- Home
- Filmforum
- Filmdragers en apparatuur - Algemeen
- Welke film(s) heb je als laatst aangeschaft #2
Welke film(s) heb je als laatst aangeschaft #2
j0enne
-
- 9613 berichten
- 3802 stemmen
Ik neem aan 2,50 per stuk
? enz. i.p.v. 5 voor 2,50?
Minotaures
-
- 7810 berichten
- 2554 stemmen
Vandaag naar 2 winkelcentrum's geweest en toch nog met lege handen thuis gekomen. Ik vind het knap dat ik me toen kon inhouden.
Zullen wel met de prijzen te maken zijn. Media Markt had ook een leuke Blu-ray aanbieding, maar ik had het toch links gelaten.
Jessen0wnt
-
- 3199 berichten
- 2595 stemmen
Ik moest ook tijd dooien voor een huisbezichtiging, heb me ook ingehouden. FRS, Van Leest, Mediamarkt, speelgoedwinkels hadden allemaal niks. Moest ik kaarsen halen in de Blokker, en dan uitgerekend daar zie ik wat liggen. Zag overigens wel, tot mijn verbazing, leuke (onbekende) boxen liggen in de FRS. Toch stemmetje in me hoofd om het niet aan te schaffen, maar zag er wel interessant uit. Weet alleen de titel niet meer 
Minotaures
-
- 7810 berichten
- 2554 stemmen
Zullen misschien Duitse/Franse Arthouse boxen zijn?
Edit: eigenlijk ging ik opzoek naar Ip Man, maar geen enkel winkel had hem, dus maar even opgegeven.
dominion
-
- 4062 berichten
- 0 stemmen
Media Markt heeft Ip Man voor 16,99 maar dat vond ik zelf te duur ook al wil ik hem ook best graag
.
Minotaures
-
- 7810 berichten
- 2554 stemmen
Bij de FRS is de Blu-ray 10 euro (uitzondering webshop). Maar die bij mij heeft hem niet. Moet dus even nagaan welk filiaal die heeft.
Jessen0wnt
-
- 3199 berichten
- 2595 stemmen
Het waren Spaanse en Franse arthouse boxen ja, op de een of andere manier laat ik Spaanse films altijd achterwegen, heb tot nu toe weinig moois gezien maar de Franse box zag er wel leuk uit, alleen vond ik de plots nogal magertjes, romantiek is niet echt mijn ding. (Oordeel niet zo snel op plot, maar wat moet je anders als het onbekend is?)
Minotaures
-
- 7810 berichten
- 2554 stemmen
Misschien de Essential collection boxen?
Jessen0wnt
-
- 3199 berichten
- 2595 stemmen
Nop, het was tien euro. Wit met licht blauw, frans en 7 films.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Met dank aan Wyatt:
Verder nog:

rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4115 stemmen
Jammer dat films als Shutter Island en Kick-Ass afgrijselijke releases hebben in Nederland. Je zou anno 2010/2011 toch wel wat mooiers verwachten dan die simpele edities. Hoeveel betaal je nu voor Shutter Island?
Zelf ga ik geen +/- 15 eu betalen voor die simpele edities. Zelfde heb ik ook met mr. Nobody. Geweldige film, maar zie alleen simpele 1 disc versies voor maar liefst 16,99 liggen overal!
Minotaures
-
- 7810 berichten
- 2554 stemmen
Shutter Island is een 10'tje.
Soms vind ik een cover van een favoriet film ook niet bepaald 'prachtig' en daar let ik vaak met Blu-ray op (Steelcase blijft een favoriete editie bij mij). Maar ik blijf toch het liefst bij de film editie zelf, dus geen 30 andere disc's met uren bonusmateriaal op.
Maar inderdaad waar, voor de 'film zelf' is het best flink aan de prijs om bij nieuwe titels 15 - 20 voor neer te leggen.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Op het goede adresgelukt dus. 
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4115 stemmen
Ja, kreeg een mailtje terug van MovieMagic USA
Goede service hebben ze daar
Leuke van Ebay vind ik dat je met paypal kan betalen. Heb je niet van die verrekte creditcards nodig.
dominion
-
- 4062 berichten
- 0 stemmen
Van Re-Cycle ga je genieten en waar heb je die eigenlijk gehaald want nu is hij best moeilijk te vinden ?
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Wat noem jij eigenlijk moeilijk? Bol, FRS,...... Zowat overal waar je kijkt kan je die film kopen.
dominion
-
- 4062 berichten
- 0 stemmen
Frs en Media Markt kon ik hem niet vinden op dvd die Asiamania titels zijn nu wel moeilijk te verkrijgen.
dominion
-
- 4062 berichten
- 0 stemmen
Dawn of the Dead een van mijn lievelingsfilms
.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.