• 16.391 nieuwsartikelen
  • 180.156 films
  • 12.396 series
  • 34.335 seizoenen
  • 651.598 acteurs
  • 199.692 gebruikers
  • 9.420.349 stemmen

Welke film(s) heb je als laatst aangeschaft #2

zoeken in:

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Reinbo schreef:

Kon 'm voor 5 euro niet laten liggen...nu nog de moed verzamelen om ze ook echt weer eens te gaan kijken....

(afbeelding)

Ik heb alleen Cannibal Ferox in bezit. Op zich best oke, maar niet top. Vind het niet echt leuke films. Sowieso heb ik grote moeite met films waarin dieren echt vermoord worden. Mensen...ach. Maar diertjes?

FillumGek

• 8987 berichten
  • 3409 stemmen

Dan moet je Cannibal Holocaust maar niet kijken nee. Vind het persoonlijk een topfilm. Zou hem graag op BD willen hebben.

dutchtuga

• 16970 berichten
  • 4101 stemmen

Naomi Watts schreef:

Fijne aankopen dutchtuga. Mijn BD horror ocllectie ook maar eens voorzien van een impuls.

Had je je aankopen al gepost? Ja, vooral de laatste twee moeten zeker op auditief vlak op BD beter tot hun recht komen.

@ Jeroen: Seventh Moon had destijds juist heel veel indruk op mij gemaakt. Ongeloofwaardigheden daargelaten zit de film doorspekt met een geweldige donkere sfeer. Denk dat er nu op BD zelfs een verhoging in zit.

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Seventh moon is sowieso één van de donkerst geschoten films die ik heb gezien, daar moet(!) goede kwaliteit bij...*gaat morgen langs de FRS*

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

dutchtuga schreef:

Had je je aankopen al gepost? Ja, vooral de laatste twee moeten zeker op auditief vlak op BD beter tot hun recht komen.

Dat was ik van plan morgen te doen. Vooral die DMTH en met Orfanato ook in mijn handen gestaan. Beetje Bluray fever sinds mijn home cinema set met een belachelijk sterke woofer staat. Fijn dat ik nu eindelijk weer eens optimaal film kan kijken. Ik ben zelf zo a-technisch als wat, mijn vriendin heeft de setup helemaal speelklaar gekregen. Anders was ik nog bezig denk ik. Seventh Moon wil ik zonder twijfel op BD, één van de sterkste horrors van de laatste jaren.

Elineloves

• 24073 berichten
  • 3634 stemmen

Tonypulp schreef:

Gezellig . Holocaust is wel wat beter, heb je die ook?

Nou ik kon één van de twee ruilen, maar ik ging in eerste instantie voor Ferox. Nu heb ik wel spijt dat ik Holocaust niet koos. Even kijken of ik dat nog kan switchen.

dutchtuga

• 16970 berichten
  • 4101 stemmen

Haha heb zelf ook een ding van zo'n 20 kilo. Heerlijk Die fever zal geregeld terugkomen, dat kan ik je garanderen

narva77 (crew films)

• 12743 berichten
  • 6549 stemmen

Naomi Watts schreef:

Nice. Sinds de Couleurs trilogie nooit meer wat van de beste man gezien. De moeite waard dat je weet?

Dat wordt ook een beetje lastig, want hij is in 1996 overleden helaas.

Over de "Dekaloog"-box: ik heb ze géén van allen nog gezien!

Die box kost bij de F.R.S. € 50,- dus dat wordt spannend.

Maar de "Trois Couleurs" trilogie vond ik erg mooi, "Bleu" en "Rouge" 4,5*, en "Blanc" 4*.

En verder heb ik al wél "A Short Film About Love" gezien, de langere versie van "Dekaloog 6", en die heb ik ook op 4,5* staan!

Ik hoop dat ie a.s. vrijdag binnen is bij de FRS, of anders volgende week! Ben benieuwd!

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ook wel van plan de Couleurst rilogie weer eens te herzien, misschien dat mij ook overhaalt de gok te wagen. Ik heb sowieso het gevoel dat de Couleurs hoger kunnen.

Weer niets te maken met films, maar wel een coole movie prop die mijn kant op komt. Met dank aan Mevrouw Ashlynn Brooke (+ autograph) .

