- Home
- Filmforum
- Filmdragers en apparatuur - Algemeen
- Welke film(s) heb je als laatst aangeschaft #2
Welke film(s) heb je als laatst aangeschaft #2
movie acteurs
-
- 3086 berichten
- 3258 stemmen
Tuurlijk poster herkenning, wat anders. Als je de film kent zie je gelijk dat dat Ponyo is 
Minotaures
-
- 7810 berichten
- 2554 stemmen
Hier een poster met een alternatieve titel.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Ach, die dominion is gewoon weer zijn berichtenaantal wat aan het opkrikken.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Hier een poster met een alternatieve titel.
Die nare QFC trent om de covers zo half te laten blijkt zich uit te breiden, ziet-er-niet-uit!!
dominion
-
- 4062 berichten
- 0 stemmen
Goed gezien Nomak maar ik zag het echt niet
.
Heb die film ook niet gezien.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4115 stemmen
Die nare QFC trent om de covers zo half te laten blijkt zich uit te breiden, ziet-er-niet-uit!!
Ik vind het wel mooi
Je betaalt er immers ook minder geld voor. Als je wel de goede wilt betaal je maar wat meer.
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
Die nare QFC trent om de covers zo half te laten blijkt zich uit te breiden, ziet-er-niet-uit!! Is inderdaad helemaal niets. Misschien dat ik ze voor 2 euro nog wel wil aanschaffen, maar verder blijf ik er mooi vanaf.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4115 stemmen
Als je volle pond voor die versies moest betalen zou ik het ook niet doen, maar ze variëren van 3 tot 5 euro. En best veel redelijk nieuwe titels. Vind het wel meevallen. Leuk voor de koopjesjagers.
melvddonk
-
- 3972 berichten
- 0 stemmen
Als je volle pond voor die versies moest betalen zou ik het ook niet doen, maar ze variëren van 3 tot 5 euro. En best veel redelijk nieuwe titels. Vind het wel meevallen. Leuk voor de koopjesjagers.
Eens. Frozen (2010) voor 4,50 en Ponyo voor 4,50 kon ik toch echt niet laten liggen. Ook al is deze versie misschien niet super, ik koop ze eigenlijk vooral voor de film. Niet voor het hoesje.
Minotaures
-
- 7810 berichten
- 2554 stemmen
Toch is een mooi hoes belangrijk. Ik heb liever een in plastic verpakte uitgave dan een halfversleten. En een origineel hoes is ook altijd goed gewenst. Tenzij het een speciale uitgave is, QFC uitgaves bijv..
melvddonk
-
- 3972 berichten
- 0 stemmen
Ja natuurlijk. Hoe mooier de hoes hoe beter, maar ik zal altijd de goedkoopste kopen (m.u.v. snappers, die koop ik niet, al kosten ze 1,-.).
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4115 stemmen
QFC vind ik de lelijkste hoezen.
Vind ik niet, juist als je een hele zooi op een rij hebt staan staat het echt prachtig(kijk maar in fototopic). De populariteit van de QFC reeks onderstreept het verder dat veel mensen de QFC reeks mooi vinden.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Dat de QFC reeks populair is heeft niets te maken met dat mensen het mooi vinden. Dat heeft andere redenen. Ten eerste is het goedkoper en ten tweede zijn de normale uitgaves vaak moeilijk te vinden als er een QFC editie verschijnt.
Ik vind ze echt niet mooi en laat ze zoveel mogelijk links liggen. Ik denk dat ik er maar 2 heb en dat is alleen maar omdat ik er geen andere editie van kon vinden. En bizar genoeg kan ik ze niet afspelen op mijn regiovrije dvd-speler die werkelijk elke andere dvd wel kan afspelen. Ik moet ze bekijken via een andere dvd-speler of playstation.
Musicer
-
- 614 berichten
- 652 stemmen
^^Is idd wel zo. Heb niet echt iets tegen QFC, maar de gewone edities verdwijnen bijna of worden ontzettend duur (FRS: Hard Candy QFC Editie: 10 euro, regular editie: 23 euro).
Zelfde met die Expendables collectie; leuk als je meerdere films koopt van die reeks, maar als je er zoals ik maar eentje wilt (The Wrestler) kun je 25 euro gaan neertellen voor die met gewone hoes. Zo'n beetje de klant die naar de hoesjes kijkt gijzelen.
stephan73
-
- 6269 berichten
- 14504 stemmen
Dit is van de laatste weken (alleen Nightmare is van de kringloop)!

Sasja
-
- 1338 berichten
- 120 stemmen
^^Is idd wel zo. Heb niet echt iets tegen QFC, maar de gewone edities verdwijnen bijna of worden ontzettend duur (FRS: Hard Candy QFC Editie: 10 euro, regular editie: 23 euro).
Zelfde met die Expendables collectie; leuk als je meerdere films koopt van die reeks, maar als je er zoals ik maar eentje wilt (The Wrestler) kun je 25 euro gaan neertellen voor die met gewone hoes. Zo'n beetje de klant die naar de hoesjes kijkt gijzelen.
Tja, als het je om het hoedje gaat, koop je die van the expendables collectie en print je zelf een hoesje. (of je jat natuurlijk het hoesje wat je wilt
)
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen

Eindelijk!! 

Met natuurlijk een stel 3D brillen, toch even Sola Aoi checken in 3D 

Nog een dikke vette Troma release voor m'n verzameling, kijk er al naar uit.

Begin maken aan de oudere Blaxploitation.

2-disc versie van Flash Point (Wilson Yip en Donny Yen) voor 5euro 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ticked-off Trannies
. Staat zo hoog op mijn verlanglijst. Benieuwd wat je er van vindt.
dominion
-
- 4062 berichten
- 0 stemmen
Geweldige aankopen Jeroen
.
Ben wel jaloers.
dominion
-
- 4062 berichten
- 0 stemmen
An american Werewolf heb je van mij
.
Sasja
-
- 1338 berichten
- 120 stemmen
Ik heb net weer een paar leuke titels gekocht: The Fight Club, Iron man, Blade Trilogy en Crank 1 & 2. Nog onderweg: The One, Death Race, Rogue Assassin, Repossessed en Mork & mindy S1
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
Vandaag naar de Kringloopwinkel in Deurne gereden in de hoop daar nog wat Disney films te vinden en dat was ook het geval 

Jessen0wnt
-
- 3199 berichten
- 2595 stemmen
Wat is die tweede film, kan hem niet vinden op deze site :S?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.