't zelf natuurlijk erg jammer om Spike te zien gaan, maar aan de andere kant kon ik me haast geen beter eind bedenken. Het geeft de serie een mooie afsluiting. Vrij triest, maar toch perfect.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.