(afbeelding)

narva77 (crew films)

• 12743 berichten
  • 6549 stemmen

Naomi Watts schreef:

Ook wel van plan de Couleurst rilogie weer eens te herzien, misschien dat mij ook overhaalt de gok te wagen. Ik heb sowieso het gevoel dat de Couleurs hoger kunnen.

Zeker nog een keertje doen hoor!

Weer niets te maken met films, maar wel een coole movie prop die mijn kant op komt. Met dank aan Mevrouw Ashlynn Brooke (+ autograph) .

Mooie paspop ja. Mooi wit gelakt ook!

Rianneke_Dan

• 14194 berichten
  • 2563 stemmen

dutchtuga schreef:

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

Geweldige titels om op de blu-ray te hebben

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Naomi Watts schreef:

(afbeelding)

Tof, maar is het wel jouw maat?

Rianneke_Dan

• 14194 berichten
  • 2563 stemmen

Naomi Watts schreef:

Ik ben zelf zo a-technisch als wat, mijn vriendin heeft de setup helemaal speelklaar gekregen. Anders was ik nog bezig denk ik.

Stond meneer toch even raar te kijken toen zijn vriendin alles in elkaar wist te zetten

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Tof, maar is het wel jouw maat?

lol .

Rianneke_Dan

• 14194 berichten
  • 2563 stemmen

Naomi Watts schreef:

(afbeelding)

Leuk, maar dat komt natuurlijk niet in de woonkamer te staan (en ook niet in de slaapkamer)

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Rianneke_Dan schreef:

(quote)

Stond meneer toch even raar te kijken toen zijn vriendin alles in elkaar wist te zetten

dat word handig als we van de zomer verhuizen, kan je 'm mooi weer in elkaar zetten. Het was wel een verrassing ja .

Elineloves

• 24073 berichten
  • 3634 stemmen

Unearthed,

About Adam,

7eventy5ive,

Dolan's Cadillac,

Dracula,

Natural Born Killers,

See No Evil,

South Park: Volume 13,

South Park: Volume 15.

dominion

• 4062 berichten
  • 0 stemmen

Het houdt ook nooit op he .

Elineloves

• 24073 berichten
  • 3634 stemmen

Nee, ik zal er mee moeten leren leven.

narva77 (crew films)

• 12743 berichten
  • 6549 stemmen

En dan zei jij een tijdje terug over DonOswaldo en mij het volgende;

Elineloves schreef:

Jullie zijn gewoon koopverslaafd!

dominion

• 4062 berichten
  • 0 stemmen

als ik over een tijdje weer genoeg geld heb gespaard ga ik ook weer eens tekeer .

Elineloves

• 24073 berichten
  • 3634 stemmen

Oh, ik heb al vaker aangegeven dat ik ook lid ben van dat clubje hoor. Daarvoor hoef je mijn posts van een half jaar geleden er niet speciaal bij te zoeken. Let ook op de smiley hè, niet te serieus nemen.

narva77 (crew films)

• 12743 berichten
  • 6549 stemmen

dominion

• 4062 berichten
  • 0 stemmen

DonOswaldo kan ook wel eens gek doen .

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Elineloves schreef:

Nee, ik zal er mee moeten leren leven.

Heb jij een geldboompje in je tuin?

Elineloves

• 24073 berichten
  • 3634 stemmen

Nee, alle dvd's die ik vandaag gekocht heb, zijn tussen de € 1 en de € 1,50. Dus dan valt het qua prijs erg mee.

Maarja, ik bespaar geld omdat ik niet ga stappen, dus dat geld pomp ik in films.

j0enne

• 9613 berichten
  • 3799 stemmen

(afbeelding)

Toch best aardig die 3 dvd's voor €6 bij de Bart Smit, holografische slipcase van Gamer en een metalcase van Resident Evil.

(afbeelding)

En nog een metalcase van Van God Los en een slipcase van Gone Baby Gone bij de Blokker.

dominion

• 4062 berichten
  • 0 stemmen

Als die Gamer maar drie euro heeft gekost ga ik er morgen maar om .

Elineloves

• 24073 berichten
  • 3634 stemmen

Ben vandaag ook nog bij de Bart Smit geweest, maar daar zag ik die niet. Misschien per filiaal verschillend. Bij ons kost Gamer daar nog 6,99 ofzo.

dominion

• 4062 berichten
  • 0 stemmen

6.99 vind ik dus wel te duur voor zo een film.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.