- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Vraag over Cowboy Bebop
Vraag over Cowboy Bebop
Padd0
-
- 804 berichten
- 3074 stemmen
Weet iemand toevallig hoe het nummer heet dat in aflevering 5 (Ballad of Fallen Angels) klinkt als spike door het glas-in-lood valt??
Hemdale
-
- 2222 berichten
- 8491 stemmen
Ik heb het even voor je opgezocht, dit kwam ik tegen:
...the phenomanally awesome but spooky song Green Bird, the one that's played when spike is falling after being shot by vicious in episode 5...
Padd0
-
- 804 berichten
- 3074 stemmen
Ah dank je wel, ik vond het namelijk echt een geweldig nummer. Was de laatste tijd elke keer die aflevering aan het kijken vanwege het nummer, vond ik eigenlijk wel een beetje overdreven .
Hemdale
-
- 2222 berichten
- 8491 stemmen
Het is inderdaad een erg leuk nummer daar heb ik trouwens al veel meer over gehoord, en uh graag gedaan!
Padd0
-
- 804 berichten
- 3074 stemmen
Nog een vraag over een nummer uit Cowboy Bebop. Hoe heet het nummer uit aflevering 17 (Mushroom Samba). Het betreft het moment wanneer Ed achter de paddestoelenverkoper aan gaat. Ik wacht met smaad op je antwoord Killalot .
Hemdale
-
- 2222 berichten
- 8491 stemmen
Hier is ie Padd0:
...the song Autumn In Ganymede is from the episode called "Mushroom Samba?". When Edward and Ein chasing are their wanted mushroom man...
Padd0
-
- 804 berichten
- 3074 stemmen
Wederom dank, btw waar haal je die info vandaan?
Hemdale
-
- 2222 berichten
- 8491 stemmen
Gewoon even zoeken bij Yahoo!, Google of een andere zoekmachine en dan als zoekterm bijvoorbeeld "bebop episode 17 soundtrack". Dan even goed lezen en dan vindt je het vanzelf.
Padd0
-
- 804 berichten
- 3074 stemmen
Ik vind de muziek trouwens echt meesterlijk in deze serie. Nog mensen die mijn mening delen?
FeZ
-
- 458 berichten
- 2984 stemmen
Zeker wel, een van de weinige anime die goede muziek heeft. Sterker nog; ik kan niet eens op andere anime komen die ook zulke geweldige muziek had.
Hemdale
-
- 2222 berichten
- 8491 stemmen
anime komen die ook zulke geweldige muziek had
pjotr
-
- 2672 berichten
- 2781 stemmen
De muziek uit Macross Plus vind ik anders ook te gek.....
Hemdale
-
- 2222 berichten
- 8491 stemmen
De muziek uit Macross Plus vind ik anders ook te gek.....
Padd0
-
- 804 berichten
- 3074 stemmen
Ik vind de muziek in Hellsing trouwens nog wel meevallen hoor. De muziek uit macross weet ik niet meer die heb ik zo lang geleden gezien.
Padd0
-
- 804 berichten
- 3074 stemmen
Weet iemand trouwens of er nog meer afleveringen van hellsing komen dan de dertien die er nu zijn?
Hemdale
-
- 2222 berichten
- 8491 stemmen
Weet iemand trouwens of er nog meer afleveringen van hellsing komen dan de dertien die er nu zijn?
Maar er zijn trouwens wel al meer dan 13 afleveringen, want seizoen 2 is nog wel afgemaakt. Er zijn 26 afleveringen gemaakt van Cowboy Bebop.
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
Ik ken de hele serie niet maar ik kwam deze link tegen:
Cowboy Bebop Collectie compleet
Voor de liefhebbers
IamBernie
-
- 672 berichten
- 1641 stemmen
Ik vind de muziek trouwens echt meesterlijk in deze serie. Nog mensen die mijn mening delen?
Ik heb de serie nu compleet gezien op DVD en damn... what a ride. Ik kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat ik in de toekomst nog een anime serie ga zien die beter is dan CB. Of een hoofdrolfiguur die cooler is dan Spike Spiegel.
'k heb zelf ook nog wel een vraag aan de bebop fans. Zijn er mensen die een bepaalde favoriete episode hebben?
En wat vinden jullie van de laatste episode?
Ik vond 't zelf natuurlijk erg jammer om Spike te zien gaan, maar aan de andere kant kon ik me haast geen beter eind bedenken. Het geeft de serie een mooie afsluiting. Vrij triest, maar toch perfect.